Onko minut noiduttu

Testi?

Miten voi testata että onko joutunut noidutuksi? Epäilen että eukkoni on noitunut minut.

5

1646

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • utolintu

      meneekö kaikki pieleen,tunnetko syyllisyyttä,näetkö painajaisia?onko eukkosi harrastanut mitään noituuteen liittyvää?periaattessa jos näin on tapahtunut,niin oma uskosi asiaan ruokkii ja antaa voimaa noituuteen.on siis mahdollista,ja perua voi sen vain alullepania tai jos saat itsesi uskomaan ettei noituutta ole olemassakaan.

      • Testi?

        Eukkoni on sairaalloisen pelokas kaikkea yliluonnollista kohtaan. Epäilen vahvasti että hän on harrastanut/harrastaa salaa jotain asiaan liittyvää.

        Itse en usko että ihmisen voi noitua muuten kuin manipuloimalla ja jankkaamalla sinnikkäästi. Se lienee perinaisellinen taito. Poppakonsteilla manipuloija korkeintaan saa aikaan itsevarmuuden tunteen siitä että hänellä on yliote "noiduttavasta" => toinen suostuu "noiduttavaksi".

        Se mistä olen huolestunut, on että eukkoni tuntuu uskovan yliluonnolliseen ja käytös viittaa jonkinlaiseen syyllisyyteen asian tiimoilta. Ties mitä lemmentaikoja on käyttänyt minut napatakseen ;-)

        En millään kehtaa kysyä suoraan, mieluummin otan asiasta selvää epäsuorasti ja mietin sitten seuraavaa siirtoa. Tietääkseni "noitumiseen" liittyy erilaisia esineitä yms. Näistä pientä vinkkiä että osaan etsiä sillä silmällä.


      • know it all
        Testi? kirjoitti:

        Eukkoni on sairaalloisen pelokas kaikkea yliluonnollista kohtaan. Epäilen vahvasti että hän on harrastanut/harrastaa salaa jotain asiaan liittyvää.

        Itse en usko että ihmisen voi noitua muuten kuin manipuloimalla ja jankkaamalla sinnikkäästi. Se lienee perinaisellinen taito. Poppakonsteilla manipuloija korkeintaan saa aikaan itsevarmuuden tunteen siitä että hänellä on yliote "noiduttavasta" => toinen suostuu "noiduttavaksi".

        Se mistä olen huolestunut, on että eukkoni tuntuu uskovan yliluonnolliseen ja käytös viittaa jonkinlaiseen syyllisyyteen asian tiimoilta. Ties mitä lemmentaikoja on käyttänyt minut napatakseen ;-)

        En millään kehtaa kysyä suoraan, mieluummin otan asiasta selvää epäsuorasti ja mietin sitten seuraavaa siirtoa. Tietääkseni "noitumiseen" liittyy erilaisia esineitä yms. Näistä pientä vinkkiä että osaan etsiä sillä silmällä.

        Ihmiset myös heijastaa muita ihmisiä. Jos mun ympärillä on vaikka aina iloisia ihmisiä, niin siitä voi päätellä, että mä olen aina iloinen ihminen.

        Mun kaveri ainakin yritti jotain tollasta jankuttamista. Hän halus että mä tarjoan sille bissen. Mutta mä en halunnut tarjota, koska ei ollut rahaa tarjota. Tää ei sitten kelvannut syyksi. Illan aikana tuli varmaan yli 30 kertaa, tarjoo nyt bisse, heitä 2 euroo, no mikset voi... AARGH!

        Oli parempi vaan kadota hänen seurasta ja pitää hauskaa, koska ei mun tarvii kuunnella mitään paskaa koko iltaa.

        No ei sun eukko varmaan mitään kovin ikävää noitumista sulle ole tehnyt. Parhaiten varmaan saat tietoon, kun kysyt häneltä asiasta. Mun mielestä sun pitäs tukea sun naista hänen noita jutuissa tai mitä nyt tekeekään.


      • ollut liian
        Testi? kirjoitti:

        Eukkoni on sairaalloisen pelokas kaikkea yliluonnollista kohtaan. Epäilen vahvasti että hän on harrastanut/harrastaa salaa jotain asiaan liittyvää.

        Itse en usko että ihmisen voi noitua muuten kuin manipuloimalla ja jankkaamalla sinnikkäästi. Se lienee perinaisellinen taito. Poppakonsteilla manipuloija korkeintaan saa aikaan itsevarmuuden tunteen siitä että hänellä on yliote "noiduttavasta" => toinen suostuu "noiduttavaksi".

        Se mistä olen huolestunut, on että eukkoni tuntuu uskovan yliluonnolliseen ja käytös viittaa jonkinlaiseen syyllisyyteen asian tiimoilta. Ties mitä lemmentaikoja on käyttänyt minut napatakseen ;-)

        En millään kehtaa kysyä suoraan, mieluummin otan asiasta selvää epäsuorasti ja mietin sitten seuraavaa siirtoa. Tietääkseni "noitumiseen" liittyy erilaisia esineitä yms. Näistä pientä vinkkiä että osaan etsiä sillä silmällä.

        pitkässä liitossa, koska alkaa tuolta tuntua tai sitten olet huomannut vasta nyt millainen eukkosi todellisuudessa on.:)
        Eiköhän lie napannut sinut aivan rehellisellä tyylillä. Tyylillä, joka tehoaa miehiin.
        Eli on antanut sinulle jotakin ja saanut sillä pääsi pyörälle. Ja nyt epäilet noitumista, kun sitä jotain ei enää tulekaan niin usein.:)
        Tai sitten vuosien myötä olet vasta nyt huomannut, miten eukko on rupsahtanut.


    • palstan shamaani

      Vai että sinut on noiduttu. No, jos kerran noituminen tai loitsiminen onnistuu, niin ähläm sähläm pimpeli pom, loitsin täten sinulle vastaloitsun joka kumoaa aiemmat loitsut. Lisäksi tämä vastaloitsu tuo sinulle menestystä lotossa ja kaupungilla naiset katsovat ihaillen perääsi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      141
      1349
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      966
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      855
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      623
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      597
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      528
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      488
    Aihe