Koulukaveri otti nigerialaisen miehen, kuulema kristityn. Lapsikin tuli saman tien. Aikaa taisi mennä 10 kk koko juttuun.
Olen nyt lukemut aika lailla Nigeriasta ja haluaisin kuulla kommentteja maassa käyneiltä.
Lagosin maine on hurja, maan maine samoin.
Miltä se näytti ja tuntui ?
Nigeria
tietoa
2
407
Vastaukset
- kaveria
Tuttu kaava. Jos lapsi on tyttö niin hänet
lähetetään Nigeriaan. Ellei ole niin
lapsia tehdään niin kauan että tulee tyttö.
Nigeriassa aikanaan hänet myydään kovasta hintaaa
(arvokas koska Suomen passi) vaimoksi.
Kulttuurit on niin erilaisia.- Lagosissa asunut
Taas on yhtä suomityttöä höynäytetty. Veikkaanpa, että kaveri katoaa keski-eurooppaan välittömästi kun on saanut pysyvän oleskeluluvan Suomeen perhesiteen perusteella. Tämä on heillä yleensä avioliiton ja lapsenteon päätarkoitus!
Miksi ihmiset eivät koskaan opi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882