Yhdynnässä verta!! Jotain vakavaako??

Apua

Olen elämäni aikana ollut n. 10 kertaa yhdynnässä, ja poikaystävän kanssa viimeksi yhdynnässä ollessa tulikin yllättäen verta yhdynnän aikana/jälkeen, mistä johtuisi :S ?? Parilla ensimmäisellä yhdyntäkerrallani on myös tullut verta jonkin verran, mikä nyt on varmasti normaalia (rikkoutuneesta immenkalvosta johtuva vuoto) mutta mistähän tämä johtuisi :s ? Tuo viimekertainen yhdyntä oli kyllä aika normaalia "rajumpi", ja sattui aika paljon, voisiko ihan vaan olla niin että immenkalvosta olisi jäänyt jotain jäänteitä jotka nyt rikkoutuivat, tai vaan paikat vähän "repesi" tms.? Vai voiko olla vakavaakin? Vuotoa tuli samallailla(saman verran) kuin noina ekoina yhdyntäkertoina.

20

40544

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vm80

      Jos yhdyntä kerran sattui niin eikös sitten ole normaalia että verta tulee. Yhdybböb tulisi olla nautittavaa ja tuntua hyvälle eikä sattua. Paikat siellä ovat aika herkkiä ruhjeille ja haavaumille jotka saattavat vuotaa verta. Jatkossa kyllä välttäisin noin rajuja leikkejä jotka aiheuttaa kipua. Voihan myös tietysti kyseessä olla esim. kondylooma.

    • Minna

      Varmaan selittyy rajuudesta, limakalvot hankautuneet verille tai jotain. Niin, seksin ei
      ole tarkoitus sattua joten älä tee mitää vain miellyttääksesi toista. Ja seksiä voi kyllä harrastaa ilman itse yhdyntääkin. Vältämättä mies ei tiedä edes että suhun sattuu..

      Ja osta liukastevoidetta vaikka apteekista. Jos nolottaa laittaa miehen aikana niin kai sitä voi vähän sujauttaa kylppärissä käydessä ennen aktia..
      Kaikki naiset ei kostu yhtä helpolla ja juuri se aiheuttaa kipua. Tai miehellä voi olla kookkaampi vehje..

      • Apua

        Helpottavaa kuulla jos tosiaan verenvuodon syy oli vain tuo liian raju meno. Huomasin tässä eilen (päivä tuon yhdynnän jälkeen) että alavatsaa koski hieman, ja nyt tänäaamuna alavatsaan koski tosi paljon, mistähän sitten tänä johtuisi :S ? Kyse ei ole menkoista.

        Ja mua pelottaa kohdunkaulasyövän mahdollisuus, koska luin netistä sen oireista sen verran, että joillain voi esiintyä tuota yhdynnänjälkeistä verenvuotoa :S .. Mutta aloitin seksielämäni vasta n. 6 kk sitten, ja eikös kohdunkaulasyöpään liity useimmiten kondyloomaan (papilloomaviirukseen), tietääkseni mulla ei sellasta ole mutta jos on, niin kysyn siis että voiko olla mahdollista että näin lyhyessä ajassa (6 kk) olisi voinut aiheutua mulle kohdunkaulasyöpä? Pelottaa hitosti..


      • vm80
        Apua kirjoitti:

        Helpottavaa kuulla jos tosiaan verenvuodon syy oli vain tuo liian raju meno. Huomasin tässä eilen (päivä tuon yhdynnän jälkeen) että alavatsaa koski hieman, ja nyt tänäaamuna alavatsaan koski tosi paljon, mistähän sitten tänä johtuisi :S ? Kyse ei ole menkoista.

        Ja mua pelottaa kohdunkaulasyövän mahdollisuus, koska luin netistä sen oireista sen verran, että joillain voi esiintyä tuota yhdynnänjälkeistä verenvuotoa :S .. Mutta aloitin seksielämäni vasta n. 6 kk sitten, ja eikös kohdunkaulasyöpään liity useimmiten kondyloomaan (papilloomaviirukseen), tietääkseni mulla ei sellasta ole mutta jos on, niin kysyn siis että voiko olla mahdollista että näin lyhyessä ajassa (6 kk) olisi voinut aiheutua mulle kohdunkaulasyöpä? Pelottaa hitosti..

