Onkos jollakin kokemuksia tosta greippimehusta, että se olis auttanut raskaaks tulosa tai siis epäilyksiä, että mehulla olisi ollut jotakin osuutta asiaan. Jostakin luin, että greippimehu tekisi limakalvosta paksumman ja "siittiöystävällisemmän" tai jotakin siihen suuntaan. No, kävinpäs ainaskin ite ostamasa mehua ja katellaan nyt, miten käy. Pitäs kuulemma juoda sitä kuukautisista ovulaatioon asti. Eipäs toi kovin häävin makusta ole, mutta eikait siitä haittaakaan voi olla. Kokeilenpas nyt kuitenkin, kun toi kuume on niin kova ;)!
greippimehusta
26
13583
Vastaukset
- samantha
luin äsken tuolta helistimen sivuilta että siellä oli taas joku plussannut ja epäili mehua "syylliseksi" koska yritystä oli takana jo 2v. meinaan itsekin tällä kierrolla juoda tuota kyseistä ihmejuomaa, ei siitä haittaakaan ole. valion mehu on tosi pahaa, grybb&deckerin mehu ihan juotavaa.
- Kaisa
Kuinka paljon tuota greippimehua pitäisi päivässä juoda? Onko sitä siis tutkittu vai onko se "hyväksi havaittu uskomus"?
Ei kuulosta kovin vaaralliselta huuhaalta, voisin kokeilla itsekin:)
- Ljrp
Minulla on vähän kokemusta greippimehusta. Join sitä muutaman desin päivässä kierron aikana ja nyt on menkat n.4 päivää myöhässä! Minulla ei ole koskaan ollut näin paljon menkat myöhässä. Pari testiäkin olen jo tehnyt ja tulos on ollut 2 haamua ja yksi neg. Teen huomenna acon testin jos oireeni vielä jatkuvat: alavatsa kipua aamuisin, päivällä huono-olo ja illalla alaselkä kipua. Rinnat ovat melkein koko ajan hellät.
- olet
raskaana, rakas Ljpr! Jos testistä tulee haamu niin raskauden merkkihän se on :) Eli onnea kovasti!
- Ljrp
olet kirjoitti:
raskaana, rakas Ljpr! Jos testistä tulee haamu niin raskauden merkkihän se on :) Eli onnea kovasti!
JOO, TÄNÄÄN SAIN LABRASTA VAHVISTUKSEN ETTÄ RASKAANA OLEN!!!! TÄNÄÄN SAIN LABRASTA VAHVISTUKSEN ETTÄ RASKAANA OLLAAN!!! EN TIEDÄ AUTTOIKO GREIPPIMEHU, MUTTA YRITYSTÄ TAKANA JONKIN VERRAN JA TÄSSÄ KIERROSSA KOKEILIN ENSIMMÄISEN KERRAN GREIPPIMEHUA! USKOO KEN HALUAA! EN OIKEIN TIEDÄ MITENPÄIN OLISIN JA USKALLANKO KERTOA OMILLE VANHEMMILLE JA APPIVANHEMMILLE!!??
- Kaisa
Ljrp kirjoitti:
JOO, TÄNÄÄN SAIN LABRASTA VAHVISTUKSEN ETTÄ RASKAANA OLEN!!!! TÄNÄÄN SAIN LABRASTA VAHVISTUKSEN ETTÄ RASKAANA OLLAAN!!! EN TIEDÄ AUTTOIKO GREIPPIMEHU, MUTTA YRITYSTÄ TAKANA JONKIN VERRAN JA TÄSSÄ KIERROSSA KOKEILIN ENSIMMÄISEN KERRAN GREIPPIMEHUA! USKOO KEN HALUAA! EN OIKEIN TIEDÄ MITENPÄIN OLISIN JA USKALLANKO KERTOA OMILLE VANHEMMILLE JA APPIVANHEMMILLE!!??
Isot onnentoivotukset!!! Nyt kyllä juon litran greippimehua päivässä!!! Kaikkea hyvää sinulle!!!
- ä+i+2
Ljrp kirjoitti:
Paljon onnee!!! Lähdenpä tästä mehukauppaan=)
- aurora
Itse join greippimehua (2 lasillista/pv) kuukautisten alkamisesta ovulaatioon ja vähän yli --->heti tärppäsi ekalla yrittämällä. Greippimehun "tehoon" uskokoon ken tahtoo, mutta ainahan kannattaa yrittää, jos siitä vaikka olisikin hyötyä.. ei ole suuri investointi!
