..hän mitä tekee työksi?
Next example is humour, of course!
Sairaanhoitaja; levätäänpäs nyt välillä.
Opettaja; kerrataan vielä ;)
Onko väliä sen..
25
1215
Vastaukset
- Marge
sliipattua bisnes-miestä mulle? entäpä itse Sanin?
- Sani
väliä! Vaik ei tekis mitään.
Mut sellasta ns. tahallista työn vieroksuntaa en ymmärrä.
Esim. että lasketaan, miten kauan saa ansiosidonnaista, sitten joksikin aikaa duuniin.
Sellaistakin vissiin/kuulemma on olemassa?!
- (.)Y(.)
Kunhan ei oo, mikkään papereiden kääntelijä.. ;))
Best ompi, reilu duunari eli raavas työmies.. :))
Muuten Sani, siun nicist tuli tää mieleeni.. :))
Sanie. mpeg
http://fun.from.hell.pl/00-ROCZNIK-2001/2001-12-12/- Sani
Teillähän oli melki identtiset vastaukset jpnttaren kanssa :)
Sanie oliskin hieno nimi!
Ja tuost linkistä tuli joteskin jouluinen olo; musiikki/reki/lumiset kuuset, kiitti :)) - (.)Y(.)
Sani kirjoitti:
Teillähän oli melki identtiset vastaukset jpnttaren kanssa :)
Sanie oliskin hieno nimi!
Ja tuost linkistä tuli joteskin jouluinen olo; musiikki/reki/lumiset kuuset, kiitti :))Meil taitaakin olla, samanlainen maku
tuos asias.. :)
Meinasitkos vaihtaa niccis?.. ;)
Miusta se oli hauska.. :DD
Niin, tänään satoi se lumikin.. :))
Ole hyvä, kiva kun kelpas.. :)) - Sani
(.)Y(.) kirjoitti:
Meil taitaakin olla, samanlainen maku
tuos asias.. :)
Meinasitkos vaihtaa niccis?.. ;)
Miusta se oli hauska.. :DD
Niin, tänään satoi se lumikin.. :))
Ole hyvä, kiva kun kelpas.. :))..tämä nicci vaan toistaiseksi ainakin :)
Mietin tuossa "raavaita työmiehiä" ;)
Muurari, kirvesmies, raksalla..
hmm..kylläpä on mielikuvitukseton päivä mulla tänäänkin.
Mikähän se kasvattaisi lihaksia, sitäköhän ajoit takaa ;)) - (.)Y(.)
Sani kirjoitti:
..tämä nicci vaan toistaiseksi ainakin :)
Mietin tuossa "raavaita työmiehiä" ;)
Muurari, kirvesmies, raksalla..
hmm..kylläpä on mielikuvitukseton päivä mulla tänäänkin.
Mikähän se kasvattaisi lihaksia, sitäköhän ajoit takaa ;))No, vaiks raksalla.. ;)
Kaik ruumiillinen työ, kasvattaa niitä lihaksii.. :)
Jotakuinkin joo.. ;))
- jpntar1
bisnesmiestä eikä papereitten kääntelijää..:)))))..supisuomalainen miehinen mies sen olla pitää..
- Sani
Jotenkin..
Onkohan bisnesmiehet aina sliipattuja ;) ja papereiden kääntelijät..
"konttorirottia"?
Kertooko se työ niin paljon ihmisestä itsestään.. :) - jpntar1
Sani kirjoitti:
Jotenkin..
Onkohan bisnesmiehet aina sliipattuja ;) ja papereiden kääntelijät..
"konttorirottia"?
Kertooko se työ niin paljon ihmisestä itsestään.. :)sellainen työ...papereitten kääntely..:))..ja bisnekset vaativat esim. määrätynlaisen pukeutumisen ja "tyylin" (siisti sisätyö)..Ihminen sisältää kuitenkin paljon muutakin. Ensivaikutelma merkitsee kuitenkin minullekin paljon..
- Sani
jpntar1 kirjoitti:
sellainen työ...papereitten kääntely..:))..ja bisnekset vaativat esim. määrätynlaisen pukeutumisen ja "tyylin" (siisti sisätyö)..Ihminen sisältää kuitenkin paljon muutakin. Ensivaikutelma merkitsee kuitenkin minullekin paljon..
..mulla ehkä tulee sliipatusta mieleen liiallinen partaveden käyttö. Jostain kumman syystä tulee vaivautunut olo, jos sellaiseen 'törmää' :)
- jpntar1
Sani kirjoitti:
..mulla ehkä tulee sliipatusta mieleen liiallinen partaveden käyttö. Jostain kumman syystä tulee vaivautunut olo, jos sellaiseen 'törmää' :)
puku, kiillotetut kengät, hiukset geelissä ja maireva hymy..yäks..niin ja se partavesi, liika sellainen:)))))))) Tällaisia tapaa..viimeksi eilen sattui kävelemään vastaan..
- MysNa
ei ole sen, mitä työkseen tekee.
Mutta toivottavaa on, ettei niitä kotiin kanna - ei päässä, eikä paperilla.
Stressi itse kullakin välillä pukkaa, sitä kai välttää vain harva tänäpänä voi.
On kiva tietää miten toisen työpäivä meni ja mitä siihen kuulu, mutta ikävää on jos mieli jäi töihin tai ne muuten mukana kotiin kannettiin ja sille koko vapaa-aika annettiin.- Sani
..kannettiin, vapaa-aika annettiin"..
Haastoitpa runollisesti :)
Mutta hyvä pointti varmasti, ettei tuo töitä kotiin, ainakaan liiaksi. - ellinor
Sani kirjoitti:
Mutta hyvä pointti varmasti, ettei tuo töitä kotiin, ainakaan liiaksi.kravattimies riitti....joka viikonnloputkin puhu vain töistä.......
Tämmönen ihan tavallinen punapukunen ( ei joulupukki) ruiskumies on paras...(tulikohan tuo jotenki oudosti)siis palomies jos nyt ihan oikeesti puhun.......hmm... - Sani
ellinor kirjoitti:
kravattimies riitti....joka viikonnloputkin puhu vain töistä.......
Tämmönen ihan tavallinen punapukunen ( ei joulupukki) ruiskumies on paras...(tulikohan tuo jotenki oudosti)siis palomies jos nyt ihan oikeesti puhun.......hmm.....lienee sliipattu ;) Kukaan ei oo kuvaillut, millainen hän on..
kaikki kait sen sit tietää.
Ihan hyvä selvennys varmaan, mitä ruiskumiehellä tarkoitit ;) - MysNa
Sani kirjoitti:
Mutta hyvä pointti varmasti, ettei tuo töitä kotiin, ainakaan liiaksi.on tullu luettuu ja hekoteltuu Valion ja Kallen ym. ruonoille, on jotenkin jääny tuo pykälä päälle... :)
Niin just, kohtuus kaikessa! - MysNa
ellinor kirjoitti:
kravattimies riitti....joka viikonnloputkin puhu vain töistä.......
Tämmönen ihan tavallinen punapukunen ( ei joulupukki) ruiskumies on paras...(tulikohan tuo jotenki oudosti)siis palomies jos nyt ihan oikeesti puhun.......hmm...siis noin 20 v sitten.... seurustelin tuollaisen punapukuisen ruiskumiehen :) kanssa ja kerran kysyin häneltä mikä ollut kurjinta tai pahinta siinä hommassa. Ja ikuisesti jäi mieleen, kun sanoi:
"se, kun jonkun lapsi kuolee syliin, eikä mitään tehtävissä..." :(((
Vaativa ja kova, vaikkakin varmasti mielenkiintoinen ammatti tuokin. - ellinor
Sani kirjoitti:
..lienee sliipattu ;) Kukaan ei oo kuvaillut, millainen hän on..
kaikki kait sen sit tietää.
Ihan hyvä selvennys varmaan, mitä ruiskumiehellä tarkoitit ;)mulla on parikin tosi hyvää kaveria jotka on näitä "sliipattuja" ei niissä mitään vikaa ole, maailman parhaita kavereita, ja aina ovat auttamassa jos apua tarvin...siis vaan käytännön asioissa...kuten auton huolto, talon pannu ku alko reistailee, mökin kiuas rikki...ja vaikka ovat näitä pukumiehiä niin kaikki sujui ja työt luisti...olen onnellinen että on tommosia kavereita....ruiskumiehellä tarkotin et palomies...
MysNa kirjoitti:
on tullu luettuu ja hekoteltuu Valion ja Kallen ym. ruonoille, on jotenkin jääny tuo pykälä päälle... :)
Niin just, kohtuus kaikessa!..ei ole pelkkää juhlaa, paitsi toivottavasti sulle.. ainakin tänään :))
Paljon Onnitteluja!
- tuffe
vois olla ihan kiva vaihteeks ;)))
Yrittäjää en halua, kaksi ei mahdu saman katon alle. "Been there, done..." :/
Tuli muuten mieleen, tekeeköhän ihmiset yleensä kotonakin sen minkä työkseen tekee? Eli laittaako kokki kotona mielellään ruokaa, onko timpuri kova remppaamaan? Vai saakohan kiintiön täyteen hommasta töissä...- Sani
..mahtanee sellainen vanha sanonta pitää paikkaansa, että "suutarin lapsella ei ole kenkiä"?!
- tuffe
Sani kirjoitti:
..mahtanee sellainen vanha sanonta pitää paikkaansa, että "suutarin lapsella ei ole kenkiä"?!
tosin luulen että hoitaja hoitaa aina, oiskohan lähempänä kutsumus kuin työ?
- jpntar1
tuffe kirjoitti:
varmaan lähempänä ainakin on, että kutsumus se on..olla hoitsu. Ja helpottaahan se kovasti kotonakin, kun tietää, mitä pitää olla lääkekaapissa ja, kuinka hoidat sitä ja tätä..:)))))))))
tuffe kirjoitti:
siksi sä hoitsun; vaihteeksi ;))
Kuinkahan suuri osa heitä on miespuolisia, ilmeinen vähemmistö kuitenkin..
Se on kyllä ihailtava ammatti, ja tietty paljo muitakin, ihan tässäkin tuli.. esim. tuo palomies.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh412365Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423001951- 201750
- 241565
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘231404- 1001299
- 411272
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391235- 35992
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta32975