Mitä mieltä olette näistä:
Jasmi-Nella,
Jasna-Milla,
Jasminella,
Jasmilla,
Jasmila,
Minella,
tytölle
10
701
Vastaukset
- hirmuisen kaunis
Ehkä tuo Jasminellakin ihan hieno nimi. Mutta Jasmina on kaunis suomalainen versio nimelle Yasmin. Sitten vain toista nimeä miettimään:)
t.äiti myös- nimi
ei kyllä ollut tuossa listassa..
- paras
Minella....oisko nimi JASMINIITTA liian pitkä,lempparinimi varmaan Jasmi
Minella Jasmi Sofia.....
Minella Jasminiitta
Jasminiitta Minea Sofia - Liisa'''
Miksi annatte arabinimistä väännettyjä nimiä lapsillenne? kamalia...Hävettäis olla ton niminen. Paitsi Minella on kaunis eikä kuulosta arabilta.
- tässä hävetä
joskus vaikka on ihan tavallinen suomalainenkin nimi....Mitä häpeämistä noissa Jasmi-alkuisissa on?
- Elisabet
Raamatusta väännettyjä karmeita Liisoja ja Leenoja!
- Nimi
Nella Maria, Nella Isabella! Nella Mirabella, Nella Marianna, Nella Camilla.
Milla Linnea, Milla Josefina, Milla Rosa-maria.
Nuo muut nimet olivat jotenkin teennäisiä mielestäni, mutta sehän on maku-asia. - eleena
Jasminella tai pelkkä Jasmi voisi olla tytön etunimi, mikä/mitkä toiseksi nimiksi?
- neidonhiuspuu
Jasmi Sinikki
Jasmi Linnea
Jasmi Lumia
Jasmi Melina
Jasmi Aurora
- neidonhiuspuu
Jasna Milla kuulostaa kivalle, mutta joutuis ehkä liikaa selittelemään, ehkä mieluummin Jasna etunimeksi ja Milla toiseksi, ilman väliviivaa.
Jasminellakin on hiemna joutu väliviivamuodossaan.
Ytimekkyys on nimessä aina plussaa, joten Jasmila ja Minella olisivat ehkä toimivimmat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937748
- 403722
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241160
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28973Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703