" lapsi kummitus "

Unelias

Asun tällä hetkellä vanhimman siskoni kanssa vanhassa omakotitalossa joka on myös lapsuuden kotini... Ja tässä talossa on jo pidemmän aikaa tapahtunu outoi juttui... : /

Eka juttu jonka ite oon kokenu tapahtu ku olin n. 5 vuotias... Muistan vieläki tapauksen erittäin hyvin... Oli jouluaatto ja sain lahjaksi sinisen leikkitorven... No oltiin sitten koko perheen kanssa pöydässä syömässä kun se torvi alko itestään soimaan... Se oli pienessä " vaatehuoneessa " ja ovi oli kiinni, mentii sit heti kattomaa ja siel se torvi oli lattial mut ketään ei näkyny... No enhän mä sen ikäsenä ymmärtäny mitäää kummitusten päälle, pikemminki luulin et tonttu sitä soitteli... : )

Mut sit ku olin jo ala-aste ikänen ni tapahtu seuraava juttu... Tulin koulusta kotii ja menin olohuoneesee kattomaa telkkarii, istuin nojatuolissa... Sit kuulin et ulko-ovi avautu, ja hetken päästä tunsin että joku hiipi taakseni... Luulin että nuorin siskoni tuli kotiin ja et se yrittää säikäyttää mut joten olin sit sillee etten huomaiskaa... Päättelin et se on siskoni sen takii että " askeleet " olivat aika kevyet... Mut sit ne " askeleet " lakkas , ja sit joku tönäs tuolin selkänojaa suht. voimakkaasti... Katoin heti taakseni enkä nähny yhtää mitää...

No unohdin noi jutut jo pidemmäkS aikaa mut nyt ku oon palannu tähän taloon ni ne on taas alkanu pyörii päässä... Ja muutama kuukaus sitten ku tyttöystäväni kävi kyläs ni kuultii ihan selvästi juoksua... Kuulosti siltä että joku pieni lapsi olis juossu, välillä se kaatu ja jatko sit taas juoksuaan... Siltä se ainaki kuulosti... Myös siskoni ovat kertoneet että ovat nuorempina kuulleet kun ovat olleet nukkumassa että joku lapsi kävelisi keittiössä...

Kaikki siskoni ovat myös nähneet tässä talossa unen jossa ne leijuvat ilmassa alakertaan ja seinään ilmestyy jonkunlainen " musta-aukko "...

Itseäni ei kyllä toi " lapsi " pelota mutta nyt on tullut viimeaikoin sellanen tunne et täs talos on jotain pahaaki... Kuultii siskon kanssa pari viikkoo sit vanhan naisen " pirullista kikatusta "... Erikoista oli sen naurun soundi, se kuulosti että olis tullu ihan eri maailmasta, sellanen kaikumainen ääni... Ihan ku se ois tullu jostain perunakellarista, vaikka tässä talos ei sellast ookkaa, paitsi tuolla ulkona kyl on...

On täällä muutamii muitaki outoi juttui tapahtunu mut kaikkee en nyt jaksa kertoo...

Mut jotenki on vaan semmonen tunne että jotain outoo täs talos on ja et jotain pahaa on tääl joskus tapahtunu, ja kovasti haluisin tietää että mitä pahaa, ehkä tuo lapsikin saisi sitten " rauhan "... Siskoni on sillee ettei välittäiskään koko jutusta, mutta huomaan siitä että sitä selvästi vaan hiukan pelottaa...
Kyllä itseänikin välillä pelottaa mutta uteliasuus taitaa viedä voiton...

Kävi myös mielessä että pitäisköhän käydä hiukan purkaamassa alakerran seiniä ja kattoo että löytyykö mitään, luulen meinaa että tolla unella jonka siskoni ovat nähneet on jotain " merkitystä "... ehkä siellä seinien sisällä tosiaan on jotain...

