Bengalin

omistajia

hei!
Onkos täällä ihmisii jotka omistavat Bengali rotusen kissan? itselläni on vuoden vanha bengali ja olisi kiva vaihdella ajatukisia teidän kanssa=)

6

336

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Antero..

Ilmeisesti kissasi on vielä rotuna sen verran harvinainen, ettei omistajia ole vielä Suomessa niin paljoa, että he tänne keskusteluihin tulisivat.

http://www.sirucats.com/

Itse ystävystyin oman rotuni kissojen pentuja samaan aikaan varanneiden ihmisten kanssa ja näyttelyissä on tullut monia uusia tuttavuuksia.

• B-ihminen

On sellainen kissa. Jo hieman vanhempi neitokainen.

• odottaja...

Minä olen juuri hankkimassa bengalintyttöpentua. Ei tiedä vielä saanko sen (ruskeatäplikäs tyttö), josta olen kiinnostunut, koska on muitakin kiinnostuneita. Ens viikolla selviää.. Jännittää kovasti, koska todella haluaisin sen.

No.. pitäkää peukkuja!

• tsemppiä ....

Sinulle,toivottavasti saisit kissan itsellesi.
        Olin jo pitkään toivonut bengalia,olin luopua toivosta kunnes tuttu kasvattaja ilmoitti että nyt olisi pentuja tiedossa ja sitten varasinkin samantien yhden itselleni ja tuossa vieressä hän nyt sitten köllöttää,

Kovin isoksi on kasvanut,mutta sehän on rodulle ominaista ja rakastaa "kylpyjä",tarkoittaa sitä että tykkää kun suihkutellaan.
        Oma bengalini on aika hiljaista sorttia,mutta toisinaan innostuu juttelemaan enemmänkin.

• teille...:)

Se on kyllä ihan totta että meitä löytyy suomesta toistaiseksi niin vähän:(...ehkä vuosien saatossa me lisäännymme kun ihmiset löytävät tämän erittäin upean rodun!!!

Olen ajatellut että veisin näyttelyyn kissani vielä joku päivä.

• Anonyymi00006

joo moi! oon nyt täyttäny 16. Mulla on Bengalinkissa tyttöpentu Tigru ❤️ Se on ihana ja leikkisä, joskus vähän liiankin riehakka 😂

muutin toukokuun alussa Tampereelle yksin, ja se oli aiks pelottavaa olla ekaa kertaa ihan omassa talossa. otin mun parhaaksi kaveriksi Tigrun. Tigru rakastaa olla meijän parvekkeella, kun siel on sellanen kissojen kiipeilyseinä matalalla ja sit vähän korkeemmalla. Tigru ei oo vielä uskaltanu sinne korkeemmalle mennä, vaikka onkin erittäin utelias kaveri!

mulla on mun talossa (isokokoinen yksiö parvekkeella, vaatehuoneella, keittiöllä ja kylpyhuoneella jossa on sauna) 2 kissanpuuta ja siis ne on sellasia super isoja et niihin mahtuis samaan aikaan 5 kissaa ainakin. On suunnitelmissa ostaa vielä kolmas vähän pienempi puu vaatehuoneeseen/eteiseen. Mulla kiipeilypuut on kivoilla paikoilla mun sängyn vieressä, ja keittiön oven vieressä olkkarin puolella. Meil on 2 raapimapuuta, sellanen missä on ns silta, puu, koko ja sellanen lankapallura (en osaa selittää paremmin) jol voi leikkiä. Sit meil on sellanen ihan perus puu, ja meil on sellanen seinään kiinnitettävä raapimalevy.

Tigru on tykänny ihan hirveesti sellasesta kaks osasesta putkesta jossa on myös kaks reikää.
      tos ku kerroin noista puista yms nii tarkotin sillä vaa kertoo et Tigrulle toi järjestely on just täykky 🫶 Hän tykkää ku on mahdollisuuksia kiipeillä ja olla lähellä. Tigru aina iltasin menee siihen mun sängyn viereiseen puuhun, ja sit se siirtyy siitä mun sänkyyn jonnekkin (mulla on isokokonen parisänky)

Tigru tykkää loikoilla saunassa, ja en siis käy saunassa kun vaa ehkä kerran tai pari 3kk sähkön hinnan takia.
      Eli toisin sanoen hällä on mukava olla saunassa loikoilemassa koska en siellä ikinä melkein ole. Meillä on vessanovi aina raollaan, että Tigru pääsee hiekkalaatikolle tarvittaessa. Suunnitelmissa olis sellanen vessan luukku, et tigru pääsee siitä vessaan ettei sitä ovea tarvis turhaan pitää raollaan ja p-askan
      haju tulee sielt raosta jos ei oo Tigru öisin peittäny tarpeita. Suunnitelmissa, et kun Tigru kasvaa aikuiseks ja mun opintotilanne ja ennen kaikkee rahatilanne olis hyvä, muutettais isompaan kotiin ja ottaisin toisen Bengalin! tähän vielä kuiteski aikaa ainaki pari kolme vuotta, tai ehkä vasta kun valmistun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      156
      1172
    2. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      30
      1119
    3. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      47
      963
    4. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      43
      813
    5. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      49
      757
    6. Onko kaivattusi älykäs

vai onko helposti vedätettävissä
      Ikävä
      63
      750
    7. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      71
      644
    8. Miten yksi ihminen

Voi kolahtaa näin kovaa? Saada ajatukset vallattua näin totaalisesti? Taidan oikeasti tarvita ammattiapua tämän kanssa,
      Ikävä
      37
      636
    9. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      37
      609
    10. Kaipaatko vielä exää?

Jos olet ihan rehellinen
      Ikävä
      76