Äänet ei vaan kuulu

Minä

Olen koittanut kaikkea, mutta mitään muuta ei kuulu, kuin jotain epämääräistä rätinää silloin tällöin. Olen koittanut asentaa uudestaan tässätapauksessa jonkun C-Media äänen ajureita emon levyltä (siis tuo on integroitu) ja kaikki meneekin hyvin, mutta ei toimi, laitehallinnassa on se huutomerkki "C-Media AC97 Audio Device"n päällä ja Ominaisuuksissa lukee, että: "laitetta ei voi käynnistää [koodi 10]" ja "Käynnistä laitteen vianmääritys valitsemalla Vianmääritys", mutta ei tuostakaan mitään hyötyä ole kun sen loistavat vianmääritykset ovat jotain tyyliin: "Onko töpseli seinässä"... no kyllä on. Voiko olla rikki?

5

2144

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä

Kun äänikortti on integroitu emoon... siis kuuluuko se emoon vai onko se myöhemmin asennettu? katsokaas, kun jos tuo integroitu äänikortti on rikki ja jos se kuuluu tavallaan emoon, niin voisin saada sen takuuseen.

• abc80

Mikä emolevy on kyseessä?

• Kyllä se äänikortti on emolevyyn rakennettu, onks Biosissa toi äänikortti laitettu käyttöön?

• Ja kokeiles päivittää myös emolevyn piirisarjan (chipset) ajurit.

Jos ei vieläkään toimi, niin kokeile vanhemmilla äänikortin ajureilla.

• jep jep...
        j.a.m kirjoitti:

Ja kokeiles päivittää myös emolevyn piirisarjan (chipset) ajurit.

Jos ei vieläkään toimi, niin kokeile vanhemmilla äänikortin ajureilla.

poistat entiset ajurit laitehallinnasta ja asennat uudestaan... lähtee toimii... mulla oli kans sama ongelma, ihme rutinaa kuulu ku laitto täysille ja tarkistin kaikki liitännät monesti eikä korjaantunu... siis uusiks vaan ajurit, entiset pois kokonaa ja sitte uudet... toimii!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      90
      2717
    2. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1931
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      119
      1708
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      145
      1701
    5. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      31
      1661
    6. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1659
    7. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      85
      1597
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      286
      1405
    9. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1299
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1190
    Aihe