ruma läski saa pesää

ruma läski

Ruma läski meni tallinnaan.Suomessa kukaan akka ei antanut sille pillua,koska oli niin läski ja ruma.Ruma läski oli säästänyt päivärahoistaan matkan hinnan.Ruma läski oli34v ja vielä koskematon.

Ruma läski saapui tallinnan satamaan ja otti taksin.Kuski vei ruman läskin huorataloon,jossa kuvankauniit portot jo odottivatkin.Ruma läski valitsi huoran;vaalean blondin,jolla oli isot tissit ja muodokas vartalo.

Huora riisui vaatteensa ja ruma läski samaan tahtiin heitteli kuteensa lattialle.Ruma läski seisoi alasti huoran edessä,joka kaivoi ruman läskin pilin esiin ihramahan alta.Ruma läski sai erektion.Huora rullasi kortongin pilin päälle ja heittäytyi sängylle selälleen.Ruma läski katseli,kun huora jalat levällään hiveli pimpsaansa.Oli aika astua satulaan.Ruma läski könysi porton päälle.Portto huokaisi ruman läskin painon alla ja ohjasi ruman läskin pippelin pilluhuulilleen.Ruma läski työnteli.Pillu oli väljän tuntuinen,tai sitten ruman läskin kikkeli oli liian pieni.

Meni noin 2,5 minuuttia,kun ruma läski laukesi.Ruma läski nousi huoran päältä ja otti kortsun pois munansa päältä.Ruma läski kiitti ja maksoi ja poistui taksilla,kohti tallinnan satamaa.Ruma läski oli saanut panna.Ruma läski oli nyt MIES!!

5

3606

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kukkuu

huorat ottaa rahat etukäteen..että näin on näppylät.

• Ruma läski 2

Joo meikäläinen on kans aika runa ja läskiä riittää vaikka muille jakaa. En ole koskaan ilman pillua keltään naiselta, aina on tarvinnu maksaa. Niin tosiaan ne huorat ottaa aina maksun etukäteen. Olishan sitä kiva saada joskus ihan ilman joltain fiksulta Suomi tytöltä pillua, mutta ei kai sitä päivää tule koskaan.

Olen ollut miesten kanssakin ja sekin on ihan mahtavaa, joten suosittelen sullekin kaimani samaa. Ei sillä mitään eroo oo työntääkö pienen kullinsa miehen tai naisen suuhun tai peppuun/pilluun. Ja tossa miehen kanssa olemisessa on sekin kiva juttu, että ne haluu naida mua perseeseen. Voin vakuuttaa, että on tosi mahtavaa saada kullia persereikään. Suosittelen sullekin kokeilemaan sitä.

Olis varmaan kiva tavata sua ihan livenä ja pitää hauskaa yhdessä!

• Joni

Ei helvetti mikä teini.

• sIGG

ite muuten en ole.

• karaboudjan

tää oli sikahyvä novelli, mula on vähän samanlaisia. Ne on kyl kaikki poistettu suomi24:sta. Ei muuta ku jatka samaan malliin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      190
      8647
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4808
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4268
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      62
      3837
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3236
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      3030
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2696
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2501
    9. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      48
      2479
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2243
    Aihe