Älkää kukaan nuori aloittako opiskelua raskaanliikenteen kuljettajaksi. Kun Dikipiirturit tulevat ja valvonta tehostuu niin elämä on pelkkää parkkipaikkaa. Esim. itse Viimeiset n. kaksi viikkoa reisussa (ulkomaa) ja työtunteja n.90 ja loput laivassa tai parkkipaikalla.(n.150h). Laskekaa tämän päivän liksoilla mitä tulee tuntia kohden liksaa! Ei voi työksi sano vaan ELÄMÄNTAVAKSI.
Kuljettajat
loppuu
3
1409
Vastaukset
- -jani-
kyllä minä ainakin saan palkkani noista taukoajoista ja sitten vurokausilepo kun tulee niin ei muutakuin ajan vietettä keksimään jos ei uni tule niin päivärahoja tuhlaamaan.
- Tarvi kuunnella
Ku mutsi ja faija kyselee ,ku en viitti olla koulussa,tunneilla,ja saa rahaa kaljaan.
Digipiirturit helpottaa juurikin alalla olemista koska on helpompi seurata AJOTUNTEJA esim. jakeluliikenteessä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?931851- 851292
- 1101143
- 761027
- 113961
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693