paras asento

vauvaa yrittävä

Tai ainakin yksi parhaita yhdyntä asentoja on takaapäin.
Omasta kokemuksesta olen huomannut että silloin sperma jää paremmin sisään ja kun vielä nostaa jalat hetkeksi ylös niin ne ei valu pois.

Tsempykkää kaikille lasta yrittäville.

32

4916

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mie

      mistä johtuu,et lähetyssaarna asennossa valuu kaikki spermat ulos(lakanoille)??????olenko jotenkin hassusti vai????????

    • anna

      ei uskois et aikuine ihminen noin tyhm äet uskoo et raskaaks tulee paremmi ku pitää jalkoi ylhääl,tyynyy perseen alla yms. NAURAN,salli mun nauraa.. ne tapahtuu niin nopeesti jos on tapahtuakseen etten kerkee nostaa ees persees alle tyynyy.. vihje vaa.Opiskele biologiaa ennenku alat sänkypuuhii ;)

      • tyhmäkö??

        Toiv.sulla ei oo samoja aikeita..=)
        Mä olen sen kokeillu ja hyväksi havainnu,sano mitä sanot.
        Parempi kai se kuin rynnätä samantien suihkuun.
        Ei pitäs sua hetkauttaa vaikka söisin ne spermat.=)))


      • Hanki elämä

        Ole hyvä ja mene jollekin muulle palstalle riehumaan ja haukkumaan muita. Täällä on kaikilla oikeus kysyä - vaikka tyhmiäkin - kysymyksiä ja saada niihin asiallisia vastauksia. Parempi että ne kysytään kuin että ne jäävät myyteiksi elämään. Joten mene muualle aikuistumaan ja palaa sitten takaisin kun osaat keskustella sivistyneesti.


      • anna
        Hanki elämä kirjoitti:

        Ole hyvä ja mene jollekin muulle palstalle riehumaan ja haukkumaan muita. Täällä on kaikilla oikeus kysyä - vaikka tyhmiäkin - kysymyksiä ja saada niihin asiallisia vastauksia. Parempi että ne kysytään kuin että ne jäävät myyteiksi elämään. Joten mene muualle aikuistumaan ja palaa sitten takaisin kun osaat keskustella sivistyneesti.

        .. 20v ja lapsikin löytyy.Mut kyse ei ollutkaa siitä että joku ois kysyny vaa ENSINNÄKI tuo väärälle palstalle asento ohjeit ja toiseksee, se lapsi ei tule paremmin vaik spermoi säilöis miten eikä menis ollenkaa suihkuu.Toi on täyttä uskomusta.Faktaa,mitä sanon mut jos teist miellyttävää ni tehkää niin :) kunhan sanoin..


      • milla
        anna kirjoitti:

        .. 20v ja lapsikin löytyy.Mut kyse ei ollutkaa siitä että joku ois kysyny vaa ENSINNÄKI tuo väärälle palstalle asento ohjeit ja toiseksee, se lapsi ei tule paremmin vaik spermoi säilöis miten eikä menis ollenkaa suihkuu.Toi on täyttä uskomusta.Faktaa,mitä sanon mut jos teist miellyttävää ni tehkää niin :) kunhan sanoin..

        Toivottavasti sä et lapselles puhu noin kun se kyselee sun mielestä kyselee tyhmiä.

        hittookos tuut tänne haukkumaan ihmisiä.


      • anna
        milla kirjoitti:

        Toivottavasti sä et lapselles puhu noin kun se kyselee sun mielestä kyselee tyhmiä.

        hittookos tuut tänne haukkumaan ihmisiä.

        .. ja ota tuo asenne jos haluut,Oma asias. Mut kuitenkaa en vertais lasta jolla ei mitä äkokemusta elämästä eikä mistään sellasee aikuiseen jolle on ollu tietoo tarjolla vaik kuin kauan.Viimestää siin vaihees ku sänkyhommat alottaa ni noi pitäs tietää täydellisesti.


