Haluaisin tietää tämän kappaleen sanat!! Netistä yritin hakea mutta en onnistunu löytämään.:/ Lurjuksesta siinä kuiten lauletaan...
Ei kukaan tietäisi mistä ne sanat saa??
Ässät- Ihanuuteni kappaleen sanat???
8
11948
Vastaukset
- Hanski
Mulla olis, mutta kun täällä ei saa niitä julkaista! Laita sähkopostiosoite, niin pistän tulemaan. Kyseessähän on Ässät-nimisen bändin kappale!
- Hilu^
mun sähköpostiosote on [email protected] joten laitappa vaan tuleen sanat ässien ihanuus kappaleeseen :) kiitos
- Anonyymi
Kyseessähän EI OLE Ässät-yhtyeen kappale, vaan Yasmiinin Tuoksu-nimisen bändin. Ässät vain on sovittanut kappaleen uudelleen.
- Ankka
Ei ole Ässien oma kappale. Vaan 80-luvulta ja ihan toisenlaisesta genrestä.
- Tummelina
Useimmat varmaan tuntevat levyn juuri Ässien,muistaakseni Laren laulamana.Tiedätkö,onko Ässien levyjä karaoke levyillä?
- Hanski
Tummelina kirjoitti:
Useimmat varmaan tuntevat levyn juuri Ässien,muistaakseni Laren laulamana.Tiedätkö,onko Ässien levyjä karaoke levyillä?
Powerin kotikaraokelevyllä nro 3 on Ässien Salattu rakkaus-niminen kappale. Saman valmistajan Suomirokkia-levyllä on Yasmiinin tuoksu-yhtyeen versio juuri Ihanuuteni-biisistä. Muita ei ole tullut vastaan!
- Koulun penkillä
Alkuperäinen levyttäjä on Yasmiinin tuoksu niminen bändi ja myös Tanssiorkesteri syke on biisin levyttäny! Loistava kipale! "Mä koulun penkillä istuin ja sinusta unta näin, yksi syy olit miksi luokalleni jäin, ne oli aikoja niitä unohtaa en voi Hurriganes ja roadrunner vain päässämme soi..Mä Joskus kaipaan sun käsiesi kosketusta, vaikka aina minä tiesin ettet huoli tälläista lurjusta" =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1424253
Milloin nainen saan sinut?
Kanssani eroottisiin hetkiin? Tiedät ja tunnet kovan haluni, hellyyden myös. Onko vastauksesi edelleen, että en tiedä, e222395Haluan että tiedät tämän
Jos luet täällä. En ole sinulle vihainen, vaikka asiat menivät niinkuin menivät. Ajattelin, että et tykkää minusta, jonk971979Trump syyttää sodasta Ukrainaa.
Vieläkö persut jaksavat naureskella sille kun väitetään Putinin ja Trumpin olevan parhaita kavereita? https://yle.fi/a/3911605- 371475
Johanna Turja, Putinin agentti Alavudelta
Johanna Turja: Ukraina on osa Venäjää https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a4d2ab92-3cc7-41bc-9630-0b48f898e263301456Pride saapuu Iisalmeen
Miksi tällaista tapahtumaa pitää käsitellä kaupungin hallituksessa? Ihan sama kun pistäisi pystyyn umpikännimarssin ja k1771432- 2501285
- 2761153
- 771152