25

4634

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvää tarkoittava

      Ja psykologisessa tutkimuksessa. Ihan oikeasti. Tämä ei ole millään pahalla kirjoitettu. Mutta äänien kuuleminen ym. tuollainen mitä kuvailit sopii aivan prikulleen jonkin asteisen psykoosin oireisiin. Käy ennen kuin tämä vaiva "räjähtää" käsiin.

      • Unelias

        Et ilmeisesti lukenut koko juttuu... Myös kaikki kolme siskoani ovat noita ääniä kuulleet... Eli menemmekö nyt kaikki joukolla hoitoon vai?... : )


      • apua tarkoittava
        Unelias kirjoitti:

        Et ilmeisesti lukenut koko juttuu... Myös kaikki kolme siskoani ovat noita ääniä kuulleet... Eli menemmekö nyt kaikki joukolla hoitoon vai?... : )

        tuollainen tauti on hyvin periytyvää. Ja jos olet heille sanonut äänistä he ovat voineet kuvitella niitä ääniä myös. Kyllä skitsofrenian oireisiin kuluu tuollaiset näyt, ja kuuloharhat, ja tuntemukset.


      • Unelias
        apua tarkoittava kirjoitti:

        tuollainen tauti on hyvin periytyvää. Ja jos olet heille sanonut äänistä he ovat voineet kuvitella niitä ääniä myös. Kyllä skitsofrenian oireisiin kuluu tuollaiset näyt, ja kuuloharhat, ja tuntemukset.

        Mutta en kuitenkaan usko että hoidon tarpeessa olen sen enempää ku muutkaan ihmiset... Varsinkaan kun en ole " kummituks tapauksiin " törmännyt tän talon ulkopuolella, sitten jos alan kuulee äänii tän talon ulkopuolel ni sitten olis ehkä syytä mennä hoitoo... Varmasti on vaikea ymmärtää tälläst juttuu kun itse ei ole kokenu... Mutta sen verran viel et myös tyttöystäväni kuuli noit äänii ja myös siskoni entinen poikaystävä koki aika " pelottavan " jutun ku oli täällä kerran yötä... Tietääkseni skitsofrenia ei kumminkaa tarttuvaa ole... : )

        Niin ja siskoni kertoivat noista äänistä vasta kun itse kerroin niille mitä oon kuullu...

        Ja miten esim. selität sen että leikkitorvi soi itsestään...? Ja sen kuuli muistaakseni n.7 ihmistä... Myös " puolimummoni " joka ei ollut mulle siis mitään sukua... Ehkä se hulluus on tosiaan tarttuvaa... : )

        Noh, joo mutta ei mua juurikaan kiinnosta et pitääkö joku mua hulluna... Tai se et kuka uskoo mua... Lähinnä vaan kiinnostaa kuulla että onko kukaan kokenu saman tyylisii juttui, ja saanu selville että mistä on kyse...


      • Ilman hattua
        Unelias kirjoitti:

        Mutta en kuitenkaan usko että hoidon tarpeessa olen sen enempää ku muutkaan ihmiset... Varsinkaan kun en ole " kummituks tapauksiin " törmännyt tän talon ulkopuolella, sitten jos alan kuulee äänii tän talon ulkopuolel ni sitten olis ehkä syytä mennä hoitoo... Varmasti on vaikea ymmärtää tälläst juttuu kun itse ei ole kokenu... Mutta sen verran viel et myös tyttöystäväni kuuli noit äänii ja myös siskoni entinen poikaystävä koki aika " pelottavan " jutun ku oli täällä kerran yötä... Tietääkseni skitsofrenia ei kumminkaa tarttuvaa ole... : )

        Niin ja siskoni kertoivat noista äänistä vasta kun itse kerroin niille mitä oon kuullu...

        Ja miten esim. selität sen että leikkitorvi soi itsestään...? Ja sen kuuli muistaakseni n.7 ihmistä... Myös " puolimummoni " joka ei ollut mulle siis mitään sukua... Ehkä se hulluus on tosiaan tarttuvaa... : )

        Noh, joo mutta ei mua juurikaan kiinnosta et pitääkö joku mua hulluna... Tai se et kuka uskoo mua... Lähinnä vaan kiinnostaa kuulla että onko kukaan kokenu saman tyylisii juttui, ja saanu selville että mistä on kyse...

