Heipparallaa!:)
Onko kukaan käyttänyt kyseistä lääkettä,
ja miten se on vaikuttanut?
Eikös se kuitenkin ole sokeritautilääke,
miten se voi vaikuttaa raskaaksi tulemiseen kun on pco eikä munasolu kehity ja ovulaatio ei tapahdu?
Lääkäri meinaa seuraavaksi määrätä kyseisen lääkityksen, ja mietityttää että mitä hyötyä siitä on.
Metformin
5
1102
Vastaukset
- Ninnuli
Minulla myös ollut käytössä puolisen vuotta ja paino tippunut 10kiloa ja menkat säännöllistyneet. Mulla myös PCO
- Odotuksen odottaja
Mulla myös käytössä Metformin epäsäännöllisen kierron takia. Mulla ei ole ylipainoa, eikä PCO, mutta tämän lääkityksen seurauksena kierto nykyään tasan 28 pv vuosia jatkuneiden epäsäännöllisten kiertojen jälkeen.
Ensin lääkäri määräsi Clomifeenia, mutta se lisää keskenmenoriskiä kohdallani, sillä olen valitettavasti läpikäynyt 2 jo keskenmenoa. Tämä Metformin vaikuttaa ovulaatioon periaatteessa samalla tavalla, mutta ei samalla ohenna kohdun seinämää kuten clomifeen.
Plussasäteitä meille kaikille
- alina
Kiitokset kaikille kannustavista viesteistä:)
Nyt osaan suhtautua eri tavalla kyseiseen lääkkeeseen.
Olen työssäkäyvä, ja hirvittää lääkkeen sivuvaikutukset ripulit, pahoinvointi yms.
Onko jokaisella näitä oireita lääkkeitä syödessä?
Plussaonnea kaikille- cah
Itse söin Glogophage-nimistä lääkettä jonka vaikuttavana aineena oli juuri tuo matformiini. Lääke määrättiin pco:n ja epäsäännöllisten kuukautisten vuoksi, mutta valitettavasti se ei tuottanut toivottua tulosta. Haittavaikutuksena oli ripuli, mutta se loppui parissa viikossa! Toivottavasti sinulla tuo lääke auttaa!
- Ninnuli
Mulla kan aluksi meni maha sekaisin mutta nyt ei enää mitään haittavaikutuksia. Aivan loistava lääke....menkka kierto tasottu 23-25pv mutta nyt viime menkat tuli kp 36...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 493807
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h613724Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062851Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv522589Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211739Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151639- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801261