      • Tiitiäinen
        anna kirjoitti:

        .. ja ota tuo asenne jos haluut,Oma asias. Mut kuitenkaa en vertais lasta jolla ei mitä äkokemusta elämästä eikä mistään sellasee aikuiseen jolle on ollu tietoo tarjolla vaik kuin kauan.Viimestää siin vaihees ku sänkyhommat alottaa ni noi pitäs tietää täydellisesti.

        Kui sä kehtaat tulla opettaan tänne ketään tolla asenteella???? Ohan sun hyvä sanoo ku sulla on noi petihommat onnistunut noinkin hyvin. Kaikille pareille tämä lapsen teko ei olekaan aivan "piece Of cake"- juttu. Jotan älä masenna meitä enää !!!! ja anna meidän uskoa että toikin juttu vois edes vähän vaikuttaa raskaaksi tuloon, Jaksetaan uskoa edes seuraaviin menkkoihin asti.... sillompa onkin mieli aika maassa ilman sun kommenttejakin... KAIKILLE Tsemppiä:)


      • Anna
        Tiitiäinen kirjoitti:

        Kui sä kehtaat tulla opettaan tänne ketään tolla asenteella???? Ohan sun hyvä sanoo ku sulla on noi petihommat onnistunut noinkin hyvin. Kaikille pareille tämä lapsen teko ei olekaan aivan "piece Of cake"- juttu. Jotan älä masenna meitä enää !!!! ja anna meidän uskoa että toikin juttu vois edes vähän vaikuttaa raskaaksi tuloon, Jaksetaan uskoa edes seuraaviin menkkoihin asti.... sillompa onkin mieli aika maassa ilman sun kommenttejakin... KAIKILLE Tsemppiä:)

        noin nokkava mulle.Mitä tulet juttelee tänne jos et ole valmis lukee erilaisia tekstejä.

        PS.mulle se lasten"TEKO" ei oo mitenkä äerityisen helppoo koska en kutsu et "teen lapsen" vaan että SAAN LAPSEN :)) saadaan,ei tehdään..

        Enkä mä opeta ketää:Sanoin vaa et jalat ylös ja säilöminen ei auta.Höpöhöpö juttua.Mutta ole mun puolest vaik pää alaspäin koko yö jos siltä tuntuu,eipäs mun asia ole !


      • Safiiri
        Anna kirjoitti:

        noin nokkava mulle.Mitä tulet juttelee tänne jos et ole valmis lukee erilaisia tekstejä.

        PS.mulle se lasten"TEKO" ei oo mitenkä äerityisen helppoo koska en kutsu et "teen lapsen" vaan että SAAN LAPSEN :)) saadaan,ei tehdään..

        Enkä mä opeta ketää:Sanoin vaa et jalat ylös ja säilöminen ei auta.Höpöhöpö juttua.Mutta ole mun puolest vaik pää alaspäin koko yö jos siltä tuntuu,eipäs mun asia ole !

        Siis täytyy sanoa, että Annan kommentit aiheutti ensi lukemalta lähinnä suurta huvitusta, mutta loppujen lopuksi olen aika järkyttynyt. Kommentit ovat 14-vuotiaan teinin tasolla, ei lapsen kasvattamiseen kypsän ihmisen kannanottoja. Kaiken lisäksi Anna luulee, että lapsen saaminen on tehnyt hänestä aikuisen. Voi hyvät ihmiset, koittakaa nyt vähän malttaa mielenne siinä perheen perustamisessa, käykää vähän kouluja ja hankkikaa elämänkokemusta. Oppikaa kunnioittamaan toisia ihmisiä (!). Nää tällaset on ikävää luettavaa.


      • Christina
        Safiiri kirjoitti:

        Siis täytyy sanoa, että Annan kommentit aiheutti ensi lukemalta lähinnä suurta huvitusta, mutta loppujen lopuksi olen aika järkyttynyt. Kommentit ovat 14-vuotiaan teinin tasolla, ei lapsen kasvattamiseen kypsän ihmisen kannanottoja. Kaiken lisäksi Anna luulee, että lapsen saaminen on tehnyt hänestä aikuisen. Voi hyvät ihmiset, koittakaa nyt vähän malttaa mielenne siinä perheen perustamisessa, käykää vähän kouluja ja hankkikaa elämänkokemusta. Oppikaa kunnioittamaan toisia ihmisiä (!). Nää tällaset on ikävää luettavaa.

        .. oli aika epäkypsää,SAFIIRI. Ellet ole ammatti-ihminen analysoimaan MILLÄ tasolla kukakin henkisesti on, olisin sinuna erittäin hiljaa.

        Itse en vastaile jos joku käy tästälähtien aukomaan mulle päätään sill äse on täysin heidän ongelma.Mulla on kaikki hyvin ja tasapainossa,miksi murehtisin siis toisista?

        Luettuani annan tekstit,en huomannut missään tekstiä "lapsi teki minusta aikuisen". Missä sellainen on,safiiri voitko neuvoa?

        LAPSEN saaminen ei tee aikuista mutta kyll äse muuttaa asioita ja pistää ajattelee asioita.Tuo anna on sanonu mielipiteitänsä aika rohkeesti tääll ämuttei se ketään lapseksi tee.Ja KUTEN ITSE SANOIT,kunnioitetaan toisten mielipiteitä!


      • Anna Christina
        Christina kirjoitti:

        .. oli aika epäkypsää,SAFIIRI. Ellet ole ammatti-ihminen analysoimaan MILLÄ tasolla kukakin henkisesti on, olisin sinuna erittäin hiljaa.

        Itse en vastaile jos joku käy tästälähtien aukomaan mulle päätään sill äse on täysin heidän ongelma.Mulla on kaikki hyvin ja tasapainossa,miksi murehtisin siis toisista?

        Luettuani annan tekstit,en huomannut missään tekstiä "lapsi teki minusta aikuisen". Missä sellainen on,safiiri voitko neuvoa?

        LAPSEN saaminen ei tee aikuista mutta kyll äse muuttaa asioita ja pistää ajattelee asioita.Tuo anna on sanonu mielipiteitänsä aika rohkeesti tääll ämuttei se ketään lapseksi tee.Ja KUTEN ITSE SANOIT,kunnioitetaan toisten mielipiteitä!

        Onks sulla ongelmia näppiksen kans ä?!!!


      • Christina
        Anna Christina kirjoitti:

        Onks sulla ongelmia näppiksen kans ä?!!!

        Niin,kummalle puhut,annalle vaiko mulle?


      • k21
        Christina kirjoitti:

        Niin,kummalle puhut,annalle vaiko mulle?

        Eiköhän tuo käynyt vastaajan nimimerkistä ilmi, että puhuu teille molemmille, koska kirjoitustyylistä ja asenteesta päätellen olette yksi ja sama henkilö.


      • Anna
        k21 kirjoitti:

        Eiköhän tuo käynyt vastaajan nimimerkistä ilmi, että puhuu teille molemmille, koska kirjoitustyylistä ja asenteesta päätellen olette yksi ja sama henkilö.

        Mä en ole cristina eikä cristina ole minä.
        Jos haluat kuvitella noin ni mikäs siinä.

        Mä tulin tänne kommentoimaa enkä väittelee olenko joku muu ku väitän.Mitä iloa se mulle tuottais? pystyn esiintyä rehellisesti annana täällä.ei sen kummepaa.


      • Safiiri
        Christina kirjoitti:

        .. oli aika epäkypsää,SAFIIRI. Ellet ole ammatti-ihminen analysoimaan MILLÄ tasolla kukakin henkisesti on, olisin sinuna erittäin hiljaa.

        Itse en vastaile jos joku käy tästälähtien aukomaan mulle päätään sill äse on täysin heidän ongelma.Mulla on kaikki hyvin ja tasapainossa,miksi murehtisin siis toisista?

        Luettuani annan tekstit,en huomannut missään tekstiä "lapsi teki minusta aikuisen". Missä sellainen on,safiiri voitko neuvoa?

        LAPSEN saaminen ei tee aikuista mutta kyll äse muuttaa asioita ja pistää ajattelee asioita.Tuo anna on sanonu mielipiteitänsä aika rohkeesti tääll ämuttei se ketään lapseksi tee.Ja KUTEN ITSE SANOIT,kunnioitetaan toisten mielipiteitä!

        Kylläpä ns. Christina äityi puolustelemaan henkeen ja vereen "vitun tyhmä!!"-annan tyyliä. No, kyllähän se tietysti tunteet nostaa pintaan, että joku uskaltautuu arvostelemaan henkilöä, joka kaikkitietävänä haukkuu lyttyyn neuvon kysyjän. Mutta vaikka kaikessa muussa sinua ymmärrän, sitä mielipidettäsi ihmettelen suuresti, että vain ammatti-ihmisillä on oikeus arvosteluun. Arvostelu ja mielipiteiden sanominen on sallittua kaikille, kunhan sen tekee toisia kunnioittavasti.

        Halusit tietää, mistä teksti "lapsi teki minusta aikuisen". Olet aivan oikeassa, annan teksti oli sen verran karmeaa luettavaa, ettei siitä ota hullukaan selvää: "Mut kuitenkaa en vertais lasta jolla ei mitä äkokemusta elämästä eikä mistään sellasee aikuiseen jolle on ollu tietoo tarjolla vaik kuin kauan."


      • Safiiri
        Anna kirjoitti:

        Mä en ole cristina eikä cristina ole minä.
        Jos haluat kuvitella noin ni mikäs siinä.

        Mä tulin tänne kommentoimaa enkä väittelee olenko joku muu ku väitän.Mitä iloa se mulle tuottais? pystyn esiintyä rehellisesti annana täällä.ei sen kummepaa.

        Ei sullakaan hyvin mee, kun joudut itse puolustelemaan itseäsi. No, ehkä seuraavalla kerralla mietit kaksi kertaa, ennen kuin ryhdyt haukkumaan muita. Pilkka voi nimittäin osua omaan nilkkaan.


      • Christina
        Safiiri kirjoitti:

        Ei sullakaan hyvin mee, kun joudut itse puolustelemaan itseäsi. No, ehkä seuraavalla kerralla mietit kaksi kertaa, ennen kuin ryhdyt haukkumaan muita. Pilkka voi nimittäin osua omaan nilkkaan.

        Siis vittu jos haluat uskoa että olen sama tyypp iku anna ni mikäs siinä,USKO SITTEN.
        Mä ainakin jatkan keksusteluu tääll äenk ävastaile sun kirjotuksiis enää.

        Ilmotin vaan.Mee valittaa jollekki muulle.Ei kiinnosta.en tullu kinaa ja todistelee vaan KESKUSTELEE.


      • Christina
        Safiiri kirjoitti:

        Kylläpä ns. Christina äityi puolustelemaan henkeen ja vereen "vitun tyhmä!!"-annan tyyliä. No, kyllähän se tietysti tunteet nostaa pintaan, että joku uskaltautuu arvostelemaan henkilöä, joka kaikkitietävänä haukkuu lyttyyn neuvon kysyjän. Mutta vaikka kaikessa muussa sinua ymmärrän, sitä mielipidettäsi ihmettelen suuresti, että vain ammatti-ihmisillä on oikeus arvosteluun. Arvostelu ja mielipiteiden sanominen on sallittua kaikille, kunhan sen tekee toisia kunnioittavasti.

        Halusit tietää, mistä teksti "lapsi teki minusta aikuisen". Olet aivan oikeassa, annan teksti oli sen verran karmeaa luettavaa, ettei siitä ota hullukaan selvää: "Mut kuitenkaa en vertais lasta jolla ei mitä äkokemusta elämästä eikä mistään sellasee aikuiseen jolle on ollu tietoo tarjolla vaik kuin kauan."

        mä en viitsi edes kommentoida tekstiis millää.NAURATTAA vaan.


      • hoh!
        Anna kirjoitti:

        noin nokkava mulle.Mitä tulet juttelee tänne jos et ole valmis lukee erilaisia tekstejä.

        PS.mulle se lasten"TEKO" ei oo mitenkä äerityisen helppoo koska en kutsu et "teen lapsen" vaan että SAAN LAPSEN :)) saadaan,ei tehdään..

        Enkä mä opeta ketää:Sanoin vaa et jalat ylös ja säilöminen ei auta.Höpöhöpö juttua.Mutta ole mun puolest vaik pää alaspäin koko yö jos siltä tuntuu,eipäs mun asia ole !

        äsken kiroilit eräälle henkilölle, ja nyt paasaat jollekin että "älä ole nokkava"?


      • ilona

        ..asento kyllä vaikuttaa.. Varsinkin jos siittiöt sattuu olemaan huonommasti liikkuvia.. Siittiön matka munatorveen kestää yllättävän kauan.. Se ei ole ihan hetkessä hoidettu homma, niinku jotku näyttää kuvittelevan (ei millään pahalla..).. Sängystä ei kannata nousta heti ylös,koska sperma valuu pois ( ja sen mukana siittiötkin ) vaan nostaa lantio ylös tyynyillä, jotta siittiöiden matka "alas" helpottuu.. Että tiedoksi vaan teille tietämättömille.


      • Veera

        Jos olet toisen kanssa kasvotusten, käyttäisitkö
        tuollaisitko kieltä? Vaikka näissä foorumeissa käytetään nimimerkkiä se ei tarkoita sitä,että kohteliaisuus ja toisen ihmisen kunnioitus pitäisi unohtaa.


      • Anonyymi
        anna kirjoitti:

        .. 20v ja lapsikin löytyy.Mut kyse ei ollutkaa siitä että joku ois kysyny vaa ENSINNÄKI tuo väärälle palstalle asento ohjeit ja toiseksee, se lapsi ei tule paremmin vaik spermoi säilöis miten eikä menis ollenkaa suihkuu.Toi on täyttä uskomusta.Faktaa,mitä sanon mut jos teist miellyttävää ni tehkää niin :) kunhan sanoin..

        20v nyt 40 holy shit. Joku varmaan lukee tän seuraavan kerran vuon 2042


    • Wannalove

      Kiitos vinkistä! En malta odottaa, että pääsen vauvantekoon vuodenvaihteen jälkeen... Täytynee silloin ratsastaa takaapäin ahkerasti, ja tehdä paljon vasenkätisiä lapsia! Vauvakuume on mahdoton ja panettaa vallan vietävästi koko ajan...

      • BlueAngel

        on eriasia. Olet lumppu joka on vaa kullin perää mmutta äidiksi valmis et ole.


      • Laura
        BlueAngel kirjoitti:

        on eriasia. Olet lumppu joka on vaa kullin perää mmutta äidiksi valmis et ole.

        Lopettakaapas nyt kaikki se älytön riiteleminen ja toisten prosoiminen ja provosoimisesta provosoituminen. On älytöntä haukkua ketään tyhmäksi tai lumpuksi! Voi herranen aika. Ei se ketään luulis hyödyttävän, viekää purkamattomat aggressionne muualle kuin vanhempien palstalle, jossa ihmiset tahtoo jutella.

        Mua ainakin panetti ennen lapsentekoa, raskaanaollessani ja sen jälkeenkin.Uskon että koko toimitus liittyy niin voimakkaasti sukupuolisuuteen, että sitä kuuluukin tehdä mieli. Seksi voi olla samaan aikaan ihanan irstasta ja samalla sisältää rakkautta. Kaikki sekstaileminen ei ole vaan mitään lumppujen touhua. Eikä sellaisia ihmisiä kuin lumppuja ole olemassakaan.

        Aamen.

        L.


      • Kerttu
        BlueAngel kirjoitti:

        on eriasia. Olet lumppu joka on vaa kullin perää mmutta äidiksi valmis et ole.

        Sinä Blue Angel-Anna-Christina, häivy Seksi-osastolle heittelemään ikäviä kommenttejasi. Ja kun sulla koulu alkaa, niin ota valinnaiseksi tietotekniikka ja konekirjoitus. Näin pääset harjoittelemaan virheetöntä kirjoittamista ja tulet kenties sinuiksi näppiksesi kanssa.


      • Wannalove
        Laura kirjoitti:

        Lopettakaapas nyt kaikki se älytön riiteleminen ja toisten prosoiminen ja provosoimisesta provosoituminen. On älytöntä haukkua ketään tyhmäksi tai lumpuksi! Voi herranen aika. Ei se ketään luulis hyödyttävän, viekää purkamattomat aggressionne muualle kuin vanhempien palstalle, jossa ihmiset tahtoo jutella.

        Mua ainakin panetti ennen lapsentekoa, raskaanaollessani ja sen jälkeenkin.Uskon että koko toimitus liittyy niin voimakkaasti sukupuolisuuteen, että sitä kuuluukin tehdä mieli. Seksi voi olla samaan aikaan ihanan irstasta ja samalla sisältää rakkautta. Kaikki sekstaileminen ei ole vaan mitään lumppujen touhua. Eikä sellaisia ihmisiä kuin lumppuja ole olemassakaan.

        Aamen.

        L.

        Sorry provoni, mut halusin kommentteja aiheesta! Olotilani on aivan mahdoton, ennenkokematon. Olen vuosikaudet odotellut vauvakuumetta, ja nyt tiedän, mikä se on! Ja nyt kun tää kuume tuli, tiedän myös olevani valmis ja kypsä äidiksi.


      • minä
        Kerttu kirjoitti:

        Sinä Blue Angel-Anna-Christina, häivy Seksi-osastolle heittelemään ikäviä kommenttejasi. Ja kun sulla koulu alkaa, niin ota valinnaiseksi tietotekniikka ja konekirjoitus. Näin pääset harjoittelemaan virheetöntä kirjoittamista ja tulet kenties sinuiksi näppiksesi kanssa.

        Täällä on niin monta muutakin jotka on samaa mieltä. Säälittävää edes yrittää vaihtaa nimimerkkiä, mätä luonteesi ja alkeellinen kirjoitustaitosi paljastaa sut heti. Hoida lääkitykses kuntoon.


      • Christina
        Kerttu kirjoitti:

        Sinä Blue Angel-Anna-Christina, häivy Seksi-osastolle heittelemään ikäviä kommenttejasi. Ja kun sulla koulu alkaa, niin ota valinnaiseksi tietotekniikka ja konekirjoitus. Näin pääset harjoittelemaan virheetöntä kirjoittamista ja tulet kenties sinuiksi näppiksesi kanssa.

        että mutkin vedetään tähän mukaan vai? Vittu olet tyhmäEn voi muuta sanoo.Voitko lopettaa ton mun nimen lisäämisen joka paikkaan?

        SANON MITÄ HALUAN mutta omalla nimellä.mun ei tarvi olla bluueintzöl eikä annakaa vaan christina riittää.


      • Laura
        Wannalove kirjoitti:

        Sorry provoni, mut halusin kommentteja aiheesta! Olotilani on aivan mahdoton, ennenkokematon. Olen vuosikaudet odotellut vauvakuumetta, ja nyt tiedän, mikä se on! Ja nyt kun tää kuume tuli, tiedän myös olevani valmis ja kypsä äidiksi.

        Kiva kun on vauvakuume! Mullakin alkaa olemaan kova vauvakuume, ei vaan pitäis alkaa siihen kun oon nyt jo niin väsynyt.. pitää yrittää pitää järki kädessä ja eepillerit kurkussa :D.

        Voi hyvin, Wannalove.


    • minä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2301
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1918
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1720
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      64
      1514
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1286
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe