huomenta kaikki

vitsit, enpä päässy tänäänkään aamulla haukkujen kanssa ulos, aivan kamala flunssa. Onneks miehet on keksitty..

Täällähän on ollut kunnon suhinaa viikonlopun aikana.

Meillä muutto Satakuntaan edessä, maalle missä koirat saa juosta metsässä minkä ehtivät! Tosin oma sopeutuminen arvelluttaa, kun siel ei hirveesti oo töitä. Pitäähän haukkujen saada murkinaa. =)

20

799

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tilanne on kyllä siellä aika surkea,mutta etsivä löytää,sanotaan :)
      olin itsekkin viikonlopun poissa ja aikamoista menoa täällä taas on ollut :(
      Mutta siitä muutosta,kyllä sinä pärjäät,ja muuttaminenhan on oikeastaan aika kivaa kun vaan saa tavarat ensin uuteen kotiin asti,järkkäily on sitten ihan mukavaa.Onko pitkäkin muuttomatka?jääkö kaikki kaverit kauas?

      • 300km matka.. Just ku sai ittensä sopeutumaan tänne kaupunkiin tuosta kyseisestä paikasta (mistä muutin hippulat vinkuen pois, sen verran sisäsiittoinen paikka), niin nyt sit takas sinne. Äiteeki asuis sit kahden kilometrin päässä, eilen selitin pojalle kui näkee sit mummua joka päivä, ja samaan hengenvetoon totesin miehelle, että hui kauhee mikä ajatus.. :DD

        Siellä kavereita tasan yks, kylässä neljä koiraa, neki pieniä, joiden omistajat eivät anna niiden leikkiä meidän "isojen piskien" kanssa. Huhhuh..


      • kuuntamo kirjoitti:

        300km matka.. Just ku sai ittensä sopeutumaan tänne kaupunkiin tuosta kyseisestä paikasta (mistä muutin hippulat vinkuen pois, sen verran sisäsiittoinen paikka), niin nyt sit takas sinne. Äiteeki asuis sit kahden kilometrin päässä, eilen selitin pojalle kui näkee sit mummua joka päivä, ja samaan hengenvetoon totesin miehelle, että hui kauhee mikä ajatus.. :DD

        Siellä kavereita tasan yks, kylässä neljä koiraa, neki pieniä, joiden omistajat eivät anna niiden leikkiä meidän "isojen piskien" kanssa. Huhhuh..

        just,aika matka sitten.niinhän mullekkin kävi,muutin tästä tuppukylästä "isommille kalavesille" ja 5 vuotta olin reissussa...nyt asun noin kahden km päässä sieltä mistä lähdin ;)
        No,onneksi sulla voi kuitenkin omat koirat leikkiä keskenään.


    • mindetys

      aivan ihanteellinen paikka:)
      Mutta saanko udella miksi te muutatte sinne? Niin jos itseäs arveluttaa?

      • on tehny salaliiton mua vastaan.. *huoh* niin pitkä tarina, mihin liittyy rahaa ja naapureita. Ja äitee ja äijä. *pitkä huoh*.. pitää ottaa kavereista kuvia kokovartalo ja sit suurentaa live-kokoisiks ja liimata ne seinälle niin tuntuu et kaikki on siellä. -> ja sit kakolaan pikalähetteellä..

        Ku siel on näit amisviiksiä (vaik amis on seuraavas pitäjäs) jotka menee niil bemareillaan ja karvanopillaan ja seisoo rivis kaivaen nenää ku valmetti menee ohi. blaah..


    • paivansadeko

      Saankos udella mihin päin Satakuntaan muutat? Jos vaikka meidän koiruleista saisi leikkiseuraa.

      • jämijärvelle. Siel on keski-ikä 80 ja 2000 persettä.


      • paivansadeko
        kuuntamo kirjoitti:

        jämijärvelle. Siel on keski-ikä 80 ja 2000 persettä.

        No meiltä on kyllä sinne matkaa. Asumme Porin lähellä. Harmi. Meillä on onneksi enemmän perseitä ja keski-ikä alhaisempi :)


      • paivansadeko kirjoitti:

        No meiltä on kyllä sinne matkaa. Asumme Porin lähellä. Harmi. Meillä on onneksi enemmän perseitä ja keski-ikä alhaisempi :)

        asuu poris, joten sinne tulee kyllä asiaa muutaman kerran kuussa. Mites siel on puistoja yms? Kun en hirveästi ole perehtynyt sikäläiseen koirakulttuuriin? Sen tiedän että Jämijärvellä ei ole mitään puistoja, on vaan metsää. Paljon. Metsää. Paaaljon.. Mut ongelma on vaan se, ku ei tuo toinen hauku oikee viel osaa pysyä lähellä. Ja siel ku niitä hiihtäjiä on..


