Haluaisin tietää tämän kappaleen sanat!! Netistä yritin hakea mutta en onnistunu löytämään.:/ Lurjuksesta siinä kuiten lauletaan...
Ei kukaan tietäisi mistä ne sanat saa??
Ässät- Ihanuuteni kappaleen sanat???
8
12086
Vastaukset
- Hanski
Mulla olis, mutta kun täällä ei saa niitä julkaista! Laita sähkopostiosoite, niin pistän tulemaan. Kyseessähän on Ässät-nimisen bändin kappale!
- Hilu^
mun sähköpostiosote on [email protected] joten laitappa vaan tuleen sanat ässien ihanuus kappaleeseen :) kiitos
- Anonyymi
Kyseessähän EI OLE Ässät-yhtyeen kappale, vaan Yasmiinin Tuoksu-nimisen bändin. Ässät vain on sovittanut kappaleen uudelleen.
- Ankka
Ei ole Ässien oma kappale. Vaan 80-luvulta ja ihan toisenlaisesta genrestä.
- Tummelina
Useimmat varmaan tuntevat levyn juuri Ässien,muistaakseni Laren laulamana.Tiedätkö,onko Ässien levyjä karaoke levyillä?
- Hanski
Tummelina kirjoitti:
Useimmat varmaan tuntevat levyn juuri Ässien,muistaakseni Laren laulamana.Tiedätkö,onko Ässien levyjä karaoke levyillä?
Powerin kotikaraokelevyllä nro 3 on Ässien Salattu rakkaus-niminen kappale. Saman valmistajan Suomirokkia-levyllä on Yasmiinin tuoksu-yhtyeen versio juuri Ihanuuteni-biisistä. Muita ei ole tullut vastaan!
- Koulun penkillä
Alkuperäinen levyttäjä on Yasmiinin tuoksu niminen bändi ja myös Tanssiorkesteri syke on biisin levyttäny! Loistava kipale! "Mä koulun penkillä istuin ja sinusta unta näin, yksi syy olit miksi luokalleni jäin, ne oli aikoja niitä unohtaa en voi Hurriganes ja roadrunner vain päässämme soi..Mä Joskus kaipaan sun käsiesi kosketusta, vaikka aina minä tiesin ettet huoli tälläista lurjusta" =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko852220- 431810
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!721574- 761356
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon261194- 481183
- 771181
- 591081
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai381024- 37953