        Kyllä oita aina riittää jotka kehottaa menemään lääkäriin kun tälläisistä kertoo. Usein nää jutut jääkin monilta kertomatta hulluksi leimautumisen pelossa.
        Uskon, että sun tilanteessa ei tosiaan ole kyse mistään psykoottisesta äänten kuulemisesta.
        Ei tälläisiä asioita voi ihmisten kehittymättömällä ja vajavaisella tieteellä selittää, on vaan paras hyväksyä, että ilmiöt ovat osa elämäämme. Ne ovat harvinaisia, sattumanvaraisia eivätkä tottele mitään tuntemiamme lakeja, ne eivät suostu tieteen tutkittavaksi...mutta ovat silti olemassa.

        Perinteisestihän kerrotaan, että taloissa missä tapahtuu kummia käy niin, että kaikki kummittelu loppuu siihen pisteeseen kun erilaiset tutkijat ja varsinkin tiedotusvälineet saapuvat paikalle.

        Joillekin tämä tietenkin selittyy sillä, että kaikki on ollut vain huomionhakuista feikkiä jonka esittäminen yleisön edessä ei enää ole uskottavasti toteutettavissa.


      • Unelias
        Ilman hattua kirjoitti:

        Kyllä oita aina riittää jotka kehottaa menemään lääkäriin kun tälläisistä kertoo. Usein nää jutut jääkin monilta kertomatta hulluksi leimautumisen pelossa.
        Uskon, että sun tilanteessa ei tosiaan ole kyse mistään psykoottisesta äänten kuulemisesta.
        Ei tälläisiä asioita voi ihmisten kehittymättömällä ja vajavaisella tieteellä selittää, on vaan paras hyväksyä, että ilmiöt ovat osa elämäämme. Ne ovat harvinaisia, sattumanvaraisia eivätkä tottele mitään tuntemiamme lakeja, ne eivät suostu tieteen tutkittavaksi...mutta ovat silti olemassa.

        Perinteisestihän kerrotaan, että taloissa missä tapahtuu kummia käy niin, että kaikki kummittelu loppuu siihen pisteeseen kun erilaiset tutkijat ja varsinkin tiedotusvälineet saapuvat paikalle.

        Joillekin tämä tietenkin selittyy sillä, että kaikki on ollut vain huomionhakuista feikkiä jonka esittäminen yleisön edessä ei enää ole uskottavasti toteutettavissa.

        Varmasti monien ihmisten on vaikee hyväksyy tälläsii juttui...

        Itteeni myös hiukan huolestuttaa se että siskoni 5. vuotias lapsi joka myös täällä asustelee ni on alkanu puhumaan outoi juttui... Yks päivä kesken ruokailun se alko puhuu jostain sarvista, jotain sellasta että sil on sarvet jotka menee ympäri kämppää... Ja kun sisko kysy siltä että mistä se sellasta on saanu päähänsä ni se meni " vaikeeksi " ja sitten pienen epäröinnin jälkee sano että keksi koko jutun ihan ite... Hiukan outoo kyl mun mielest, toki lapsilla on vilkas mielikuvitus mutta harva lapsi varmaa väittää että " on sarvet päässä "... En tiiä liittyykö se näihin " kummituksiin " mutta kumminkin...


        Tänää muuten kuulin taas kuinka " joku " koputti eka kolme kertaa seinää ja sen jälkee alko viel hakkaa seinää... Millonkohan tähän tottuu... Jostain syystä hiukan pelotti... Tietämättömyys pelottaa, toisaalta pelottaa se mitä tää talo voi pitää sisällään...


      • Taiteilijatar.
        Unelias kirjoitti:

        Varmasti monien ihmisten on vaikee hyväksyy tälläsii juttui...

        Itteeni myös hiukan huolestuttaa se että siskoni 5. vuotias lapsi joka myös täällä asustelee ni on alkanu puhumaan outoi juttui... Yks päivä kesken ruokailun se alko puhuu jostain sarvista, jotain sellasta että sil on sarvet jotka menee ympäri kämppää... Ja kun sisko kysy siltä että mistä se sellasta on saanu päähänsä ni se meni " vaikeeksi " ja sitten pienen epäröinnin jälkee sano että keksi koko jutun ihan ite... Hiukan outoo kyl mun mielest, toki lapsilla on vilkas mielikuvitus mutta harva lapsi varmaa väittää että " on sarvet päässä "... En tiiä liittyykö se näihin " kummituksiin " mutta kumminkin...


        Tänää muuten kuulin taas kuinka " joku " koputti eka kolme kertaa seinää ja sen jälkee alko viel hakkaa seinää... Millonkohan tähän tottuu... Jostain syystä hiukan pelotti... Tietämättömyys pelottaa, toisaalta pelottaa se mitä tää talo voi pitää sisällään...

        Lapsilla on vilkas mielikuvitus ja niin on myös ienellä osalla aikuisista.
        Osa mielikuvitusrikkaista ihmisistä ryhtyy taiteilijoiksi, osa näkee muuten vaan outoja.
        Ehkäpä sinulla on tälläinen vilkas mielikuvitus joka saa sepittelemään juttuja joihin uskot kenties itsekin..tai ainakin haluat, että muut uskovat.


      • marianneo
        apua tarkoittava kirjoitti:

        tuollainen tauti on hyvin periytyvää. Ja jos olet heille sanonut äänistä he ovat voineet kuvitella niitä ääniä myös. Kyllä skitsofrenian oireisiin kuluu tuollaiset näyt, ja kuuloharhat, ja tuntemukset.

        Tartteeks ain olla joku skitsofrenia,sil on varmaa se ja tuol on se,toi on hullu,mee lääkärii???? jollai saattaa olla nii luja uskomus kaikkii "kummituksii" ja tälläsii..ite en oo nähny ,vaik kaikkea kuvittelenkii:)


      • elisant

        Palstalle saa kirjoittaa omia kokemuksiaan ja mielipiteitään, joskaan toisen leimaaminen sairaaksi tai kotilääkärin leikkiminen ei kuulu kenellekään. Tällainen on loukkaavaa ja jatkossa tulen poistamaan kyseisenkaltaisia viestejä.

        Elisant


      • aave nainen
        Unelias kirjoitti:

        Et ilmeisesti lukenut koko juttuu... Myös kaikki kolme siskoani ovat noita ääniä kuulleet... Eli menemmekö nyt kaikki joukolla hoitoon vai?... : )

        edellinen hlö ehdottasi ryhmäterapiaa;D kunnon skeptikon tavoin. minäkin kuulin nuorena puhetta ja askeleita monestikkin:) mutta vielläkin olen järjissäni. jaolen kyllä ennustellut juttuja ja myös kirjaimellisesti nähnyt lapsen yhdessä asunnossa.


      • Meucci

        Ilmeisesti mäki voisin sit käydä lääkärissä...
        Tästä on vuosia aikaa...
        Olin mennyt nukkumaan, kun tunsin jonkin tulevan viereen sängylle, tunsin jopa hajunkin, jokin kosketti kylmällä kuivalla kuonolla poskea...
        Koirani oli lopetettu viikko taaksepäin tuosta tapahtumasta.


      • Miettikäätodellisuus
        Unelias kirjoitti:

        Mutta en kuitenkaan usko että hoidon tarpeessa olen sen enempää ku muutkaan ihmiset... Varsinkaan kun en ole " kummituks tapauksiin " törmännyt tän talon ulkopuolella, sitten jos alan kuulee äänii tän talon ulkopuolel ni sitten olis ehkä syytä mennä hoitoo... Varmasti on vaikea ymmärtää tälläst juttuu kun itse ei ole kokenu... Mutta sen verran viel et myös tyttöystäväni kuuli noit äänii ja myös siskoni entinen poikaystävä koki aika " pelottavan " jutun ku oli täällä kerran yötä... Tietääkseni skitsofrenia ei kumminkaa tarttuvaa ole... : )

        Niin ja siskoni kertoivat noista äänistä vasta kun itse kerroin niille mitä oon kuullu...