- Halinalle81
Join viime kierrolla pari kolme mukia päivässä greippimehua, eikä tärpännyt :( Nyt sitten menossa neljäs kierto/yritys ilman minkäänlaisia poppakonsteja. Uskokoon ken haluaa, toimii varmaan joillakin.
- kokeilla
Täytyy nyt kyllä kokeilla kaikki mahdolliset poppakonstit koska kuume aivan mieletön..jippii=)
- susa
Mä oon oppinu tykkäämään tosta greippimehusta.Ainakin tunnistaa ne "hedelmälliset limat" ennen ei ollut harmainta aavistustakaan.Uskon et tol mehulla on osuutta asiaan ainakin siinä.Ja eiköhän siinä oo c-vitamiiniakin että tuskin siitä mitään haittaa on.Ite juon sitä 2-4 lasia päivässä.
- salla
susa kirjoitti:
Mä oon oppinu tykkäämään tosta greippimehusta.Ainakin tunnistaa ne "hedelmälliset limat" ennen ei ollut harmainta aavistustakaan.Uskon et tol mehulla on osuutta asiaan ainakin siinä.Ja eiköhän siinä oo c-vitamiiniakin että tuskin siitä mitään haittaa on.Ite juon sitä 2-4 lasia päivässä.
join kaksi lasia pv kierron alusta ovikseen asti ja yli, ja tärppi kävi yli 1,5 vuoden yrityksen jälkeen...kyllä suosittelen, vaikkei siihen saa oikeesti LIIKAA "uskoa"...mutta hyvää se tekee etenkin limiksille joten voi oikeesti olla totta..
- piiputi
salla kirjoitti:
join kaksi lasia pv kierron alusta ovikseen asti ja yli, ja tärppi kävi yli 1,5 vuoden yrityksen jälkeen...kyllä suosittelen, vaikkei siihen saa oikeesti LIIKAA "uskoa"...mutta hyvää se tekee etenkin limiksille joten voi oikeesti olla totta..
minäkin join greippimehua ja todella ovulaatio limat oli hyvin tunnistettavissa.nyt saa vaan nähdä tärppääkö.
- vm70
Mulle hoitsu kaveri antoi vinkiksi asperiinin!! Sitä kuulemma testataan parhaillaan lapsettomuushoitomuotona. Uskomaton lääke. Nimenomaan kait auttais tuohon limakalvoon (veri kiertää jne). Joten tuumasta toimeen ja otin 1/2 päivässä kuukautiskipuihin ja sen jälkeen muutaman päivän.
Kahtotaan miten käy....ens viikolla selviää mut täytyy varmaan lisätä toi greippimehukin listalle sillä mulla ongelma limakalvon ohuus vaikka veriarvot ok. Nyt ainakin huomasin limanerityksen lisääntyneen oviksen aikoihin ja kas vain jatkuu kyllä sen jälkeenkin. Nyt täysin vetämätön olo, pieni lämpö, ökkö olo - liekö ylirasitusta töistä.
Kokeilkaapa siskoset!
- näin...
Meillä oli yritystä vuoden verran ja menkat vain satunnaisesti, mutta sitäkin runsaampina. Kaikennäköisiä tutkimuksia tehtiin (verikokeita, munisultria, laparoskopiaa, simppanäyte...).
Todettiin pco. Sain Clomit ja ensimmäisestä kierrosta raskaaksi. Se päättyi keskenmenoon ja kaavintaan. Maailma tuntui olevan hajalla. Kaikki keinot tuntuivat sallituilta. Kokeilin mokomaa hömppäkuuria, eli g-mehua päivittäin(yäk!). Hormoonit olivat totaalisen sekaisin ja menkkoja ei vaan kuulunut. Ajattelin masentaa itseni oikein kunnolla tekemällä varma-negan testin. Muttamutta... Kaksi viivaa paukahti ruutuihin. Pelonsekaisen onnellista odotusta takana nyt 25vk ja 6pv.
Oliko g-mehulla osuutta asiaan? Sitä voi vain arvailla. - kumpaa greippiä...
eli onko väliä juoko tavallista greippimehua vai verigreippimehua???
- selphie83
Aloin juomaan greippimehua ja ostin myös pari verigreippä iltanaposteltavaks, luettuani joltain muulta palstalta tuosta ihmeellisestä juomasta.