        Ei sulla syöpää ole... ei se nyt ihan päivissä tule. Kondylooma voi ollakkin koska se on n. 80% väestössä veressä. Itselläni kondy aiheutti verenvuotoa yhdynnän jälkeen. Kannattaa käydä tarkistuttamassa paikat ettei pääse tulemaan niitä vakavia solumuutoksia. Kondyloomaa on turha pelätä sillä se on todella monella. TOisilla se aktivoituu ja aiheuttaa muutoksia kohdussa ja sukupuolielimissä mutta ne on hoidettavissa. Netistä lukiessa varmasti saa todella hirveän kuvan kondyloomasta mutta todellisuudessa se ei ole sitä. Sen verran tarkaksi olen itse tullut alapäästäni että tarkistutan sen joka vuosi ettei pääse tulemaan mitään vakavampia juttuja.
        Voihan vain olla että seksi oli liian rajua ja siksi aiheutui vuotoa. Käy nyt kuitenkin papa kokeessa niin sun ei tarvi pelätä syöpiä sen enempää.


      • vm80
        vm80 kirjoitti:

        Ei sulla syöpää ole... ei se nyt ihan päivissä tule. Kondylooma voi ollakkin koska se on n. 80% väestössä veressä. Itselläni kondy aiheutti verenvuotoa yhdynnän jälkeen. Kannattaa käydä tarkistuttamassa paikat ettei pääse tulemaan niitä vakavia solumuutoksia. Kondyloomaa on turha pelätä sillä se on todella monella. TOisilla se aktivoituu ja aiheuttaa muutoksia kohdussa ja sukupuolielimissä mutta ne on hoidettavissa. Netistä lukiessa varmasti saa todella hirveän kuvan kondyloomasta mutta todellisuudessa se ei ole sitä. Sen verran tarkaksi olen itse tullut alapäästäni että tarkistutan sen joka vuosi ettei pääse tulemaan mitään vakavampia juttuja.
        Voihan vain olla että seksi oli liian rajua ja siksi aiheutui vuotoa. Käy nyt kuitenkin papa kokeessa niin sun ei tarvi pelätä syöpiä sen enempää.

        Papilloomaviruksen aiheuttama kondylooma ei ole kohdunkaulansyöpä vaan hoitamattomana se voi aiheuttaa syövän asteisia solumuutoksia. Eli ne on kaksi eri asiaa.


      • laidi
        Apua kirjoitti:

        Helpottavaa kuulla jos tosiaan verenvuodon syy oli vain tuo liian raju meno. Huomasin tässä eilen (päivä tuon yhdynnän jälkeen) että alavatsaa koski hieman, ja nyt tänäaamuna alavatsaan koski tosi paljon, mistähän sitten tänä johtuisi :S ? Kyse ei ole menkoista.

        Ja mua pelottaa kohdunkaulasyövän mahdollisuus, koska luin netistä sen oireista sen verran, että joillain voi esiintyä tuota yhdynnänjälkeistä verenvuotoa :S .. Mutta aloitin seksielämäni vasta n. 6 kk sitten, ja eikös kohdunkaulasyöpään liity useimmiten kondyloomaan (papilloomaviirukseen), tietääkseni mulla ei sellasta ole mutta jos on, niin kysyn siis että voiko olla mahdollista että näin lyhyessä ajassa (6 kk) olisi voinut aiheutua mulle kohdunkaulasyöpä? Pelottaa hitosti..

        minulla tietyt e-pillerit aiheutti yhdynnän jälkeistä verenvuotoa ja alavatsakipuja. Myös yhdynnän aikana toisinaan tuntui vihlovaa kipua.


      • sitäpaitsi
        laidi kirjoitti:

        minulla tietyt e-pillerit aiheutti yhdynnän jälkeistä verenvuotoa ja alavatsakipuja. Myös yhdynnän aikana toisinaan tuntui vihlovaa kipua.

        ...kun rupeaa liian paljon ajattelemaan asiaa, niin yhtäkkiä keksiikin helposti muitakin "oireita". Itelläkin verenvuotoa liian rajun seksin jälkeen, ja kyllähän alavatsaakin joskus kourasee ihan ilman mitään sen vakavampaa syytä..


      • kokenut
        vm80 kirjoitti:

        Ei sulla syöpää ole... ei se nyt ihan päivissä tule. Kondylooma voi ollakkin koska se on n. 80% väestössä veressä. Itselläni kondy aiheutti verenvuotoa yhdynnän jälkeen. Kannattaa käydä tarkistuttamassa paikat ettei pääse tulemaan niitä vakavia solumuutoksia. Kondyloomaa on turha pelätä sillä se on todella monella. TOisilla se aktivoituu ja aiheuttaa muutoksia kohdussa ja sukupuolielimissä mutta ne on hoidettavissa. Netistä lukiessa varmasti saa todella hirveän kuvan kondyloomasta mutta todellisuudessa se ei ole sitä. Sen verran tarkaksi olen itse tullut alapäästäni että tarkistutan sen joka vuosi ettei pääse tulemaan mitään vakavampia juttuja.
        Voihan vain olla että seksi oli liian rajua ja siksi aiheutui vuotoa. Käy nyt kuitenkin papa kokeessa niin sun ei tarvi pelätä syöpiä sen enempää.

