lisävalot

passat 01

aikomus ois laittaa lisävalot passattiin. mutta mitkä ? ja tuokytkentä onnistuuko matti meikäläiseltä

8

7897

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmh..

Kävele johonkin liikkeeseen ja etsi käsiisi pelkästään BOSCH-lisävaloja tai HELLA-lisävaloja. Muihin ei kannata kajota :P

• tuulilasin

testissä mm. Bilteman valot pesi Hella Jumbot vaikka hellat noin viisi kertaa kalliimmat.

• hakutoimintoa

Käytä hakutoimintoa, asia puhuttu sataan kertaan puhki tällä palstalla. Onnistuu jopa vasenkätiseltä simpanssilta.

• ..............................

Mitä uudempi auto, sitä hankalampi on kytkeä itse.Moottoritilat ovat ahtaita. Itse taistelin omassa autossa valot kiinni, vm 00 mondeo. Ei ollut mitään suurempi ongelmia kun liikkestä saa merkkikohtaiset raudat suoraan runkoon kiinni.
      Valoista suosittelen tietenkin samoja mitä itsellä on, eli Hellan 200ff blue.

2kpl hella 1000ff 37,5 ja keskellä hella 1000ff pistevalo. Ja valkeus tuli

• mutta taitaa olla sakkovalot normaali liikenteeseen.

• Matti

Laitoin 406:een Hella 1000FF:t 37.5 ref, koska omat ref 30 ja valokuvio mielestäni liian kapea. Kauas näkyi suoralla teillä, mutta edelleen liian kapea valokuvio. Minua kiinnostaa enemmän se mitä sisäkaarteessa on pientareella kuin se mitä ulkokaarteen puolella on pellolla 200m tiestä.
        => Vaihdoin tilalle Bosch 190 touringit (ref 17.5) ja nyt näkee kunnolla.

Oli vaan turhan kallis opetus siitä, että isompi referenssi ei ole aina parempi.

• T4TDI

Ainakin Bosch laittaa valoihinsa mukaan aika selkeät asennusohjeet, jotka ovat aika havainnolliset.
      Silti niitä saa väsätä jonkin aikaa.

Itse kytkin eilen 8 tuntia 4:ää Boschin 225:a, eikä toimi vieläkään. Joku transsun tuntija voikin kertoa, onko valkoinen (mustalla raidalla) herätevira pitkille?

Itse valoista ja niiden valinnasta sen verran, että olikohan Tuulilasi 9/2005 joka testasi Passattiin sopivan kokosia valoja. (jos siis etsii pieniä)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      61
      11615
    2. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      96
      8821
    3. Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa

Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.
      Maailman menoa
      10
      4393
    4. Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon

Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka
      Maailman menoa
      21
      3944
    5. Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen

Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti
      Maailman menoa
      5
      3851
    6. Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta

Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j
      Maailman menoa
      7
      3636
    7. Tänään torille

Tänään kuulema torilla tapahtuu klo.20. Tulkaaha paikalle kattoon.
      Hyrynsalmi
      89
      3590
    8. Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA

, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle
      Perussuomalaiset
      13
      3429
    9. Perussuomalaisiin minä luotan

Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.
      Maailman menoa
      34
      3222
    10. Koulu-uhkaus.

Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.
      Hyrynsalmi
      45
      2405
    Aihe