Kuitenkin yhden mehupurkin ja syödyn greipin jälkeen paikat oli niin kuivat ettei ikinä ole ollut niin saharamainen olo. Sen jälkeen heitin poppamehut pois ja lisäsin ruokavalioon entistä enemmän salaattia, hedelmiä ja vihreää teetä. Itselläni on nyt 26kk yrityksen jälkeen ensimmäistä kertaa kokeilussa paljon puhuttu greippimehu. Paljon olen lukenut hyviä kokemuksia kyseisestä mehusta ja eipä tuosta ainakaan haittaa voi olla. Aloitin mehun juonnin n.2vrk kuukautisten alkamisen jälkeen ja olen juonut päivittäin 2-4 lasia mehua tai tehnyt itse appelsiineista ja greipistä tehosekoittimessa mehua (nam!). Katsotaan josko oviksen aikaan olisi limat havaittavissa, kun aiemmin niitä ei ole juuri huomannut.
Plussatuulia kaikille!- greippiläinen
Ensimmäinen greippimehu kierto menossa :) Itse join valion greippimehua n.3-4dl joka päivä ja n.4päivää ennen ovista ja sen yli n.5dl :) Saa nähä kuinka nyt käy :) ensi viikolla testaillaan :) yritystä takana vuoden verran :)
- Pinja00
Jäi vaivaamaan kun kuullu kans tuosta mehusta. Eli juottako te tuoremehua vaiko lantrattavaa greippimehua?! Vai mitä?! :) Limsana pystyn sitä juomaan mutta lantrattavana mehuna maku oli todella kamala. Muita en sitte ookkaan ostanut. Voisi kyllä kokeilla.. :))
- greippimehu
olisin sellasta kysynyt että haittaako jos mieskin juo greippi mehua :)
- tättärää!
greippimehu kirjoitti:
olisin sellasta kysynyt että haittaako jos mieskin juo greippi mehua :)
ei hyvästä sekään!! Eli tuo 1-2lasia päivässä vaan!
- Ei herkkua, mutta..
Mulla on nyt menossa toka kierto kun juon greippimehua, edellisen alotin heti kun menkat alko, mutta lopetin jo pari pvää ennen ovista, liekö liian aikasin sitten, huimat 2 päivää sain sillä menkat myöhästymään :) Nyt alotin juomaan vasta kp6 ja ajattelin tällä kertaa juoda ihan oviksen yli reilusti.
Käsittäkseni pitää nimenomaan olla 100% greippimehua (ei siis limua, tai lantrattavaa)tai greippihedelmiä, jotta limakalvoja paksuntava vaikutus toimii.. Täällä myös pidempää yritystä takana (16kk), että katotaaqn miten tällä kertaa käy.... - greippimehu
Jätin reilu pari kk sitten ehkäisykapselin pois ja yritystä päällä, ainoa ongelma ollut noi kuukautiset mitä ei ole näkyny puoleen vuoteen( kiitos ehkäisykapselin) ja aloin pari päivää sitten juomaan greippimehua ihan kokeilun vuoksi ja tänään kuukautiset alkoivat mahtavien kipujen kanssa :D ehkä sitten ensi kierrolla tärppäisi jo ;)
- Janni ^_^
Olen lukeut, että naisilla joilla ei erity tyypillistä hedelmällistä limaa ovulaation aikaan tai sitä on hyvin vähän, saattaa auttaa greippimehun juominen kuukautisten ja ovulaation välisenä aikana. Että se lisää liman määrää sellaisilla, joilla sitä ei kauheasti ole ja helpommin tunnistais ovulaation ja auttaisi paremmin hedelmöittyneen munasolun kiinnittymistä.. Tämä siis vain, mitä olen jostain lukenut..
- lucky lucy
Janni ^_^ kirjoitti:
Olen lukeut, että naisilla joilla ei erity tyypillistä hedelmällistä limaa ovulaation aikaan tai sitä on hyvin vähän, saattaa auttaa greippimehun juominen kuukautisten ja ovulaation välisenä aikana. Että se lisää liman määrää sellaisilla, joilla sitä ei kauheasti ole ja helpommin tunnistais ovulaation ja auttaisi paremmin hedelmöittyneen munasolun kiinnittymistä.. Tämä siis vain, mitä olen jostain lukenut..
No luck here!
Itse asiassa päinvastoin. Join kuukautisten toisesta päivästä lähtien lasillisen greippimehua heti aamiaisella. Kolmantena päivänä kuukautiset loppuivat kuin seinään, kunnes alkoi taas pieni vuoto päivän kuluttua. Sitä pari päivää, päivän tauko ja jälleen vuotoa, jne. Joten ei tietoakaan normaalista ovulaatiosta, saatika että olisi sitä voimistanut ja nyt on kaikki systeemit sekaisin. Jätämme tämän kokeilun tähän. Ei siis sovi kaikille tai ei ainakaan minulle. Onko kenellekään muulle tapahtunut vastaavaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216484Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5552251- 1471837
- 821214
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa971012- 72960
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.74886Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10823- 30814
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon145747