Laulaja Rexi

puhtaat purjeet

Muistatteko sellaista laulajaa kuin Rexi? Hänen tunnetuksi tekemä kappale oli kait puhtaat purjeet. Ostin eilen hänen cd ja siinähän on muitakin upeita kappaleita ja hänellähän on upee ääni mutta ei taida enään keikkailla???Tiedän että viime kesänän hän teki Kokkolassa Kari Tapion kanssa yhden keikan mutta ei taida tosiaan enään muuten keikkailla vai tietääkö joku hänestä jotain????Kertokaa please KIITOS.

79

15321

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anna.h

      En valitettavasti osaa auttaa, itsekin olen netistä yrittänyt selvittää heittääkö Rexi vielä keikkaa. Hänellä on upea ääni. Kari Tapion ja Rexin duetto Tahitin taivas on hyvä biisi, löytyy KT:n Tää kaipuu -älppäriltä, onko tuo biisi sillä cd:llä?

      • Saapas

        Kyseistä artistia ei ainakaan Tanssi.netissä löydy.


      • Kari fani

        Ihan totta onko Rexi ja Kari levyttänyt??
        Tahitin taivas ??? Kari ja Rexi tekivät kesällä Kokkolassa yhteisen keikan. Olis ollut hienoo paikanpäällä.


      • anna.h
        Kari fani kirjoitti:

        Ihan totta onko Rexi ja Kari levyttänyt??
        Tahitin taivas ??? Kari ja Rexi tekivät kesällä Kokkolassa yhteisen keikan. Olis ollut hienoo paikanpäällä.

        ...tuo levytys on vuodelta 1988. Eräällä viime kesän keikalla joku nainen kertoi Kari Tapiolle terveisiä Rexiltä Kälviältä...


      • Käppänä
        anna.h kirjoitti:

        ...tuo levytys on vuodelta 1988. Eräällä viime kesän keikalla joku nainen kertoi Kari Tapiolle terveisiä Rexiltä Kälviältä...

        Oikein kun kaivelin nettiä niin löysin tämän pdf-tiedoston.

        Katso sivu 6. ja ehdokas Kälviällä.

        http://www.perussuomalaiset.fi/perussuomalainen/lokakuu/PS lehti 9_10_04.pdf


    • Iskelmäfani72

      Rexistä ei ole tosiaan paljoa enää kuulunut. "Puhtaat purjeet" oli läpimurto Syksyn Sävelissä 1977 vaikka olihan Rexi jo tätä ennenkin lauleskellut. Rexin ja monen muunkin iskelmätähden tarina löytyy muuten sellaisesta kirjasta kuin ISKELMÄN TÄHTITAIVAS, jonka hiljattain lainasin kirjastosta.

      • muistanpa

        Rexin. Erittäin kaunisääninen laulaja. Ei tosiaan ole näkynyt miestä vuosikausiin. Olisi kiva tietää mitä hänelle kuuluu?


      • Rexin
        muistanpa kirjoitti:

        Rexin. Erittäin kaunisääninen laulaja. Ei tosiaan ole näkynyt miestä vuosikausiin. Olisi kiva tietää mitä hänelle kuuluu?

        oli Napoleon ja ainakin alkuaikoina siinä oli huippusexy rumpali.. huhuhuhuh!


      • MMS

        TEKIKÖ REXI JOSKUS OMAN VERSIONSA KAPPALEESTA KUNG FU FIGHTING....


      • rexi raimo kero
        MMS kirjoitti:

        TEKIKÖ REXI JOSKUS OMAN VERSIONSA KAPPALEESTA KUNG FU FIGHTING....

        Hei! tein todella satsanca levy-yhtiölle ko biisin! Kansainvälinen tausta ,jossa oli alkuperäinen sävellaji ja olin tosissani " kusessa":Miksi koska se oli minulle ainakin sävelaskeleen liian kosrkea,mutta olen siitäkin aika ylpeä,koska olin nuori yrittäjä
        alalla ja enkä pelännyt mitään,kerralla purkkiin ja sillä selvä.Hei Sulle"menneisyyden kaivaja."Terveisin Rexi!


    • Käppänä
      • Käppänä

        On ilmeisesti 90-luvulla julkaissut muitakin hengellisiä äänitteitä kuin tuo 1998 julkaistu.


      • Kari fani

        Tiedätkö missäpäin tuo studio??
        Missähänpäin Rexi Raimo Kero asuu??


      • Käppänä
        Kari fani kirjoitti:

        Tiedätkö missäpäin tuo studio??
        Missähänpäin Rexi Raimo Kero asuu??

        Mutta tieto on katoavaista, ainakin meikäläisellä.
        Jossain rannikolla muistaakseni? Kunhan ei vain olisi ollut Pietarsaari? Sillä päin kuitenkin.

        En tiedä missä Rexi asuu.


      • Käppänä
        Käppänä kirjoitti:

        Mutta tieto on katoavaista, ainakin meikäläisellä.
        Jossain rannikolla muistaakseni? Kunhan ei vain olisi ollut Pietarsaari? Sillä päin kuitenkin.

        En tiedä missä Rexi asuu.

        kyllä se studio oli Kokkolassa.


      • Rexi-fani
        Käppänä kirjoitti:

        kyllä se studio oli Kokkolassa.

        Rexi asuu nykyään Kälviällä Ruotsalossa. Eikä hän mitä noita lauluhommia lopettanut 80-luvun alussa. Kolme pitkäsoittoahan tuli vielä 90-luvullakin. Ja muistatteko duettoa "Ruskaa näin sinun silmissäs", jonka Rexi esitti euroviisuissa vuonna 1992 yhdessä Kaija Pohjolan kanssa? Entä Syksyn Sävel 1996 ja "Pelimannin tuijotus"? Nyt tämä instrumentaalisen kauniin äänen omaava laulaja tuntuu ikävä kyllä vetäytyneen keikkalavoilta.


      • Käppänä
        Rexi-fani kirjoitti:

        Rexi asuu nykyään Kälviällä Ruotsalossa. Eikä hän mitä noita lauluhommia lopettanut 80-luvun alussa. Kolme pitkäsoittoahan tuli vielä 90-luvullakin. Ja muistatteko duettoa "Ruskaa näin sinun silmissäs", jonka Rexi esitti euroviisuissa vuonna 1992 yhdessä Kaija Pohjolan kanssa? Entä Syksyn Sävel 1996 ja "Pelimannin tuijotus"? Nyt tämä instrumentaalisen kauniin äänen omaava laulaja tuntuu ikävä kyllä vetäytyneen keikkalavoilta.

        jos ei nyt ihan lopettanut niin keikkailuja vähensi kuitenkin aika raakasti juuri tuon perustamansa studion takia.


      • Kari fani
        Rexi-fani kirjoitti:

        Rexi asuu nykyään Kälviällä Ruotsalossa. Eikä hän mitä noita lauluhommia lopettanut 80-luvun alussa. Kolme pitkäsoittoahan tuli vielä 90-luvullakin. Ja muistatteko duettoa "Ruskaa näin sinun silmissäs", jonka Rexi esitti euroviisuissa vuonna 1992 yhdessä Kaija Pohjolan kanssa? Entä Syksyn Sävel 1996 ja "Pelimannin tuijotus"? Nyt tämä instrumentaalisen kauniin äänen omaava laulaja tuntuu ikävä kyllä vetäytyneen keikkalavoilta.

        Ai tiedätkö Rexistä muuta kertoisitko???
        Onko sulla sähköpostiosoittetta???
        Mitä Rexille kuuluu nyt???


      • MMS
        Rexi-fani kirjoitti:

        Rexi asuu nykyään Kälviällä Ruotsalossa. Eikä hän mitä noita lauluhommia lopettanut 80-luvun alussa. Kolme pitkäsoittoahan tuli vielä 90-luvullakin. Ja muistatteko duettoa "Ruskaa näin sinun silmissäs", jonka Rexi esitti euroviisuissa vuonna 1992 yhdessä Kaija Pohjolan kanssa? Entä Syksyn Sävel 1996 ja "Pelimannin tuijotus"? Nyt tämä instrumentaalisen kauniin äänen omaava laulaja tuntuu ikävä kyllä vetäytyneen keikkalavoilta.

        LEVYTTIKÖ RAUL REIMANNIN TEKSTEJÄ TOSI PALJON....
        MÄ TYKKÄÄN MIEKKOSESTA


      • rexi Raimo kero
        Käppänä kirjoitti:

        On ilmeisesti 90-luvulla julkaissut muitakin hengellisiä äänitteitä kuin tuo 1998 julkaistu.

        En tosiaankan ole tehnyt hengellistä musiikkia levylle tuon mainitsemasi päivämäärän jälkeen.Miksi, en oikein tiedä ,mutta uskon että,kaikki raamatun totuuteen uskovat ihmiset,kuten esim : arkkitehdit eivät voi ainoastaan piirtää vain kirkkoja, elääkseen tässä maailmassa. Mielestäni Sinaa Jeesus lastasi,itekemäni CD on parasta mitä olen musiikillisesti tuottamani urallani tehnyt.
        Olen tehnyt ihan tavallista keikkaa ,joskin tosi kohtuullisesti.
        On aika vaikea tehdä parempi levy, kuin tuo mainitsemasi,mutta saa nähdä mitä tulevaisuus tuo tullessaan, olen kerännyt äänilajilleni ja musiikillisesti hienoja biisejä,ehkä julkaisen ne joskus.Ääneni on tosi hyvässaä kunnossa ja on ilo kertoa
        ,että ne ovat lauluja jotka kertovat elämästä tässä mailmassa , missä me elämme.
        terveisin Rexi!


