tämä saattaa kuulostaa teistä ihan hömpältä, mutta lukekaa loppuun!!
haluaisin kysyä, tietääkö kukaan tälläista paikkaa suomesta..
näin siis viimeyönä unta, joka oli todella todentuntuinen ja pelottava..
siinä olin muutaman muun ihmisen kanssa jossakin vanhassa kartanossa, se oli tyhjillään, mutta kalusteet siellä oli vielä. me mentiin sinne siksi, koska oltiin kuultu etä siellä kummittelee. oltiin siellä aikamme, kun semmoisessa salissa kattokruunu rupesi heilumaan ja joku kello rupesi lyömään (ei ollut kirkonkello, vaan joku samantyylinen ääni). tosi kovaa kuului se. sen tiedän että siinä talossa oli kuollut ainakin tyttö, siinä unessa tyttö aiheutti nämä tapahtumat. unessa oli myös keski-ikäinen nainen ja mies. he yrittivät jotenkin häätää meitä pois, siellä kuului koko ajan ääniä, ja seinällä oleva ase laukesi itsestään. ja tunnelma oli tosi pelottava! sitten me lähdettiin sieltä pois ja juostiin äkkiä autoon ja ajettiin kiireellä pois. sitten muistin että yhdellä tutulla oli kuvia paikasta. hän oli käynyt siellä ennemminkin ja oli saanut napattua kuvia siellä mellastavista hengistä. yhdessä kuvassa oli juuri tämä tyttö.. me mentiin takaisin sinne ja se sama kellon ääni rupesi kuulumaan ja kattokruunu rupesi heilumaan taas, ja tuli taas se tunnelma ettemme ole tervetulleita taloon. me mentiin toiseen huoneeseen, kuin sinen "kattokruunuhuoneeseen" josta oli kyseiseen huoneeseen näköyhteys. sitten se tuttu jolla oli ne kuvat, näytti niitä kuvia jotka oli aiemmin ottanut ja sanoi että "nyt se alkaa". me katsoimme sinne "kattokruunuhuoneeseen" ja ikkunan edessä sisällä näimme pieniä lapsia tanssimassa piirissä (henkiä) ja tämä tyttö joka oli ns. pääosassa leijaili sieltä kattokruunun luota jotenkin.. vaikea selittää tätä, mutta muistan enää kovin epäselvästi.. sen muistan että siellä oli myös hovimestari punaisessa asussa.. ja kaikki nämä henkilöt olivat siis kuolleita. tämä saattaa todellakin kuulostaa hölmöltä, mutta minulla on semmoinen tunne, että tämä kyseinen paikka todellakin on olemassa ja että vielä löydän sen joskus. olen nähnyt monesti unia jostakin tietyistä paikoista jotka olen myöhemmin löytänyt, se on tosi ihmeellistä ja ihan totta. myöskin enneunia olen nähnyt, ja herätessäni minulla oli taas se tunne, että tuo paikka vielä löytyy joskus oikeassa elämässä. ja nyt kun ensimmäisen kerran näin siitä unta, olen varma että nään vielä lisää unia kyseisestä paikasta ja ehkä saan selville enemmän ensikerralla esim. sijaintia tai kartanon historiasta/tapahtumista..
kartano
7
1447
Vastaukset
- ..............m
Mielenkiintoinen stoori. Kerro jos löydät unesi kartanon.
- ghostwriter
Kerroit juuri "milten" kirjoittamani tarinan juonen, joka löytyy "kirjailijan alut" keskustelu osastolta, täältä Suomi24;stä. Tosin tarinassani ei sikäli ole mitään kruunusalia, mutta muuten juttusi meni kuin tarinani! :)
- se tarina oli??
en óle kertonut kyseisestä tarinasta, mutta kiinnostaa kuulla mikä se on?? minä olen kertonut vaan omasta unestani. johon tosin toivon saavani jatkoa.. olisi vaan kiva kuulla jos joku tietää jotakin tästä asiasta..
- ajatuksensiirto
se tarina oli?? kirjoitti:
en óle kertonut kyseisestä tarinasta, mutta kiinnostaa kuulla mikä se on?? minä olen kertonut vaan omasta unestani. johon tosin toivon saavani jatkoa.. olisi vaan kiva kuulla jos joku tietää jotakin tästä asiasta..
Ehkäpä tässä on tapahtunut jonkinlainen telepaattinen ajatuksensiirto teidän kahden välillä: toinen on tahollaan nähnyt unen joka on siirtynyt jotenkin toisen mielikuvitukseen synnyttäen luovan prosessin tuloksena kummitustarinan.
- spirits
ajatuksensiirto kirjoitti:
Ehkäpä tässä on tapahtunut jonkinlainen telepaattinen ajatuksensiirto teidän kahden välillä: toinen on tahollaan nähnyt unen joka on siirtynyt jotenkin toisen mielikuvitukseen synnyttäen luovan prosessin tuloksena kummitustarinan.
tarinani valmistui jo aikoja sitten, ja tuollahan se on "kirjailijan alut" osastolla, nimellä "Turhien unelmien talo".
spirits kirjoitti:
tarinani valmistui jo aikoja sitten, ja tuollahan se on "kirjailijan alut" osastolla, nimellä "Turhien unelmien talo".
Harvoin jaksan lukea mitään, mutta ton luin alusta loppuun. Mielestäni ihan hyvä tarina. Loppu oli vähän heikko.
Ja siinä viestiketjussa kun mainittiin se Hohto, niin minullekkin se tuli väkisin mieleen :)
Mieleen tuli myös omia ideoita, mutta enpä taida alkaa sotkemaan tarinaasi niillä.- kirjoittaja itse
lammas-jr kirjoitti:
Harvoin jaksan lukea mitään, mutta ton luin alusta loppuun. Mielestäni ihan hyvä tarina. Loppu oli vähän heikko.
Ja siinä viestiketjussa kun mainittiin se Hohto, niin minullekkin se tuli väkisin mieleen :)
Mieleen tuli myös omia ideoita, mutta enpä taida alkaa sotkemaan tarinaasi niillä.Juu loppu lösähti kun en jaksanut enää keskittyä ja tehdä sitä kunnolla loppuun, mutta sanotaan näin että se oli sellainen hahmotelma pidempää tarinaa varten, juu hohdon ominaisuuksia oli varmaan juuri tämän kartanon takia, mutta itse päätin että en viitsi siihen laittaa ketään sekoamaan, vaan pelko olisi teemana... jos siis olisin jaksanut keskittyä ja kirjoittaa loppuun... no seuraava tarina onkin sitten ihan ajatuksella ja ei millään kiirellä kirjoitettu. Mutta kiitos arvostelustasi, kritiikki ja sun muu on aina tervetullutta :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin34212050IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3618036Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut963444Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?982298Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1572297Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?81686- 1101281
Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin611139Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus26918MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk350843