nimi. Tuttavani naapurissa asuu Onnikalle ja se on mielestäni hieno nimi. Tässä vinkkiä, jos joku muukin sattuu tykkäämään. Nimestä tulee positiivinen fiilis, se on selkeä ja erikoinen.
t. Uusi vierailija
ONNIKALLE
24
1215
Vastaukset
- hauska nimi
Onpa kiire "onnikalle" eli linja-autolle :)
Hauska nimi tosiaan :) - yhden
Onnikallen,jo aikuinen
Isänsä nimi Onni,vaarin Kalle - pantu
... perusmuotoa: Onnikka ??
- yritetään
Muuten hyvä, mutta väestörekisterikeskus ei tunne yhtään Onnikallea.
- Kyllä vaan
on Onnikalle olemassa ystäväni naapurissa. En sitten tiedä, onko väliviivalla vai miten, mutta sillä nimellä poikaa kuulemma kutsutaan. Kummallista; taas yritetään.. Yritetään mitä?
- ihme porukkaa...
Kyllä vaan kirjoitti:
on Onnikalle olemassa ystäväni naapurissa. En sitten tiedä, onko väliviivalla vai miten, mutta sillä nimellä poikaa kuulemma kutsutaan. Kummallista; taas yritetään.. Yritetään mitä?
miksei sais Onnikallea olla?
Annanko osoitteen ja kengännumeronkin? - näin on...
Väestörekisterikeskuksen mukaan
Onni-Kalleja on alle 18 poikaa ja alle 5 tyttöä.
Onnikalleja on alle 5 poikaa ja alle 5 tyttöä.
- Onni-Kalle
kastettu vv.2000-04 aikana 6 kpl
v.2005 1 kpl - se on
Mutta onko se aina kivaa, jos nimi vaan naurattaa. Ite ajattelen, että nimen pitäs olla komea (ja ihana) pojalla.
- Gil
Taipale tulee heti mieleen. Liekö ollut vanhemmillakin mielessä nimeä valitessa? ;)
- Minusta ei
yhtään samanlainen nimi edes. Tuo Lenni ei edes ole nimi minun mielestäni.. Mutta Onni ja Kalle ovat.
- Gil
Minusta ei kirjoitti:
yhtään samanlainen nimi edes. Tuo Lenni ei edes ole nimi minun mielestäni.. Mutta Onni ja Kalle ovat.
mielipiteeseesi. Minusta "yhdennäköisyys" on selvä:
Le NNI-KALLE
O NNI-KALLE
Yhden/kahden kirjaimen ero nimissä vain.
- Onnikalle vai Onni-Kalle
tarkoittaa Oulussa´linja-autoa. "On kiire onnikalle".,,,,,,
- tuon tietävät
Onnikasta puhutaan muuallakin Suomessa. Kuten myös, että Tuulia tarkoittaa luonnonilmiötä. Ja mielikuvia nimistä tulee, vaikka olisi sitten Juha. Siitä tulee helposti mieleen haju.
- ......
Itse pidän Onni nimestä, mutta keksiikö kukaan siihen muuta sopivaa toista ja kolmatta nimeä kuin Kalle (siitä en pidä..) =)
- Oli kerran Onnimanni
Jos ei Onni-Kalle ole mieleesi, niin entäs Onni-Manni?
No, leikki leikkinä...
Nimen ei kai tarvitse olla yhdysnimi?
Onni Kaarlo Elias
Onni Veikko Alarik
Onni Erkka Viljami
Onni Lauri Matias
- onni-kalle
Olen itse onni-kalle. kiitos kommentteista.
se nimi on viivalla- Epäilevä...
Onni-Kalle nimisiä on syntynyt 13 kpl v. 2000-2009 .
Uskoisinko siihen, että tällä palstalla vierailee alle 11-vuotias poika??
EN ! - onni-kalle
Epäilevä... kirjoitti:
Onni-Kalle nimisiä on syntynyt 13 kpl v. 2000-2009 .
Uskoisinko siihen, että tällä palstalla vierailee alle 11-vuotias poika??
EN !Kyllä vierailee olen 11:vuotta .syntynyt 2000. Lempinimeni on :ok
- vaikea uskoa
onni-kalle kirjoitti:
Kyllä vierailee olen 11:vuotta .syntynyt 2000. Lempinimeni on :ok
Sattuipas sopivasti ...
Minkähän ikäinen olisit ollut, ellei sinulla olisi ollut tietoa, minkä ikäisiä Onni-Kalleja on olemassa? - onni-kalle
vaikea uskoa kirjoitti:
Sattuipas sopivasti ...
Minkähän ikäinen olisit ollut, ellei sinulla olisi ollut tietoa, minkä ikäisiä Onni-Kalleja on olemassa?OLEN onni-kalle lahdelma katso väestörekisteristä jos et usko 11:vuotta
Minun nimeni on onnikalle yhteen eikä väliviivoja tai muita välejä kiitos kommenteista vain
- eqwrqwqw
Onni-Kalle on tosi vitun päämäärätietoinen. Vähän kuin Junan-Alle.
Minulla asuu naapurissa Unelma Sirpa-Leena ja se on myös aivan ihana nimi - Klowni_1
Onni-Pelle on hieno nimi :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123750MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar761970Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421598Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin821253Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671067Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331008Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60863- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3788