        En nyt haluu pelotella mut ei niihin papakokeisiin oo aina luottamista, kohdunkaulansyöpä on salakavala tauti. Itse olen aina käynyt papa kokeissa säännöllisesti vaan aina ei auta sekään. Tästä on jo aikaa kun tää tapahtui mut kävin silloin 3 kk sitten (siis ennen taudin toteamista) papassa ja vastaus oli normaali. Papasta siis n. 3 kk:n jälkeen tuli eka oire yhdynnän jälk vuotoa ja diagnoosina kohdunkaulansyöpä. Olin silloin 25 v. ei kondyloomaa eikä mitään. Sitä eivät lääkäritkään osaa sanoa mihin jäivät syövän esiasteet, sanovat vaan ett syöpä on tämmönen sairaus, voi joskus ilmetä vasta sit kun jo sairaus päällä eikä ilmottele itsestään esiasteiden ollessa päällä. Mulle on myös lääkärituttuni sanonut että paljon riippuu myös siitä kuka sen näytteen ottaa, lääkäreissäkin paljon hutiloita.


      • help*her
        sitäpaitsi kirjoitti:

        ...kun rupeaa liian paljon ajattelemaan asiaa, niin yhtäkkiä keksiikin helposti muitakin "oireita". Itelläkin verenvuotoa liian rajun seksin jälkeen, ja kyllähän alavatsaakin joskus kourasee ihan ilman mitään sen vakavampaa syytä..

        Mutta tuota. Entäs kun kerran yhdynnän aikana alkoi tulla todella paljon verta, ja kun yhdynnän jälkeen kävin vessassa, tuli veren mukana todella iso veriklimppi....?
        Kauhistuin todella että mitä ihmettä tämä on... e-pillereitä olen syönyt n.8kk ja nyt viimeisessä 2 yhdynnässä on tullut runsaasti verta... mistä ihmeestä on kyse, kun ei ennen ole tällaista tapahtunut....


      • Avuton bleedaaja
        help*her kirjoitti:

        Mutta tuota. Entäs kun kerran yhdynnän aikana alkoi tulla todella paljon verta, ja kun yhdynnän jälkeen kävin vessassa, tuli veren mukana todella iso veriklimppi....?
        Kauhistuin todella että mitä ihmettä tämä on... e-pillereitä olen syönyt n.8kk ja nyt viimeisessä 2 yhdynnässä on tullut runsaasti verta... mistä ihmeestä on kyse, kun ei ennen ole tällaista tapahtunut....

        Minulla on sama ongelma. Kolmella edellisellä yhdyntäkerralla on tullut verta samalla tavalla kuin edellisessä viestissä on kuvailtu. Verta tuli reilusti myös lakanalle.


      • alnilam
        Avuton bleedaaja kirjoitti:

        Minulla on sama ongelma. Kolmella edellisellä yhdyntäkerralla on tullut verta samalla tavalla kuin edellisessä viestissä on kuvailtu. Verta tuli reilusti myös lakanalle.

        elikkä siis juuri sama vaiva. Vuotaa verta aika paljon, eikä satu kuitenkaan yhtään.. oon kuitenki huomannu, että näin tapahtuu yleensä viikon tai kahen jälkeen kuukautisten loppumisesta. en tiedä mistä johtuu..


      • greta
        alnilam kirjoitti:

        elikkä siis juuri sama vaiva. Vuotaa verta aika paljon, eikä satu kuitenkaan yhtään.. oon kuitenki huomannu, että näin tapahtuu yleensä viikon tai kahen jälkeen kuukautisten loppumisesta. en tiedä mistä johtuu..

        Sama juttu tuli mulla eilen, sitä verta tuli nii paljo et pelkäsin et paikat oli suunnillee revenny. Eihä se sattunu mut huomasin makaavani veressä. Olin iha sairaan peloissani.


      • mares
        greta kirjoitti:

        Sama juttu tuli mulla eilen, sitä verta tuli nii paljo et pelkäsin et paikat oli suunnillee revenny. Eihä se sattunu mut huomasin makaavani veressä. Olin iha sairaan peloissani.

        Liian raju seksi on usein pahasta ja vielä isokaluisen miehen kanssa. Ja vaikkei rajua olisikaan niin kunnon liukasteet pitää olle. Itselläni repesi paikat viikko sitten kai oikein kunnolla ja menetin verta niin paljon, että nousi korkea kuume ja hemoglobiini laski. Verta ei kyllä tullut enää seuraavana päivänä. Muutama päivä sitten taas homma ei tuntunut kivuliaalta lainkaan, mutta sen jälkeisinä päiviä on tasaisesti verta tiputtanut. Koen välilihan alueen kiristyvän seksin aikana, että sekö siellä repeää vai onko emättimessä jotain pielessä. Tauteja ei pitäsi olla minulla eikä kumppanilla mitä nyt on lääkäreihin luottamista.


    • minäääe

      typerys. oot harrastanut liian rajua seksiä takaapäin ja nyt sun sisäsynnyttimet on rasittunut. se voi aiheuttaa jopa lapsettomuutta joten kannattaa käydä lääkärissä

    • sez1

      Minulla ainakin johtu verenvuoto siitä että, en ollut tarpeaksi ''märkä''
      Eli puolen tunnin kuluttua seksin loppumisesta, minulla oli alushousuissa verta.. HYVÄT ESILEIKIT NIIN EI VERTA ;)

    • vinkki

      kannattaa harrastaa esilämmittelyjä.eli vihjatkaa kumppanille että toivoisit lämmittelyä,hyväilyjä pidempään ja siten kiihottuu ja paikat kostuvat.jos kumppani tulee suoraan himoissaan ja rynkyttää ilman naisen tarpeita,voi voi ,eipä he osaa naisista mitään.polyypit aiheuttavat myös verenvuotoa yhdynnän aikaan .niitä on kaikenikäisillä kohdunkanavissa ja rungossa.limakalvon alaisia vaarattomia lihasmöykkyjä,erikokoisia ja mallisia.uusivat joskus ja eivät ole vaarallisia.mutsuositan sun käymistä gynellä,joko yksityisellä tai terv.keskuksen lääkärin kautta pyydät lahetteen .kannattaa ,ei saa vastauksia näiltä palstoilta,in eri jutut eri ihmisillä.sano kaverillesi ettei jyystä olan takaa vaan rakastelette rauhallisesti,se o parasta.ei nopeetaja lujaa,,,sehän on ihan onetonta naiselle

    • pimero

      kannattaa harrastaa esilämmittelyjä.eli vihjatkaa kumppanille että toivoisit lämmittelyä,hyväilyjä pidempään ja siten kiihottuu ja paikat kostuvat.jos kumppani tulee suoraan himoissaan ja rynkyttää ilman naisen tarpeita,voi voi ,eipä he osaa naisista mitään.polyypit aiheuttavat myös verenvuotoa yhdynnän aikaan .niitä on kaikenikäisillä kohdunkanavissa ja rungossa.limakalvon alaisia vaarattomia lihasmöykkyjä,erikokoisia ja mallisia.uusivat joskus ja eivät ole vaarallisia.mutsuositan sun käymistä gynellä,joko yksityisellä tai terv.keskuksen lääkärin kautta pyydät lahetteen .kannattaa ,ei saa vastauksia näiltä palstoilta,in eri jutut eri ihmisillä.sano kaverillesi ettei jyystä olan takaa vaan rakastelette rauhallisesti,se o parasta.ei nopeetaja lujaa,,,sehän on ihan onnetonta naiselle

    • Tarviinapua

      Mää menetin mun neitsyyden tossa 5 pv sitten ja mulla alko heti tuleen verta aluks se oli sellasta kirkasta mutta nyt siitä muuttu tummaa ja tosiaan verta tulee edelleen... mitä mun pitäis tehä pitäiskö mun olla huolestunu?

      • Anonyymi

        Olin äsken mun poikaystävän kaa SILLEEN. Se oli mun toinen kerta elämässä. Ei me tehty mitää kunnolla vaa se työn sen kalun pari kertaa sisää ja sit lopetettii. Vähä ajan päästä huomasin et musta tulee verta (oltii siis hyväilty toisiimme puol tuntii enne tätä) ja juoksin vessaa. Sitä tuli iha saatanasti ja olin iha paniikis :) sit tungin vessapaperii housuihi ja lähin polkee pyöräl himaa.
        Miks musta tulee verta?? AUTTAKAA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin äsken mun poikaystävän kaa SILLEEN. Se oli mun toinen kerta elämässä. Ei me tehty mitää kunnolla vaa se työn sen kalun pari kertaa sisää ja sit lopetettii. Vähä ajan päästä huomasin et musta tulee verta (oltii siis hyväilty toisiimme puol tuntii enne tätä) ja juoksin vessaa. Sitä tuli iha saatanasti ja olin iha paniikis :) sit tungin vessapaperii housuihi ja lähin polkee pyöräl himaa.
        Miks musta tulee verta?? AUTTAKAA

        mene lääkäriin.Tuo on vakavaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      47
      4813
    2. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      96
      4583
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      620
      4194
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3167
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2701
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2213
    7. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      222
      2172
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      347
      2163
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      31
      1797
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1512
    Aihe