        Ja miten esim. selität sen että leikkitorvi soi itsestään...? Ja sen kuuli muistaakseni n.7 ihmistä... Myös " puolimummoni " joka ei ollut mulle siis mitään sukua... Ehkä se hulluus on tosiaan tarttuvaa... : )

        Noh, joo mutta ei mua juurikaan kiinnosta et pitääkö joku mua hulluna... Tai se et kuka uskoo mua... Lähinnä vaan kiinnostaa kuulla että onko kukaan kokenu saman tyylisii juttui, ja saanu selville että mistä on kyse...

        Ei pie uskoa mitä meile päähän syötetään jos ihmiset tietäs millanen laitteisto ottaa selville skitsofrenian ni ne ymmärtäs että ääni joka on asunnossa jerran kuulunut tai sellasen laitteiston käyttäjällä samanen äänen tuottaja ääni voidaan kaapata ja lähettää taloon samaan paikkaan prikulleen ja kuuluu myös kaikumaisena äänenä.mut jos uhriksi joutuu yleensä kovemmallla kuuluu vinkuminen korvissa.tiedän yhden potilaan eikä sen laitteiston ja sateliittien avulla kaipaa käydä koulua ku kotona kuulee kaiken mitä koulussa puhutaan.tämä tapaus vaan alkoi käyttää väärin sitä ja härkkiä ihmisiä vielä nykypäivänäkin eikä laskeneet poliisia sisään ku kuulivat ku soitin niille ku yrittivät pankkisivuilleni päästä ja onnistuivatkin..varoituksen sana emme ole koskaan itsenäisiä..tän kaiun kuullu koko suomi se varmasti vaa vaikea uskoa ennenkuin huomaa että käsi tai muu raaja saattaa sytkähtää tosi lujaa ku vahva taajuus vaikuttaa jo lihaksistoonki..


    • suupaltti

      asiaa kannattaa tutkia, seinän purkua kannattaa kokeilla vaikka ihan mielenkiinnosta.

    • TheOneAndOnly

      Ei kai tuossa voi muuta kuin kysellä talon entisiltä omistjilta, onko siellä tapettu joku joskus. Mutta jos siellä ei ton kummemmin kummittele, niin ei tossa tarvii ryhtyä mihinkään toimenpiteisiin. Konsteja kyllä on, mutta ei kannata ainakaan vielä vaivautua.

      -Pete

      • mutta tepsii!

        Ja kuten jo aikaisemmin todettiin niin julkisuus vaimentaa kummitukset. Viimeinen keino on kutsua paikalle iltiksen toimittajat. Kyllä hiljenee paikat! Eikä tää ollut edes vitsi tai piruilua vaan ihan todettu toimivan!

        Olettaen tietysti, että haluaa niistä eroon.


      • TheOneAndOnly
        mutta tepsii! kirjoitti:

        Ja kuten jo aikaisemmin todettiin niin julkisuus vaimentaa kummitukset. Viimeinen keino on kutsua paikalle iltiksen toimittajat. Kyllä hiljenee paikat! Eikä tää ollut edes vitsi tai piruilua vaan ihan todettu toimivan!

        Olettaen tietysti, että haluaa niistä eroon.

        Yleensähän käy niin että häiriöt vaimenee kun jotkut porukat tulee taloon, mutta jatkuu heti kun porukat poistuu. Vaikuttaa siltä että noi henget tekee tota ihan kiusalleen, varmaan jotta kyseinen perhe ei saisi ulkopuolista apua, kun "ne kuvittelee omiaan, kun eihän siellä mitään tapahdu".

        Siinä on varmaan aika avuton olo, kun yrittää toisille kertoa, mutta heti kun joku tulee käymään, niin mitään ei tapahdu. Kuvitteleppa omalle kohdalle!

        Tuossa linkki yhteen toiseen viestiin, jonka kirjoitin avuksi kummittelutapaukseen, siinä muutamia ohjeita, joilla kuulema ilmiöt ainakin rauhoittuu osaksi:

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000001150&posting=22000000011798616#22000000011798616


      • ...
        mutta tepsii! kirjoitti:

        Ja kuten jo aikaisemmin todettiin niin julkisuus vaimentaa kummitukset. Viimeinen keino on kutsua paikalle iltiksen toimittajat. Kyllä hiljenee paikat! Eikä tää ollut edes vitsi tai piruilua vaan ihan todettu toimivan!

        Olettaen tietysti, että haluaa niistä eroon.

        olen itsekkin perehtynyt siihen että kaikki hiljenee siksi aikaa että porukkaa on mutta jatkuu entistä pahempana jos esim .muille on kerrottu että uskoo talossa jotain olevan / ottaa kuvia paikoista missä on tapahtunut jotain. ja että jos on demoni kyseessä niin siitä ei saisi missään nimessä ottaa kuvia koska ne kuulemma raivostuvat siitä. tietysti voi ottaa kuvia jos kiinnostaa mutta itse antaisin asian olla omassa arvossaan ärsyttämättä kummitusta :) (ainakin niin kauan ennenkuin se pahenisi.)


      • Miettikääensin
        mutta tepsii! kirjoitti:

        Ja kuten jo aikaisemmin todettiin niin julkisuus vaimentaa kummitukset. Viimeinen keino on kutsua paikalle iltiksen toimittajat. Kyllä hiljenee paikat! Eikä tää ollut edes vitsi tai piruilua vaan ihan todettu toimivan!

        Olettaen tietysti, että haluaa niistä eroon.

        Mutta tepsii on ihan oikeassa kummituksia on vain nuoret skitsofreenikot jotka leikkii koulun kustannuksella mahollisuudesta lähettää ääntä vaiettu salaisuus ollu putkin historian..mut vallan kahvassa olioiden onki pakko pitää pelkoa päällä ni kansa ei aukase suutaan ku sanotaan kummitus


    • Noita-Nainen

      Jaa-a...jotenkin intuitiivisesti tuli mieleen, etta joku "pirullinen akka" olisi voinut tappaa jonkun "avainhenkilo-lapsen" - vaikka jotain tekemista perintoasioiden kanssa...?

    • sen lapsuuden

      kotisi historiasta!
      Oliko talo vanhempiesi rakentama? Vai onko taustalla muita sukupolvia?
      Ja onko kyseisellä paikalla ollut muita taloja, jotka olisi purettu. Historiikin voit selvittää kyselemällä lähisuvultasi ja tekemällä sukututkimusta. Kannattaa lähteä siitä alkuun.
      Minä en tyrmää tuota kummitusjuttua alkuunkaan, koska uskon, että on olemassa henkimaailma, joka viestii meille jotain.
      Mieti myös omaa lapsuuttasi, onko itselläsi ja sisaruksilla taustalla jotain traumaattisia kokemuksia, jotka tulevat esille näin.
      Vaikka joku kirjoittikin aiemmin, että lapsilla on vilkas mielikuvitus, niin minä uskon, että juuri 5 vuotta on jollakin tapaa hyvin herkkä ikä. Ikä jolloin aistii herkästi henkimaailman.
      Joskus pelätessä saattaa kuvitellakin herkästi, mutta uskon, että lapsen yhteys henkimaailmaan on aito ja esteetön.
      Mutta mieti omaa lapsuuttasikin. Oliko vanhempasi rakastavia ja hyviä? Vai kuritettiinko teitä lapsena?
      Kaikki vaikuttaa kaikkeen. Ja kun asiat selviää, niin saatte rauhan elää.

      • Unelias

        Ei oo mun vanhempien rakentama... En tarkalleen tiiä kuinka vanha talo tää on... Sen verran tiiän että naapurimme on lapsena asunut tässä, ja myös hänen mummonsa on kuollut tähän taloon...

        Ja ennen meitä tässä on asunut joku perhe missä on ollut paljon lapsia, sen enempää en sitten tiiäkkää...

        Tää talo on myös joskus palanu ainaki osittain ja sitten tää on rakennettu uudestaa... Jotain oon kuullut että salama ois tähän iskeny, ja myös sellasta että jotkut nuoret olisivat täällä juhlineet juhannuksena ja että sillon tää olis palanu... En sitten tiiä kumpi pitää paikkansa, enkä tiiä kuoliko kukaan ku tää palo...


    • ~Constantine~

      a) riivattu
      b) "portaali" toiseen maailmaan
      c)talossa tapettu ihminen/ihmisiä ja levottomat sielut on jääny sinne kummitteleen
      d)saunatonttu ja hammaskeiju menee hippaa siä talos
      "unohdetaan toi viimenen"
      ja te saatanan kusipäät "menkää hoitoon ihq daa te ootte sekasin" voi mennä ite hoitoon... oon ite kattonu paholaista silmiin ja tiedän asioista, hanki taloon ammatti mies/nainen joka osaa nämä hommat... se on käsky! talo on vanha, joten siellä voi olla mitä vaan salaisuuksia.... seiniä ei kannata hajottaa koska voit järkyttyä mitä sieltä voi löytyä... pyydä ammatti-ihminen tutkimaan taloa..... netistä löytyy tietoa demoneitten karkottajista yms..... mutta talo voi olla todellakin ihan tavallinen ja vaikka naapurin kakarat juoksentelee sielä joka on tod. epätodennäköistä... jos sulla on lemmikki niin seuraa miten se reagoi välillä.... on sanottu että eläimet aistivat ja näkevät kummituksia ja muutakin pahaa.... jos sulla on kissa ja meet puukon kanssa et: kis kis tuu tänne kissimirri niin kyllä se pakoon lähtee, varikset lähtee puusta ku heilutat haulikkoo ikkunassa.... yms... jos tulee tsunami niin eläimet pakenee ennenku ihmiset tietää mitään....

      • Jesto

        On pakko kysyä että oliko tämä mainitsemasi "paholainen" kentis anoppisi?
        Kyllä minäkin toki uskon siihen mahdollisuuteen että henkimaailma on olemassa mutta en nyt sentään mihinkään "olen katsonut paholaista silmiin", se menee jo hiukan yli.
        Mutta olenhan minäkin toki katsonut joulupukkia silmiin..


    • huoh........

      aijettä nykyään leimataan skitsofrenikoksi helposti :) ! no jos teillä ei ole omaa kokemusta niin ette te varmaan tästä mitään tajuukkaan joten voitte mennä syyttämään jotain muita ihmisiä joilla saattaa oikeesti ollakkin jotain ongelmia :)

    • faktojaeifiktioita

      Skitsofreenikot leikkii vain sairautensa mahdollistamasta edusta olla mukana koulussa mut käyttäävät väärin niitä ja paljon ..entinen naapurini oli yksi haukkui ihmisua raa asti eri nimiä huuteli kaikumainen ääni yöt päivät tv sekoilee ja jopa sammuu itsekseen ku aallot menee ristiin..elämme maapallolla jossa on nii paljos eri aalto ja infraääniä ettei kannata pelätä mut se vinkuu vähän siitä tietää.vaiettu salaisuus..ääniä kuuluu mitää ei näy ja pienenee ku tukkii korvat sillon tiedät olevasi tietojen kalastuksen uhri..en halua paniikkia kellekään mutta itse jouduin ja jopa kännykät nollattiin etä kuuntelu laitteen avulla ku pääsivät tiliin..nordeaa varoitin siksi tulee jäämään varmenne laput pois koska se oon nii tarkka ettette uskos vaikka sanos mitä sillä kuulee mut se kertoo jo että ei teko äly ole mahollinem jollei meidän aivosähkökäyriä voitas lukea..siinä tutkimista kiinostuneilme..ite käytin 5v mutta olen viisaampi ja tietoinen ettei häirikön kannata antaa vaikuttaa nii että talosa polttaaä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2387
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1938
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1730
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1183
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe