Tietoja Vuorimäen/Kangasmäen suvusta

reinoka

Olen kerännyt tietoja noin 800 nimeä.
Lisää yhteyksiä saapi tulla, minulta saa tietoja jo tiedossaolevista nimistä.
Tiedot tallennettu Suku Jutut ohjelmalla

16

2219

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ismo

      Olen etsinyt myös Lemin Vainikkalan Kangasmäkiä 1500-luvun puolelle asti. Ovatkohan samoja?

      • reinoka

        Kangasmäen/Vuorimäen suvusta menevät saamani tiedot 1744 syntyneeseen Koukkulammiin, s. Ruovedellä
        Sittemmin muuttivat Tiuran taloon Ruovesi/Pohjaslahti, sitten Vuorimäen taloon Pihlajavedelle, nykyistä Keuruun kaupunkia.
        Olen ollut reissussa joten tulee harvoin oltua tämän koneen luona, hankittava kannettava värkki.


      • A. Ruusunen
        reinoka kirjoitti:

        Kangasmäen/Vuorimäen suvusta menevät saamani tiedot 1744 syntyneeseen Koukkulammiin, s. Ruovedellä
        Sittemmin muuttivat Tiuran taloon Ruovesi/Pohjaslahti, sitten Vuorimäen taloon Pihlajavedelle, nykyistä Keuruun kaupunkia.
        Olen ollut reissussa joten tulee harvoin oltua tämän koneen luona, hankittava kannettava värkki.

        Onkos tämä Reino Kangasmäki, s. 2.7.1916 samaa sukua? Painissa menestynyt jne?


      • reinoka
        A. Ruusunen kirjoitti:

        Onkos tämä Reino Kangasmäki, s. 2.7.1916 samaa sukua? Painissa menestynyt jne?

        Vähäkyrössä on kyllä syntynyt Nestori Kangasmäen jäkeläisiä jotka ovat syntyneet 1906-1917 välisenä aikana, mutta kysymääsi henkilöä en tiedä.
        Kiitos mielenkiinnostasi, jos uutta ilmenee, olen kiitollinen tiedoista.


      • erppo
        reinoka kirjoitti:

        Vähäkyrössä on kyllä syntynyt Nestori Kangasmäen jäkeläisiä jotka ovat syntyneet 1906-1917 välisenä aikana, mutta kysymääsi henkilöä en tiedä.
        Kiitos mielenkiinnostasi, jos uutta ilmenee, olen kiitollinen tiedoista.

        Hei taas! Huomasin äsken kun jo olin laittanut edellisen viestin tämän. Mummoni on tämän Nestorin Tytär.Ensimmäinen niistä.


      • rka1

        Tässä Lemin Vainikklan sukua, pappani Viljami Kangasmäki ja Esteri Kangasmäki, olen R Kangasmäki, onko sukutaustatietoa??


    • erppo

      Hei!
      Mistäpäin nämä sinun Vuorimäki/Kangasmäki ovat?Sillä mummoni oli Kangasmäki.Ja hänen isänsä jne.myös :He olivat Keuruulta.

    • hannuset

      Ovatko Abraham Mattssonin jälkeläiset sitten samaa sukua ?


      Multialla on yksi Kangasmäen Abrahamintytär mennyt avioon Hannuseen.
      Alla hänen perheen tiedot.

      Hannunen, Sakari (. Äiti: Matintytär, Johanna) s. 27.02.1844 Multia. k. 03.02.1912 Multia.
      1. puoliso Hannunen, Selma, Kangasmäki s. 05.10.1843 Multia. k. 21.04.1913 Multia.

      Isä: Kangasmäki, Abraham, Mattss. s. 10.07.1802.
      Äiti: Kangasmäki, Hedvig, Ericsdr. s. 18.12.1805.


      Lapset:
      1) Thilda ) s. 07.08.1872 Multia. k. 06.04.1935 Multia.
      2) Ida () s. 31.08.1875 Multia. k. 13.07.1949 Multia.
      3) Hilma () s. 26.12.1877 Multia. k. 15.04.1954 Multia.
      4) Elina () s. 03.11.1880 Multia. k. 05.04.1962 Multia.

      • Reino Kangasmäki

        Eivät tiettävästi ole samoja Kangasmäkisiä.


    • S. Kangasmäki

      Hei!
      Vasta nyt innostunut etsimään sukuani. Isoisäni isä on Manu Kangasmäki ruovedeltä, mahtaako olla saamaa sukua?

      • Tättä

        Minun pappani sekä isäni veli olivat Manu Kangasmäki ja Ruovedeltä. Kukas sinä S. Kangasmäki olet, ollaanko sukua?


      • rka1
        Tättä kirjoitti:

        Minun pappani sekä isäni veli olivat Manu Kangasmäki ja Ruovedeltä. Kukas sinä S. Kangasmäki olet, ollaanko sukua?

        Meidän sukua löytyy Lemiltä Vainikkalasta Viljami Kangasmäki oli pappani, onkos Ruoveden Kangasmäkeläiset sukua??


      • s.kangasmäki
        Tättä kirjoitti:

        Minun pappani sekä isäni veli olivat Manu Kangasmäki ja Ruovedeltä. Kukas sinä S. Kangasmäki olet, ollaanko sukua?

        Luultavasti ollaan jotain sukua :D Kuka se sinä olet?


    • rka1

      Lemin Vainikkalan Kangasmäkeläisiä, pappani Viljami Kangasmäki onko sukutietoa eteenpäin, ter r kangasmäki

    • Marya1

      Onko sukutietoja eteenpäin Lemistä Aatami kangasmäestä? Syntynyt 1800 luvun lopulla.

    • Anonyymi

      Olen näemmä Sandra Kangasmäen sittemmin Järvinen ja myöhemmin Korpela jälkeläinen. Mummini oli Rosa Korpela joka oli Sandran tytär s.1916v. Ruovedeltä kotoisin.
      t.Anita S.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2655
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2243
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      88
      1991
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1709
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1681
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1646
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1636
    8. 91
      1573
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1437
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe