Savolaismies ajeli uuvenkarhheella Mersulla Kuopion moottortiellä,niin näki polliissiaaton
peräpeilissä joka punasta valloo villaattel,jotta seisattakkee,seisattakkee.
Niin eikö mitä ,paeno kaassuu ja lähti hirvveetä kyyttii karkkuun.Ei pystynnä jättämmään sitä polliissiaattoo,vaekka jo melekkein sattookahekssookymppii mersun mittar näätti.Niin ajjoo rämmäätti levikkeelle muina miehinä.
Polliissi tul ja sano:Nyt pittää olla hyvä selitys,minä oon lomalle jiämässä ,enkä kehttoes sakottoo,vaen selityksen pittää olla hyvä.
No,mies alotti näenikkään:Kuulkkeepas konstuapel,kun multa viimmeviikolla akka lähti polliissin matkkaan,niin minä arvelin jotta nyt ne sitä juutasta takasi tuovat,niin sentaatta ajon kovvoo.
Tämä oli niin hyvä selitys,jotta jatkakkee matkkoo,sano polliissi.
Kiirettä pittää
Nilsiä
0
2136
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855010- 473262
- 1003220
- 1992453
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj312240- 1332019
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️171653Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51599- 1781590
- 201566