      • paivansadeko
        kuuntamo kirjoitti:

        asuu poris, joten sinne tulee kyllä asiaa muutaman kerran kuussa. Mites siel on puistoja yms? Kun en hirveästi ole perehtynyt sikäläiseen koirakulttuuriin? Sen tiedän että Jämijärvellä ei ole mitään puistoja, on vaan metsää. Paljon. Metsää. Paaaljon.. Mut ongelma on vaan se, ku ei tuo toinen hauku oikee viel osaa pysyä lähellä. Ja siel ku niitä hiihtäjiä on..

        on jotain puistoja, keskustassa on ainakin yksi ja kaupungin laitamilta jotain löytyy. Itse asun Ulvilassa, maaseudulla. Meillä on näitä metsiä missä lenkkeillään.Niissä on hyvä pitää koirat auki, eikä tässä meidän vakiopaikalla paljon tarvi vastaantulijoita pelätä. Siellä ei oikeastaan muut liiku kuin metsän eläimet. Meitä ei oikein noi koirapuistot kiinnosta.
        En tiedä noista Jämijärven koirakerhoista. Ulvilassa on kerho ja myös Porista löytyy kerho. Niissä käy kyllä väkeä kauempaakin.
        Nyt pitää lopetella. Pakko lähtea Raumalle ajelemaan lääkärisetää katsomaan.


      • paivansadeko kirjoitti:

        on jotain puistoja, keskustassa on ainakin yksi ja kaupungin laitamilta jotain löytyy. Itse asun Ulvilassa, maaseudulla. Meillä on näitä metsiä missä lenkkeillään.Niissä on hyvä pitää koirat auki, eikä tässä meidän vakiopaikalla paljon tarvi vastaantulijoita pelätä. Siellä ei oikeastaan muut liiku kuin metsän eläimet. Meitä ei oikein noi koirapuistot kiinnosta.
        En tiedä noista Jämijärven koirakerhoista. Ulvilassa on kerho ja myös Porista löytyy kerho. Niissä käy kyllä väkeä kauempaakin.
        Nyt pitää lopetella. Pakko lähtea Raumalle ajelemaan lääkärisetää katsomaan.

        törmäillään ja haukutaan! =)


    • StormCloud

      Että sullakin muuttopuuhat!
      Kamala urakka, mutta tuleepa hävitettyä kaikki ylimääräinen nurkista. Meikäläinen ainakin on tässä hommassa huomannut olevansa sukua hamsterille.
      Pitäisi varmaan muuttaa kerran vuodessa, niin tulisi tehtyä se suursiivous nurkissa useammin.

      • tai sitten kerran kuussa. Äijä raahas viimemuutos roskatkin uuteen kotiin, joten hänellä ei tuo toimi. Mut mä kyl yritän tätä travel light-tyyliä. Tulee vaan sit muutaman päivän päästä se, et mihis mää sen nyt laitoinkaan, EIH, mä heitin sen roskiin...


      • StormCloud
        kuuntamo kirjoitti:

        tai sitten kerran kuussa. Äijä raahas viimemuutos roskatkin uuteen kotiin, joten hänellä ei tuo toimi. Mut mä kyl yritän tätä travel light-tyyliä. Tulee vaan sit muutaman päivän päästä se, et mihis mää sen nyt laitoinkaan, EIH, mä heitin sen roskiin...

        Näin on parempi,
        kun laittaa sellaisenkin muutossa roskiin ;))


      • StormCloud kirjoitti:

        Näin on parempi,
        kun laittaa sellaisenkin muutossa roskiin ;))

        niinku sotkan mainos, heihei!


    • Vai että Satakuntaan olette muuttamassa. Tervetuloa vaan tänne seudulle. Minkäs alan töitä olet täältä hakemassa?

      • töitä. Oon ollu alalla sellaset pari vuotta plus koulutus, ja tuntuu omalta alalta. Enpä pelkää niitä hankaliakaan asiakkaita. Kaupan kassaks tosin en mene.


      • mixeri85
        kuuntamo kirjoitti:

        töitä. Oon ollu alalla sellaset pari vuotta plus koulutus, ja tuntuu omalta alalta. Enpä pelkää niitä hankaliakaan asiakkaita. Kaupan kassaks tosin en mene.

        sitä istua kassassa kunnes löytää jotain parempaa.
        Mieluummin kassa ku työtön..


      • mixeri85 kirjoitti:

        sitä istua kassassa kunnes löytää jotain parempaa.
        Mieluummin kassa ku työtön..

        jämijärvellä miluummin työtön kuin kaupan kassalla. Saa enemmän rahaa työttömänä ku kitupiikin kauppiaan käskyläisenä.


      • mixeri85
        kuuntamo kirjoitti:

        jämijärvellä miluummin työtön kuin kaupan kassalla. Saa enemmän rahaa työttömänä ku kitupiikin kauppiaan käskyläisenä.

        jaa... nii noh, ite istunu vaan semmoses kaupas missä hyvä palkka.. siis kassaneidiks hyvä palkka.. stockann kassassa kun istuskelen...


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      192
      4622
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      122
      2883
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      137
      2294
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      332
      2290
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1962
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1536
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      114
      1451
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      32
      1370
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1200
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1081
    Aihe