Toni EI ole BATISTUTA

Tutkija1

Toni ei ole eikä koskaan tulekaan Gabriel Omar BATISTUTAA!!! Bati oli Fiorentinassa paljon ylivoimaisempi sitäpaitsi silloin SErie-A oli kovempi tasoltaan!

6

634

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Batistuta fani

Kieltämättä Luca Toni on hurjassa vauhdissa mutta
      Batistutaan on vielä pitkä matka.Yhdenkauden lentoja on nähty monia.

• Räde

Batigoal oli super! Ja Toni on great! Mahtavaa! Hyvä Fiorentina!

• Ujfalusi-fani

Katotaan nyt kausi kerrallaan, ei ne siellä Italiassa sure tulevia niinkuin me pohjoisen porukat. Peli kulkee niin anti kulkee!

• Firenzen maalari

Toni ei todellakaan ole Batitustutan kaltainen...Toni alkaa olla jo suhteellisen vanha,ikää siis (jo) 28. Toki mies jaksaa vielä muutaman vuoden mutta sitten alkaa jo jalat hidastumaan....En pidä serie a:sta ollenkaan ja siinä olet oikeassa että se oli vielä muutama vuosi sitten kovempi tasoltaan,mutta nykyisin peli on hyvin rikkonaista ja pelaajat kuumuvat kentällä kun bosborin papu padat...Olen laittanut merkille että joka serie a kierroksella tulee punaista korttia muita liigoja enemmän...

• duvie-westcott

Gabriel Batistuta.
        bati on maailman paras pelaaja. Ehdottomasti.

Harmi kun 2002 vuoden mm-kisat meni koko Argentiinalta perseelleen..

Olisi ollut hyvä kruunata maajoukkueura kultaan..

• tonilta

ainaki sujuu paremmin sillä hän rikkoi fiorentiinan yhden kauden maaliennätyksen (26) joka oli batistutan nimissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      105
      9533
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      49
      4681
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1976
    4. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      42
      1951
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1650
    6. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1401
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      40
      1319
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      54
      927
    9. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      30
      913
    10. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      912
    Aihe