On ihan pakko kertoa mielipiteeni kyseiseen muusikkoon:
1. Aivan mielettömän hyviä lauluja
2. Aikansa paras muusikko
3. Mielettömän ruma =)
4. Mahtavat sanat
5. Paratiisi
Kertokaa ihmiset omia mielipiteitänne kyseisestä muusikosta minun mielipiteeni oli mitä oli, mutta entä teidän mitä mietteitä teillä on ??
Rauli Badding Somerjoki
25
2121
Vastaukset
- Rockvaari
tai rockin Olavi Virta.
Uskomaton esiintyjä - olen tarpeeksi vanha että ehdin nähdä Baddingin monta esiintymistä.
Mikä tahansa roskamusiikkikin muuttui Baddingin toimesta koskettavaksi. Todellakin, yksi Suomen populaarimusiikin suurista nimistä. - Antsu
Olen samaa mieltä edellisten kanssa,Raulilla on
mielestäni enemmän ns. täydellisiä kappaleita kuin
kellään muulla.En valitettavasti päässyt näkemään
häntä livenä vaikka olenkin jo 3-kymppinen.
Eikös Rauli muuten ole haudattu Somerolle,kävimme
joskus etsimässä hautaa mutta ei löytynyt?- matti
Haudattu hesaan, ei Somerolle. Loistava laulaja, omistan koko tuotannon.
- HautaSomerolla
matti kirjoitti:
Haudattu hesaan, ei Somerolle. Loistava laulaja, omistan koko tuotannon.
Ei ole Rauli haudattu Hesaan, vaan nimenomaan SOMEROLLE.
Kävin kesällä hänen haudallaan, vieressä on veljensä hauta.
Hauta löytyy aika läheltä porttia. Kappelin(?) seinässä on kartta, mistä Badddingin haudan sijainti selviää.
- RockerGal
Raulin musiikki koskettaa suoraan sydäntä! Just eilen tunnelmoin Raulin levyjen kanssa ja melkein itkin kuunnelessani "Sydämessäni" mahtavaa!
- totta
Yksi harvoista levyttäjistä, jonka kappaleita voi kuunnella vaikka tunnin yhteen kyytiin. Siihen pystyy harva laulaja. Rauli ei levyttänyt oikeastaan yhtään huonoa kappaletta. Kaikissa on oma sanomansa, tunnelmansa ja tulkintansa. Suurenmoinen laulujen tekijä ja esittättäjä
- DJ Veikko
Minun muistot Raulista on 70- ja 80 luvulta. Kalliossa hän siihen aikaan pyöri ja sitten hän muutti Pihlajamäkeen.
Yhden kerran ole nähnyt esiintyvän. Entisessä Ravintola Veruskassa oli Rauli vetämässä keikkaansa ja hän ei ollut todellakaan uransa huipulla. Keikkaohjelmistoon kuuluivat humpat valssit ja sen sellaista tanssimusiikkia. Silloin elettiin 80-luvun alkua.
Muuten Rauli tuli vastaan päivittäin Hesarilla ja jonkun kerran näin myös Ravintola Tenhossa asiakkaana, jossa kerran istuin samassa pöydässä ja juttelimmekin. Hän oli silloin tullut juuri levyttämästä ja lauleli niitä lauluja illan aikana. Yksi laulu jäi mieleeni ja se oli "Kauas Pilvet Karkaavat".
Video Baddiing on hyvin koskettava ja hienosti tehty.
Badding kuuluu peruslevystööni ja keikoilla tulee aina jotain soitettuakin.
Käykää kotisivuillani. KOTISIVUOSOITE:djveikko.tripod.com - Tapsa
Osasi laulaa antaumuksella musiikkia humpasta rock'n'rolliin. Valitettavasti oli niin herkkä henkilönä, jottei kestänyt tätä kovaa kylmää maailmaa...
- summer woman-79
hei olen kanssasi aivan samaa mieltä.lisään listaan vielä pari juttua:omituisesti käyttäytyi
sekä juoppo- sdsrear
Ja tosi ruma.
- Retkuilija
-Suomen paras laulaja
-Uniikki lauluääni
-Erittäin monipuolisia kappaleita
-Hyvä sanoittaja
-Juoppo
-Toi Rokkenrollin suomeen
-Lauloi tunteella
-Otti kantaa yhteiskunnallisiin asioihin
-Kuoli aivan liian varhain
Ps. Millaista musaa Rauli tekisikään jos eläisi?
http://www.youtube.com/watch?v=uG3bO1yIK4s - Retkuilija
Voiko kauniimmin asiansa esittää?
http://www.youtube.com/watch?v=dZeK3hZIeog
Kuunnelkaa tuota ÄÄNTÄ! - Rauli-idoli
Raulille pitäisi pystyttää patsas. Hän on sen ansainnut.
- badding oli kova
väliäkö sillä jos ruma oli. Oletteko kuulleet hänen suom. kiel. Elvis-tulkintojaan? Millaisia ne on? Bo Kaspers Orkester on tehnyt jokunen vuosi sitten Paratiisin ruotsiksi, Paradiset ja se on älyttömän hyvä versio.
- Retkuilija
Myös tähdet on saanut uuden version:
http://www.youtube.com/watch?v=Em_qYvx4h84
Tuskin Rauli olisi pahaa tykännyt.
- nm1
Ok.
- nm1
Ok.
- eivoiollatykkäämättä
Aluksi en sietänyt Raulia olenkaan, mutta sitten ajanmyötä mielipiteeni on muuttunut täysin ja loistava muusikko ja lauluntekijä hän on ollut. Kevyet mullat hälle!
Rauli Badding - Laivat
https://www.youtube.com/watch?v=8wVJ8gxvHcw
Rauli Badding Somerjoki - Pilvet karkaa, niin minäkin
https://www.youtube.com/watch?v=UbpdN6hH7B4 - Gjklghkööö
Kuulema hankala ihminen mutta täydellinen tulkitsija... se oli enemmän kuin laulua.... legenda..... jäi historiaan.
- olikinseniin
Hyvää.
- Anonyymi
Rauli "BadThing" Somerjoki aika merkityksetön mulle. Joku biisi vedettiin häissä, satunnaisesti kuullut jonkun ok-biisin.
Osasi kyllä tulkita ainakin joitain kappaleita. Mulle aina tulee jostain syystä nuoresta Baddingista mieleen nuori Robert Plant. En nyt tarkoita ulkonäköä, mutta ehkä esiintymistapaa tai jotain sellaista. Olikohan Badding Led Zeppelin fani?
Ihan jees oli ulkonäöllisesti nuorena, mutta vähän myöhemmin alkoi harmi vain hieman rupsahtamaan =)Badding oli edes jonkun aikaa hyvännäköinen, kun sen seijaan Juice oli rupsahtanut jo aika alusta lähtien ja ainakin siitä lähtien, kun alkoi kaljuuntua ja jätti vielä sen takatukan roikkumaan niskaan =) Tosin ihan hyviä kappaleita Juice teki, mutta jos vertaa samaan aikaan olleisiin ison maailman staroihin kuten esim.Robert Plantiin, Rob Halfordiin ja Paul Rodgersiin, niin kyllä he loistivat ulkonäöllisesti enemmän kuin tämän pikkuisen Suomen uunoturhapuromaiset miekkoset =) Badding kyllä lauloi hyvin ja tunteella ja Juice oli sanataituri, että täällä koleassa maassa ei ulkonäöllä komeilla, mutta ehkä sitten taidolla, mutta hillityllä tavalla.
- Anonyymi
Voi pojat ja tytöt, ukot ja akat. Vuoden 1995 Rantarock oli lajissaan ainutlaatuinen Badding oli siellä myös ja pani parastaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131458
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881307Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1361067- 68974
- 39917
- 69874
- 97867
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54852- 75846
Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39784