      • Puhtaat purhjeet
        rexi Raimo kero kirjoitti:

        En tosiaankan ole tehnyt hengellistä musiikkia levylle tuon mainitsemasi päivämäärän jälkeen.Miksi, en oikein tiedä ,mutta uskon että,kaikki raamatun totuuteen uskovat ihmiset,kuten esim : arkkitehdit eivät voi ainoastaan piirtää vain kirkkoja, elääkseen tässä maailmassa. Mielestäni Sinaa Jeesus lastasi,itekemäni CD on parasta mitä olen musiikillisesti tuottamani urallani tehnyt.
        Olen tehnyt ihan tavallista keikkaa ,joskin tosi kohtuullisesti.
        On aika vaikea tehdä parempi levy, kuin tuo mainitsemasi,mutta saa nähdä mitä tulevaisuus tuo tullessaan, olen kerännyt äänilajilleni ja musiikillisesti hienoja biisejä,ehkä julkaisen ne joskus.Ääneni on tosi hyvässaä kunnossa ja on ilo kertoa
        ,että ne ovat lauluja jotka kertovat elämästä tässä mailmassa , missä me elämme.
        terveisin Rexi!

        Moikka Rexi
        Hei mä olen odottanut tässä että koska uusi levy tulee???Voisitko kertoo kanssa koska lähdet keikoille esim... Tampereen suunnalle???Helsingin suunnalle ???
        Mä tulisin kyllä heti kuuntelemaan....Voisitteko ajatella että esiintyisitte Kari Tapion kanssa yhdessä ???Esim Tahitin taivas olis ihan kiva kun esittäisitte sen yhdessä.....

        Ilmoittele nyt pian .... olen odottanut ..........

        Hyvää kesäää......


      • Musiikin ystävä
        rexi Raimo kero kirjoitti:

        En tosiaankan ole tehnyt hengellistä musiikkia levylle tuon mainitsemasi päivämäärän jälkeen.Miksi, en oikein tiedä ,mutta uskon että,kaikki raamatun totuuteen uskovat ihmiset,kuten esim : arkkitehdit eivät voi ainoastaan piirtää vain kirkkoja, elääkseen tässä maailmassa. Mielestäni Sinaa Jeesus lastasi,itekemäni CD on parasta mitä olen musiikillisesti tuottamani urallani tehnyt.
        Olen tehnyt ihan tavallista keikkaa ,joskin tosi kohtuullisesti.
        On aika vaikea tehdä parempi levy, kuin tuo mainitsemasi,mutta saa nähdä mitä tulevaisuus tuo tullessaan, olen kerännyt äänilajilleni ja musiikillisesti hienoja biisejä,ehkä julkaisen ne joskus.Ääneni on tosi hyvässaä kunnossa ja on ilo kertoa
        ,että ne ovat lauluja jotka kertovat elämästä tässä mailmassa , missä me elämme.
        terveisin Rexi!

        "Älä pidä kynttilää vakan alla"
        Tuolaisella herkällä laulajalla on paljon annettavaa tälle kylmälle maailmalle.

        Ei muutako hyviä laulu-hetkiä TV Alvar Ruotsista.


    • Kelmi vaan
    • Tinasotamies!

      90 -luvulla olen ollut tanssimassa Rexin tahtiin useammankin kerran. Esitti muutaman kerran toivotun biisin, jonka nimi oli muistaakseni "Tinasotamies". Muistaisiko joku tarkemmin... Biisi sopisi vaikkapa Kari Tapion ohjelmistoon hyvin.

    • Tinasotamies!
    • Syksy33M

      Juu mä tunnen rexin se asuu tuossa kokkolan vieressä eli ruotsalolla ja kyllä rexi keikkailee
      silloin tällöin ja häneltä on tulossa näillä tiedoilla uusi levy tai ainakin pitäis olla tullossa....meinaan tunnen hänet henk.kohtaisesti
      sillä olen myös kans muusikko niin kuin hänkin mutta emme kuitenkaan soita bändissä
      näillä näkymin tai yhteistyöstä ei ole ollut puhetta ainakaan vielä mut eihän sitä tiedä koskaan!!

      • Rexi fani

        Millon tulee uusi levy???Keikkailee???Tavoittaako Häntä mistään????
        Onko sulla sähköposti osoitetta????


      • Zones
        Rexi fani kirjoitti:

        Millon tulee uusi levy???Keikkailee???Tavoittaako Häntä mistään????
        Onko sulla sähköposti osoitetta????

        Tuota kyllä se ainakin tuo Rexi on studiossa ollut eli kyllä sen varmaan pitäis jossain vaiheessa tulla sen levyn mun ymmärtääkseni ellei se oo sitten sen joku oma projekti ja mä olisin ymmärtänyt väärin tuon levyn tulemisen ettei sitä olis tulossakaan mutta niin mä olen käsittänyt
        asian et se tekee uutta levyä mut katsellaan...
        niin hänen emailista sen verran että en voi jakaa sitä yleisesti sillä se ei olis oikein eikä korrektia käytöstä meinaan muusikko kavertia kohtaan eli en voi antaa hänen henk.kohtaista email osoitetta olen pahoillani mutt koita löytää joku rexin levy yhtiön sivu tai joku muu vastaava
        jossa vois olla yhteystiedot häneen...
        mut ei muuta kun jatkoja t.zones


      • blackmagictiger

        HIENO MIES JA FIKSU KUNDI...


      • ullava
        blackmagictiger kirjoitti:

        HIENO MIES JA FIKSU KUNDI...

        Rexi(puhtaat purjeet)Kero keikkailee nykyään lähinnä
        Pohjanmaalla ja Kokkolassa,mutta tulevaisuudessa Lapissa ja muualla Suomessa. Uusi levy on paketissa
        ja kustantajaa odotetaan. Uudella levyllä on 9 kpl omaa ja 4 coveria. Jälki on rautaa edellisten n.140:n levytyksen tapaan. Rexi on tulossa uudelleen.


      • ullava
        ullava kirjoitti:

        Rexi(puhtaat purjeet)Kero keikkailee nykyään lähinnä
        Pohjanmaalla ja Kokkolassa,mutta tulevaisuudessa Lapissa ja muualla Suomessa. Uusi levy on paketissa
        ja kustantajaa odotetaan. Uudella levyllä on 9 kpl omaa ja 4 coveria. Jälki on rautaa edellisten n.140:n levytyksen tapaan. Rexi on tulossa uudelleen.

        Rexi on venetsialaisten viikonloppuna 24-25.8-07
        Kokkolassa English Pub:ssa klo 22-01 Esiintymässä.


      • MUN IDOLEITANI

        1.KARI TAPIO
        2.MARKKU ARO
        3.JUHANI MARKOLA
        4.FREDI
        5.FREDERIK
        6.RAIMO KERO
        7.TAISKA


      • Kari fani
        ullava kirjoitti:

        Rexi(puhtaat purjeet)Kero keikkailee nykyään lähinnä
        Pohjanmaalla ja Kokkolassa,mutta tulevaisuudessa Lapissa ja muualla Suomessa. Uusi levy on paketissa
        ja kustantajaa odotetaan. Uudella levyllä on 9 kpl omaa ja 4 coveria. Jälki on rautaa edellisten n.140:n levytyksen tapaan. Rexi on tulossa uudelleen.

        Tuleekohan Rexi koska Tampereen lähelle esiintymään tai TampereellE???????


      • Rexin ihailija Vetelistä
        ullava kirjoitti:

        Rexi(puhtaat purjeet)Kero keikkailee nykyään lähinnä
        Pohjanmaalla ja Kokkolassa,mutta tulevaisuudessa Lapissa ja muualla Suomessa. Uusi levy on paketissa
        ja kustantajaa odotetaan. Uudella levyllä on 9 kpl omaa ja 4 coveria. Jälki on rautaa edellisten n.140:n levytyksen tapaan. Rexi on tulossa uudelleen.

        Hei nimimerkki ullava!
        Onko Rexin uudesta levyn julkaisuajan kohdasta mitään tietoa...omistan Rexin kaikki levyt ja olen hänen suuri ihailija...loistava laulaja ja muusikko ja säveltäjä. Uutta levyä odottaen!


      • Rexin ihailija Vetelistä

        Onko Rexin uuden levyn julkaisuajankohdasta mitään tietoa! Innolla odottaen!


      • Rexin fani

        Tietääkö syksy33M mitään asiasta...ilmoittele!


      • RAIMO KERO /REXI
        Rexin ihailija Vetelistä kirjoitti:

        Onko Rexin uuden levyn julkaisuajankohdasta mitään tietoa! Innolla odottaen!

        kiitos mielenkiinnosta musiikkiani kohtaan.
        Olen todellakin vietellyt tässä rauhaiseloa.
        Musiikki ei kuitenkaan poistu elämästäni .
        Hiotaan vielä muutama piisi ja katsotaan onko
        paketti sitten kunnossa.Kitarassa kielet ennallaan.
        eikä kurkussakaan vielä pahoja vikoja.
        Eiköhän se tästä taas lähde kulkemaan. tv REXI


      • Nimetön
        RAIMO KERO /REXI kirjoitti:

        kiitos mielenkiinnosta musiikkiani kohtaan.
        Olen todellakin vietellyt tässä rauhaiseloa.
        Musiikki ei kuitenkaan poistu elämästäni .
        Hiotaan vielä muutama piisi ja katsotaan onko
        paketti sitten kunnossa.Kitarassa kielet ennallaan.
        eikä kurkussakaan vielä pahoja vikoja.
        Eiköhän se tästä taas lähde kulkemaan. tv REXI

        Oli mukava kuulla, että levynteko on meneillään...toivon mukaan valmis pian...oon malttamaton sen suhteen!Tiedän jo etukäteen, että levy on hyvä. Tilaan sen jo etukäteen! Helmiä löytyy tekemiltäsi levyiltäsi paljon...merten mies, ruskaa näin sun silmissäs, juhlat päättyneet, ylpeä nuoruus, tahitin taivas, onhan jossakin taivas,yön tuuli, voi miten sua rakastan,kirkkain tähti ja tietenkin puhtaat purjeet. Lp-aikakaudelta on hyviä mm. voi veljet, parasta maailmassa, vierelläin oot ja Katseet lp on tosi hyvä vuodelta 1980..oon sen ostanut liikkestäsi Kokkolasta muistaakseni. Katseet levyn sanoituksista suurin osa on edesmenneen Raul Reimannin hienoja sanoituksia.
        Varsinkin pidän kappaleista yö aikaa, haaveet ja ei ketään toista tullut. Näitäkin kappaleita voisit levyttää uudelleen, mutta onko alkuperäinen aina paras kumminkin...makuasiahan se on!
        Uutta musiikkia ja levyäsi odottaen!Hyvää kevään jatkoa ja myötäisiä tuulia purjeisiisi. Toivottaa merten mies


      • Kaitsu 66
        Rexin ihailija Vetelistä kirjoitti:

        Hei nimimerkki ullava!
        Onko Rexin uudesta levyn julkaisuajan kohdasta mitään tietoa...omistan Rexin kaikki levyt ja olen hänen suuri ihailija...loistava laulaja ja muusikko ja säveltäjä. Uutta levyä odottaen!

        Onko sulla Rexin single jossa se laulaa Kari Tapion kans duona Tahitin Taivas?


      • Rexi fani ja Kari Tapio fani
        RAIMO KERO /REXI kirjoitti:

        kiitos mielenkiinnosta musiikkiani kohtaan.
        Olen todellakin vietellyt tässä rauhaiseloa.
        Musiikki ei kuitenkaan poistu elämästäni .
        Hiotaan vielä muutama piisi ja katsotaan onko
        paketti sitten kunnossa.Kitarassa kielet ennallaan.
        eikä kurkussakaan vielä pahoja vikoja.
        Eiköhän se tästä taas lähde kulkemaan. tv REXI

        Hei
        Jos todella olet Raimo Kero joka kirjoittelet tänne niin laita tietoo koska alat esiintymään???Karin kanssa vai yksin?? Missä esiinnyt ???Koska uusi cd???MIstä sinut tavoittaa???


      • Kaitsu 66
        Rexi fani ja Kari Tapio fani kirjoitti:

        Hei
        Jos todella olet Raimo Kero joka kirjoittelet tänne niin laita tietoo koska alat esiintymään???Karin kanssa vai yksin?? Missä esiinnyt ???Koska uusi cd???MIstä sinut tavoittaa???

        Jos sulla on mahdollista tilata Kokkola lehti niin sieltä näet parhaiten missä Rexi keikkailee.
        Ja kyllä se oli Rexi joka kirjoitteli.
        Cd on tekeillä.
        Rexi asuu Kälviän Ruotsalossa.


      • Rexi fani ja Kari Tapio fani
        Kaitsu 66 kirjoitti:

        Jos sulla on mahdollista tilata Kokkola lehti niin sieltä näet parhaiten missä Rexi keikkailee.
        Ja kyllä se oli Rexi joka kirjoitteli.
        Cd on tekeillä.
        Rexi asuu Kälviän Ruotsalossa.

        Olis kiva tietää tuleeko Rexi koska esiintymään esim. Trelle???Onko Hänellä sähköp.osoitetta tai löytyykö sinulle niin voin kirjoittaa ??


      • Rexi fani ja Kari Tapio fani

        En tiedä missä vika kun en saa sähköp. lähtemään????


      • Levyä odotteleva
        Rexin fani kirjoitti:

        Tietääkö syksy33M mitään asiasta...ilmoittele!

        Onko kenellään Rexin levyn julkaisusta mitään tietoa?


    • kauan piisiä hakenut

      neuvokaa ny ihmeessä mistä mä löyrän sen klappen ja rexin yhessä laulaman piisin siitä tahitijutskasta.jokapaikasta o etitty.

      • kaitsu 66

        Mulla olis Rexin ja Karin esittämänäla Tahitin Taivas.


    • ju u

      Rexi on kyl niin legenda!

      • Rexin ihalijat

        Resi oli eilen 5.12.2009 keikalla Evijärvellä. Ääni oli edelleen erinomainen, kantava ja hyvin esitti omia kappaleitaan ja myös muiden biisejä! Ei Markku Laamanen ole lähellekään Rexi tasoa. Keikkoja on tulossa lisää ja levykin tekeillä! Hienoa ilta!!!Kiiitos Rexille!


      • Rexin fani jo 1977
        Rexin ihalijat kirjoitti:

        Resi oli eilen 5.12.2009 keikalla Evijärvellä. Ääni oli edelleen erinomainen, kantava ja hyvin esitti omia kappaleitaan ja myös muiden biisejä! Ei Markku Laamanen ole lähellekään Rexi tasoa. Keikkoja on tulossa lisää ja levykin tekeillä! Hienoa ilta!!!Kiiitos Rexille!

        Mahtavaa kuulla, että Rexi on edelleen iskussa ja äänikin entisensä. Kunpa joku isompi levy-yhtiö vain tuottaisi hänelle levyn, että pääsisi isompi yleisö nauttimaan hänen musiikistaan!


      • Pie Jesu
        Rexin fani jo 1977 kirjoitti:

        Mahtavaa kuulla, että Rexi on edelleen iskussa ja äänikin entisensä. Kunpa joku isompi levy-yhtiö vain tuottaisi hänelle levyn, että pääsisi isompi yleisö nauttimaan hänen musiikistaan!

        kuunnelkaa tuo hieno kappale youtubesta, josta Rexi ylempänä kertoo: hakusanaksi

        rexi siunaa jeesus lastasi


      • Rexi-fani
        Pie Jesu kirjoitti:

        kuunnelkaa tuo hieno kappale youtubesta, josta Rexi ylempänä kertoo: hakusanaksi

        rexi siunaa jeesus lastasi

        Koko levy Siunaa Jeesus lastasi on hienoa musiikkia ja Rexin loistavaa tulkintaa ja Rexin hienoja sävellyksiä!


      • mopomees
        Rexi-fani kirjoitti:

        Koko levy Siunaa Jeesus lastasi on hienoa musiikkia ja Rexin loistavaa tulkintaa ja Rexin hienoja sävellyksiä!

        Käläviän poikia ollaan ja on mahtava kuulla, että Rexi vihdoin ja viimein levyttää. Olis joskus hieno päästä jututtamaan Raimoa. Uskomattoman hienoja kappaleita. Kari Tapio ja Rexi siinä on hienot mies laulajat, taitavatpa olla keskenäänkin hyviä ystäviä.


    • Tapio Heinonen-fani
    • oi kesäyö

      Soi kesätuuli sydämessäin ja 20 suosikkia vai mikä lie olikaan kokoelman nimi ovat edelleen hyvin saatavilla. Yksi parhaimmista miesäänistä Suomessa. Moi Rexi jos luet kerro joskus kuinka menee.

      • RAIMO / REXI

        Kiitos kannustuksesta . Musiikki on edelleen ehkä tärkein osa elämääni jos vain sen annan olla niin. Vaikka kuinka olen yrittänyt olla jotain muuta , lopuksi herään kitaran ääressä. Uudet sävelet ja sanat vievät suurimman osan energiastani , vaikka haluaisin rakentaa lampaille talvitilaa. Meillä on 6 lammmasta ja lammaskoira , elämä on ihanaa mutta ei helppoa . Toisin sanoen jos ei olisi haasteita elämässä mitä sitten tavoittelisisi . Luulempa että tulette vielä minusta kuulemaan jatkossakin . tv: REXI


      • varATTU NIMIMERKKI
        RAIMO / REXI kirjoitti:

        Kiitos kannustuksesta . Musiikki on edelleen ehkä tärkein osa elämääni jos vain sen annan olla niin. Vaikka kuinka olen yrittänyt olla jotain muuta , lopuksi herään kitaran ääressä. Uudet sävelet ja sanat vievät suurimman osan energiastani , vaikka haluaisin rakentaa lampaille talvitilaa. Meillä on 6 lammmasta ja lammaskoira , elämä on ihanaa mutta ei helppoa . Toisin sanoen jos ei olisi haasteita elämässä mitä sitten tavoittelisisi . Luulempa että tulette vielä minusta kuulemaan jatkossakin . tv: REXI

        Niin tuo otsikko biisi on soinut jo 30 v korvien välissä . Olisiko Rexi tuo kappale jossai kuultavissa , kesällä Kaustisella nähtiin ja kuultiin etttä on ÄIJÄ vielä vedossa . Missä ja milloin saamme lisää????


      • Mukana torilla ollut
        varATTU NIMIMERKKI kirjoitti:

        Niin tuo otsikko biisi on soinut jo 30 v korvien välissä . Olisiko Rexi tuo kappale jossai kuultavissa , kesällä Kaustisella nähtiin ja kuultiin etttä on ÄIJÄ vielä vedossa . Missä ja milloin saamme lisää????

        Kyllä Rexi keikkaa tekee.
        Viimeksi hän esiintyi Kokkolan Venetsialaisissa 27.8.2010 muiden kokkolalaisten artistien kanssa.
        Bengt Huhta (Kristian), Simo Korkia-Aho ym.


      • katseet ja kuulija
        Mukana torilla ollut kirjoitti:

        Kyllä Rexi keikkaa tekee.
        Viimeksi hän esiintyi Kokkolan Venetsialaisissa 27.8.2010 muiden kokkolalaisten artistien kanssa.
        Bengt Huhta (Kristian), Simo Korkia-Aho ym.

        Niin paljon on tulllut kuultua ja nähtyä , vaan ei vielä tarpeeksi. Mies osaa asiansa , kaunista ja herkkää. Uusimmalla kokoelma levyllä joka ilmesyi kesällä löytyy upeita esityksiä Rexin taipaleelta. Levy on toisaalta ihan uunituore minulle ja varmaan useimmille muillekkin kuuntelijoille . Ihmettelen vaan , miksi näitä kappaleita ei ole kuultu radiosta , eikä kuulu tänäkään päivänä. Olenko oikeassa jos ajattelen,että tämänpäivän radiotoimittajat ovat vain napinpainajia,eivätkä omanarvontuntevia etsijöitä.
        Levy on helmi! Suosittelen kaikille rexi faneille!!


      • oulunanja
        RAIMO / REXI kirjoitti:

        Kiitos kannustuksesta . Musiikki on edelleen ehkä tärkein osa elämääni jos vain sen annan olla niin. Vaikka kuinka olen yrittänyt olla jotain muuta , lopuksi herään kitaran ääressä. Uudet sävelet ja sanat vievät suurimman osan energiastani , vaikka haluaisin rakentaa lampaille talvitilaa. Meillä on 6 lammmasta ja lammaskoira , elämä on ihanaa mutta ei helppoa . Toisin sanoen jos ei olisi haasteita elämässä mitä sitten tavoittelisisi . Luulempa että tulette vielä minusta kuulemaan jatkossakin . tv: REXI

        tervehdys Rexi - juuri kuuntelin levyäsi Tinasotilas. Siinä on jotakin mikä syvästi puhuttelee minun tunteitani, sieluani. Valot pois ja levy soimaan, jotta kuulen vieläkin paremmin.

        Rexi, vieläkin tuot musiikillasi hyvän olon - kiitos että olet olemassa.

        Kummallista kuinka jonkun musiikki aukaisee tunteet, taas muistin mitä iloa musiikki elämään tuo.

        Halaus sinulle!
        maalarimuori


      • trktorijatzit
        oulunanja kirjoitti:

        tervehdys Rexi - juuri kuuntelin levyäsi Tinasotilas. Siinä on jotakin mikä syvästi puhuttelee minun tunteitani, sieluani. Valot pois ja levy soimaan, jotta kuulen vieläkin paremmin.

        Rexi, vieläkin tuot musiikillasi hyvän olon - kiitos että olet olemassa.

        Kummallista kuinka jonkun musiikki aukaisee tunteet, taas muistin mitä iloa musiikki elämään tuo.

        Halaus sinulle!
        maalarimuori

        Terveisiä Rexille Viitasaarelta


    • Ixer

      Oletteko kuulleet Rexin kappaletta "mennään Kaustisen kesään", tai jotain sinne päin on tuo nimi, aivan mahtava kipale, jossa taustalla soittaa Kaustisen purppura-pelimannit, ja mikä ihmeellisintä ja parasta, kappale on kokonaan Rexin tekemä, säv ja sanat... Mistä vois tuota kappaletta kuunnella? 2 kertaa kuullut kyseisen biisin ja senkin Ruotsin suomenkielisestä lähetyksestä!

    • ullava

      Ehkäpä yllätys odottaa ensi vuonna uuden levyn muodossa!

      • Taivaspaikka

        Kyllä olisi korkea saada uutta musiikkia Rexiltä ensi vuonna. Sellaisesta puhuttu tässäkin ketjussa jo vuosia.


      • rexi raimo kero
        Taivaspaikka kirjoitti:

        Kyllä olisi korkea saada uutta musiikkia Rexiltä ensi vuonna. Sellaisesta puhuttu tässäkin ketjussa jo vuosia.

        Hei kaikki! Tulette saamaan ! ainakin yhden cd: piisejä on vaikka viiteen,mutta kiitos teille kaikille,jotka olette kiinnostuneet tekemästäni musiikista ja näin joulupäivänä haluan henk. kohtaisesti toivottaa Hyvaä Joulua Teille Kaikille laululla Joulun Hetki
        You Tube!!!.Terv rexi


    • Rexin fani 1977
      • kannattaa kuunnella

        Oli muuten hyvä kappale !


    • Lauantaitanssit

      ou jee. ai vitsi miten mahtavaa että tällä forumilla on ihmisiä jotka muistavat tällaiset laulajat kuin Rexi,Anneli Pasanen tai Helinä Ilkka.

      • mansen taikkuli

        Hei Lauantaitanssit ja te kaikki muutkin muistan kyllä ja olen sekä ikävöinyt että soittanut puhki nimenomaan ihanan REXIN kasetin jossa oli mm:.MONTA ASIAA niminen kaunis kappale jota en ikäväkseni löytänyt "tuubiltakaan" vaikka onnekseni siellä oli hurjan paljon Rexiltä ja näitä uusia ihanuuksia kuten Ikuiset Lumet . Voi ladatkaa "Monta asiaa" YT.lle jos keltä se löytyy. Sinulle REXI Kiitos ellä olet suonut ja yhä suot meille nautittavaa musiikkiasi. ANNELI PASASEN muistan myös oikein hyvin olihan ja edelleen ON toinen kahdesta suosikki naislaulajista. Muistatko fantastisen MARJA KOSKEN joka on se toinen. Miehistä kolmikko REXI ,GREGER ja JUHAMATTI. Harmi että he kaikki ovat enemmän tai vähemmän lopettaneet keikkailun.Juhamatti keikkailee kai satunnaisesti ja jos Rexikin niin ainakin Greger,Marja Koski ja Anneli Pasanen ovat sanoneet lopettaneensa eivätkä ole luvanneet paluuta ,vaikka sitä olen ihailijana pyytänyt. On tämä foorumi ihan hurjan hieno juttu ja toi "juutuubi kans". Olen monella tavalla etsinyt kokoajan -90luvulta asti REXIÄ tai yht.tietoo huonolla menestyksellä. Kerran sitten jo sain puh.n.ron mutta se oli jo suljettu. Nyt tämän kautta sain edes jotain lisä tietoo kiitos Rexi omien vastausten.Siunausta sulleRexi


    • samppa hopea

      ...tämmosenä saman sortin `kulkurina´kuin rexi,tykkään noin niikuin sanoituksellisesti eniten kappaleesta RAKKAUDEN RUUSUINEN TIE.hyvät sanat ja mielestäni sairaan hyvä tulkinta reksiltä .mulla on se TINASOTILAS älppäri kasettina,nimmarilla varustettuna. terv:sami,oulu

    • oi kesäyö

      teille kaikille jotka kyselette mistä saa harvinaisempia esim. Rexin biisejä; yrittäkää Radio Suomen Kadonneen levyn metsästäjät-ohjelmaa. Ylen levystössä on varmaan kaikki suomalaiset levyt.

    • käläviältä

      Jotenkin käsittämätöntä ettei legendaarista Veikko Samulin säveltämää ja Raul Reimanin sanoittamaa kappaletta Kun sen aika on saa mistään. Nyt kun se tuli Maikkarin Syksyn Sävel retrossa niin tajusin miten hieno kappale se on. Kari Tapiohan teki siitä oman versionsa jossain vaiheessa mutta kyllä se on vain parasta alkuperäisenä Rexin esityksenä.

      • sua kohti Herrani

        http://www.youtube.com/watch?v=Wk6_QShWJyg

        Onko se tämä?
        Älkää hyvät ystävät lähtekö tästä ajasta, ellette ole ottaneet vastaan syntien anteeksiantamusta.Rajan tuolla puolen ei ole odotettavissa hyvää, jos kuolette ilman Jumalaa.
        Yhteys meni poikki koko ihmiskunnalta synnin vuoksi ja elämä on omituista ja tarkoituksetonta sen vuoksi. Yhteys ja elämän mielekkyys palautetaan kun pyydätte synnit anteeksi Jumalalta.


      • jumalaton1
        sua kohti Herrani kirjoitti:

        http://www.youtube.com/watch?v=Wk6_QShWJyg

        Onko se tämä?
        Älkää hyvät ystävät lähtekö tästä ajasta, ellette ole ottaneet vastaan syntien anteeksiantamusta.Rajan tuolla puolen ei ole odotettavissa hyvää, jos kuolette ilman Jumalaa.
        Yhteys meni poikki koko ihmiskunnalta synnin vuoksi ja elämä on omituista ja tarkoituksetonta sen vuoksi. Yhteys ja elämän mielekkyys palautetaan kun pyydätte synnit anteeksi Jumalalta.

        Ja niin vaan sinunkin elämäsi tuhlaantuu olematonta Jumalaa palvellessa, kun et ymmärrä tunnustaa elämän realiteetteja vaan turvaudut maailmankatsomuksessasi mielikuvitusolentoon.


    • Päivänsäde

      Olet ihan oikeassa nimimerkki "sua kohti Herrani". Olen saanut tulla vakuuttuneeksi siitä että elämä jatkuu kuoleman jälkeen ja Jumala on olemassa. Raul Reimanilla oli kaunis tapa kirjoittaa kuolemasta noissa teksteissään kuten Puhtaat purjeet ja Kun sen aika on sekä tuoda niissä esiin pohdintoja siitä mikä meitä odottaa rajan toisella puolen. Tämän päivän maallistuvassa Suomessa tällaisille ajatuksille ei tunnu ikävä kyllä olevan sijaa. Monen elämä tuhlaantuu ajatellessa vain näitä elämän realiteetteja ja ettei tämän jälkeen olisi mitään.

    • 1955

      Hei Rexi!
      Ei kaltaistasi laulajaa tule koskaan. Nyt soi kappaleesi Soi kesätuuli sydämessäin....
      Poika osti kaverinsa kanssa talon sieltä Ruotsalosta ....talon arvo nousi, kun asut lähellä! Oikein hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta 2016 ainulle ja perheellesi! Toivon mukaan nähdään siellä Ruotsalossa! Ihailijasi Vetelistä...varmaan muistatkin...läheltä Joukon ja Kostin synnyinkotia!

    • Anonyymi

      Tarja Närhi soitti juuri tänään Iskelmäradiossa su 22.9.2019 Rexin kappaleen Ei soi bolero. En ollut koskaan kuullut ja herätti uteliaisuuteni. Maallikkona tuo kappale oli aika huippu, etenkin kun tykkään Bolerosta. Ei se minusta ollut mitään sorkkimista vaan kaunis ja erikoisesti tehty kappale. Enpä tiedä mitä mieltä kriitikot on asiasta. Spotifystä löytyy albumilta Rexi 20 suosituinta.

      • Anonyymi

        terveiset ruotsalosta
        Uusia levyjä en enää ole tehnyt , mutta you tubesta löytyy kappaleita jotka oli tarkoitus levyttää . osite ; jarski paananen Rexi . Hyvää Joulun odotusta tv: REXI


    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1945
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe