...järjestetyssä näyttelyssä. Ei voi muutakuin ihailla sitä kuinka hienosti oli Jyväskylässä järjestetty KV näyttelyt. Hienointa minusta oli, että oli erikseen tällaiset häkkialueet. Joka puolella sopi liikkumaan todella hyvin suuresta koiramäärästä huolimatta. Kuulutuksilla pidettiin huoli, että siisteys pelasi jne.
Ainut harmillinen asia oli (ei kyllä näyttelyn järjestäjistä johtuva) liukas lattia niillä osin, missä ei ollut mattoja. Nöffit liukastelivat kehässä ja saatiin välillä sydän syrjällään katsella, että miten käy, kaatuuko vai ei, loukkaantuuko vai ei...
Hieno näyttely kuitenkin kaikenkaikkiaan ja oli todella ilo katsella upeita nöffejä, joita oli näyttelyyn kaikenkaikkiaan ilmoittautunut jopa 56 ja laskujeni mukaan vain muutama oli joutunut jäämään pois.
Ilmapiiri oli kiva ja keveä ja nöffit upeita. Nöffi kehän voittaja Aslak oli voittonsa ansainnut, mutta upeita olivat myös muut.
Toivomme lisää tällaisia hyvin järjestettyjä näyttelyitä, joissa paljon nöffiköitä.
p.s. Sellainen asia mihin itse olen tuolla kehissä kiinnittänyt kuitenkin huomiota, niin muistetaanhan ettei tuotaisi koiria tarkoituksella kehään, silloin kun ei vielä niiden vuoro ole. Näin että toiset saisivat myös esiintymis- ja esittämisrauhan : )
Upeita koiria, hienosti...
näyttely tunnelmia
1
471
Vastaukset
- MIES845
JEPP.NIIN ON JA TOIVON MUKAAN NIITÄ TULEE ENSI VIIKONLOPPUNA VOITTAJA 2005VIITOSEEN JA POHJOISMAIDEN VOITTAJAAN.OLEN AINA ITSEKKIN IHAILLUT NÖFFEJÄ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2672451Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."762401- 1201578
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis451465Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641367- 1331339
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711240Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821039Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731009Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102999