Valmennuskeskus/kauppatieteet

Oulussa...

Hei, onks kukaan aikaisemmin käyny valmennuskeskuksen kauppatieteen ekonimi-kurssia tai onko kukaan menossa kevään kurssille?

Mulla on nyt mietityttäny, että onko se paras vaihtoehto... Tiedättekö siis, että onko Oulussa muita hyviä valmennuskursseja kevään aikana? ja onko opetus niin hyvää, että siitä kannattaisi maksaa? Olisin tosi kiitollinen vinkeistä, kun oon tätä asiaa pohtinu jo muutaman kuukauden. :)

9

2009

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JenniAbi18

      Mä olen myös aikomassa mennä jollekin valmennuskurssille, joka valimistaa kauppatieteiden pääsykokeisiin (Ouluun).

      Abipäivillä kerrottiin, että Taloustieteiden tiedekunnan oppilasjärjestö, Finanssi, järjestää valmennuskurssin, josta tulee tarkempia tietoja heidän nettisivulleen www.finanssi.org. Itse mietin toden teolla kumpaan mene, valmennuskeskuksen kurssille vai finanssin järjestämään. Tosin Finanssilaiset kehuivat kurssiaan viime vuoden "tulosrikkaimmaksi".

      • suhteellistako

        Tarkoittaako tulosrikkain että maksimaalinen tuotto minimaalisella panostuksella? Lupaavaa.


      • Fuksi

        Moi!
        Kävin Finanssin kurssin muutama vuosi sitten, opettajathan ovat pääaineopiskelijoita(normaalisti lukeneet vähintään 3 vuotta) mutta esimerkiksi johtamisen opettaja oli lukenut vuoden taloustieteitä ja "opetti" meille sitä. (lukemalla kirjasta) Mutta taas kansiksen opettaja oli aivan loistava. Kannatta ottaa selvää ettei osta sikaa säkissä- muuten kurssi oli kyllä antoisa ja sai kavereita.


    • Nimetön

      Olin viime keväänä Ekonomivalmennuksen kurssilla Oulussa. Pääsin sinne minne halusin...Kurssi oli
      laadukas ja edullinen...

      • kiitoksia mielipiteistä...

        Juu, mietin tosiaan sitä etten halua ostaa sikaa säkissä. Ja kuitenkin haluaisin tohon mun pääsykoeopiskeluun "tukea" jostain, jolta kysellä jos en jotain juttua tajuu. Lähipiiristä kun ei semmosta persoonaa löydy.

        Olen aikaisemminkin kuullut jossain keskustelupalstalla tuosta Finanssin järjestämästä kurssista ja silloinkin palaute oli vähän negatiivista. Saas nyt nähä, mun suunta taitaa kallistua enemmän tuonne Ekonomivalmennuksen puolelle, vaik kaikillahan on omat mielipiteet. :)


      • Hennis
        kiitoksia mielipiteistä... kirjoitti:

        Juu, mietin tosiaan sitä etten halua ostaa sikaa säkissä. Ja kuitenkin haluaisin tohon mun pääsykoeopiskeluun "tukea" jostain, jolta kysellä jos en jotain juttua tajuu. Lähipiiristä kun ei semmosta persoonaa löydy.

        Olen aikaisemminkin kuullut jossain keskustelupalstalla tuosta Finanssin järjestämästä kurssista ja silloinkin palaute oli vähän negatiivista. Saas nyt nähä, mun suunta taitaa kallistua enemmän tuonne Ekonomivalmennuksen puolelle, vaik kaikillahan on omat mielipiteet. :)

        Moi,
        täällä on näköjään samoja aiheita eri otsikkojen alla, joten kirjoittelenpa tännekin. Itse kävin pari vuotta sitten Ekonomivalmennuksen kurssin, ja se oli todella hyvä. Kirjoitusten jälkeen ei ollut yhtään intoa lukea enää pääsykokeisiin, mutta kummasti ne opettajat saivat motivoitua. Voin suositella.
        Onnea sinulle ja voimia lukemiseen :)

        -Hennis


      • Hennis
        kiitoksia mielipiteistä... kirjoitti:

        Juu, mietin tosiaan sitä etten halua ostaa sikaa säkissä. Ja kuitenkin haluaisin tohon mun pääsykoeopiskeluun "tukea" jostain, jolta kysellä jos en jotain juttua tajuu. Lähipiiristä kun ei semmosta persoonaa löydy.

        Olen aikaisemminkin kuullut jossain keskustelupalstalla tuosta Finanssin järjestämästä kurssista ja silloinkin palaute oli vähän negatiivista. Saas nyt nähä, mun suunta taitaa kallistua enemmän tuonne Ekonomivalmennuksen puolelle, vaik kaikillahan on omat mielipiteet. :)

        Kannattaa vertailla huolella eri kurssien järjestäjiä, että mitä ne oikeasti osaavat. Itse kävin pari vuotta sitten Ekonomivalmennuksen kurssin, ja se oli tosi hyvä, melkein kaikki kurssilta pääsi yliopistoon ja opettajat oli aivan mahtavia. Silloin vertailin muitakin firmoja, mutta esimerkiksi tietoja opettajista ei kaikista firmoista alettu kertomaan. Jälkeenpäin sitten kuulin, että joillakin kursseilla oli ollut opiskelijoita opettamassa, joten eihän moista tietoa haluta paljastaa asiakkaalle...
        Kannattaa siis vertailla huolella noita kursseja.

        Tsemppiä pääsykokeeseen :)

        -Hennis


      • hei123
        Hennis kirjoitti:

        Kannattaa vertailla huolella eri kurssien järjestäjiä, että mitä ne oikeasti osaavat. Itse kävin pari vuotta sitten Ekonomivalmennuksen kurssin, ja se oli tosi hyvä, melkein kaikki kurssilta pääsi yliopistoon ja opettajat oli aivan mahtavia. Silloin vertailin muitakin firmoja, mutta esimerkiksi tietoja opettajista ei kaikista firmoista alettu kertomaan. Jälkeenpäin sitten kuulin, että joillakin kursseilla oli ollut opiskelijoita opettamassa, joten eihän moista tietoa haluta paljastaa asiakkaalle...
        Kannattaa siis vertailla huolella noita kursseja.

        Tsemppiä pääsykokeeseen :)

        -Hennis

        Itse kävin pari vuotta sitten Finanssin valmennuskurssin. Kursista ei ole mitään pahaa sanottavaa. Opettajat olivat yliopisto-opiskelijoita ja hyviä, ilmeisesti pitkällä opinnoissaan. Lukiossa meillä oli myös silloin tällöin yliopisto-opiskelijoita sijaisina ja ne oli kyllä paljon parempia kuin normaaliopettajat ja tiesivät myös enemmän asioista.


    • jk

      Miten toi ekonomivalmennus voi oikeasti muka ollla hyvä kun se on yli puolet halvempi kuin minkään muun järjestäjän. Houkuttelevaa mutta epäilyttävää. Onko kukaan käynyt kurssia helsingissä ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      26
      4493
    2. Mitä haluaisit

      Sanoa hänelle tällä hetkellä?
      Ikävä
      218
      2400
    3. Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Aloitteen sisältö Ympäristöjärjestö Elokapina tulee määrätä välittömästi
      Maailman menoa
      42
      1885
    4. Sukset jo ristissä? Ensitreffit alttarilla Anna syyttää rajusti - Hai puolustautuu: "Mutta en mä..."

      Voi, voi... Onko Anna liian epävarma itsestään vai mikä mättää? Pari tuntenut vasta pari päivää ja kriisiä jo pukkaa.
      Ensitreffit alttarilla
      18
      1694
    5. Sofia B- miljonäärillä on vaimo ja pieni vauva .

      Voi ei taasko oli avioliitossa olevan miehen salarakas ja miksi voi noin toimia tää Sofia näin alhaisesti ?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      222
      1681
    6. Nyt on kansalaisaloite: Elokapina lakkautettava.

      Tänään tullut uusi kansalaisaloite, jossa vaaditaan Elokapinaa lakkautettavaksi, tai julistamista rikollisjärjestöksi, k
      Maailman menoa
      167
      1331
    7. Kansalaisaloite Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Erittäin hyvä ja kannatettava aloite!
      Joensuu
      51
      1174
    8. Hyvin sä olet

      Olet toiminut aina. Älä epäile tai häpeä omaa toimintaasi nainen. Kukaan ei vahingoittunut ja kaikki on ollutta ja menny
      Ikävä
      56
      925
    9. Ohhoh! Robert Helenius yllättää - Näin hän vastaisi Tanssii Tähtien Kanssa -kutsuun: "Ura..."

      Robert Helenius olisi kyllä komea näky TTK-parketilla vai mitä olet mieltä? Ja olikos se Viivi Pumpanenkin jo siellä...
      Suomalaiset julkkikset
      9
      921
    10. Stubb ohjeisti Natoa: "Vapauttakaa ohjukset"

      Presidentti Stubb linjasi amerikkalaismedia CNN:n haastattelussa, että Nato-maiden pitäisi ”todellakin” antaa Ukrainalle
      Maailman menoa
      136
      912
    Aihe