Miksi? Tästä tulee aika vähän keskustelua,vaikka tämä tuote oli 2003-vuoden ostetuin tuote.Ainakin itse Tolonen mainostaa tätä vaikka minkälaisilla tutkimuksilla.ANTAKAA REHELLISTÄ PALAUTETTA,eikä vain vinkkejä Tolosen palstoille.
Bio-Carnosin !
14
6376
Vastaukset
- Entinen karnosinisti
Itse käytin noin vuoden enkä huomannut mitään erikoista, joten lopetin.
- ylivilkkauteen
Olen kokeillut ylivilkkaalle kehityshäiriöiselle lapselle bio-carnosiinia, en tiedä ehkä siitä oli vähän apua, mutta mitään suurta muutosta en kuitenkaan huomannut, vaikka sitä suositeltiin, nyt en enään ole sitä käyttänyt.
Sen sijaan olen nyt kokeillut "kalarasvaa" nimeltä eye q, ja tuntuu että siitä voi rauhattomuuteen olla hiukkasen apua. - ravitsemushoidoista
ylivilkkauteen kirjoitti:
Olen kokeillut ylivilkkaalle kehityshäiriöiselle lapselle bio-carnosiinia, en tiedä ehkä siitä oli vähän apua, mutta mitään suurta muutosta en kuitenkaan huomannut, vaikka sitä suositeltiin, nyt en enään ole sitä käyttänyt.
Sen sijaan olen nyt kokeillut "kalarasvaa" nimeltä eye q, ja tuntuu että siitä voi rauhattomuuteen olla hiukkasen apua.Ravintolisien käytöstä vallitsee juuri tuollaisia tyypillisiä väärinkäsityksiä, että yhden valmisteen pitäisi parantaa vaikeita tauteja, joihin koululääketieteelläkään ei ole patenttiratkaisuja.
Tyypiesimerkki oli 250 miljoonan silloin markan SETTI-tutkimus, jossa yritettiin ehkäistä vuosikymmeniä tupakoineiden miesten keuhkosyöpää yhdellä tai kahdella vitamiinilla.
Tässä viestiketjussa edellinen kirjoittaja on kokeillut ylivilkkaalle lapselle karnosiinia eikä siitä yksin ollut hyvötyä. Mikä oli päiväannos? Kuka sellaisen suosituksen muuten on antanut? Ei varmaankaan kukaan asiantuntija. Esimerkiksi Tolosen ohjeet ovat paljon monipuolisemmat
http://www.biovita.fi/suomi/terveyssivut/adhd.html - ''''''''''
ravitsemushoidoista kirjoitti:
Ravintolisien käytöstä vallitsee juuri tuollaisia tyypillisiä väärinkäsityksiä, että yhden valmisteen pitäisi parantaa vaikeita tauteja, joihin koululääketieteelläkään ei ole patenttiratkaisuja.
Tyypiesimerkki oli 250 miljoonan silloin markan SETTI-tutkimus, jossa yritettiin ehkäistä vuosikymmeniä tupakoineiden miesten keuhkosyöpää yhdellä tai kahdella vitamiinilla.
Tässä viestiketjussa edellinen kirjoittaja on kokeillut ylivilkkaalle lapselle karnosiinia eikä siitä yksin ollut hyvötyä. Mikä oli päiväannos? Kuka sellaisen suosituksen muuten on antanut? Ei varmaankaan kukaan asiantuntija. Esimerkiksi Tolosen ohjeet ovat paljon monipuolisemmat
http://www.biovita.fi/suomi/terveyssivut/adhd.htmlTätä mä juuri tarkoitin!Mitään todellisia vaktoja ei ole esittää,vaan heti ohjataan Tolosen palstoille.
- biokemisti
'''''''''' kirjoitti:
Tätä mä juuri tarkoitin!Mitään todellisia vaktoja ei ole esittää,vaan heti ohjataan Tolosen palstoille.
Tolonen on sentään perustellut väitteensä tieteellisin referenssein. Annostelu lisäravinteissa on tärkeää, esim. karnosiinilla kaikki kliiniset kokeet on tehty vähintään 1.5 g päivittäisellä annostuksella
- mallukka123
ylivilkkauteen kirjoitti:
Sen sijaan olen nyt kokeillut "kalarasvaa" nimeltä eye q, ja tuntuu että siitä voi rauhattomuuteen olla hiukkasen apua.tuo eye-q on älyttömän "mietoa", tässä linkki vertailuun:
http://www.biovita.fi/suomi/terveyssivut/e-epa_vertailu.html
Sitä on otettava kuusi kapselia päivässä ennenkuin saa maksimimäärän epaa - paikkaansa
biokemisti kirjoitti:
Tolonen on sentään perustellut väitteensä tieteellisin referenssein. Annostelu lisäravinteissa on tärkeää, esim. karnosiinilla kaikki kliiniset kokeet on tehty vähintään 1.5 g päivittäisellä annostuksella
sillä esim. amerikkalainen lastenneurologi Michael G. Chezin autistisilla lapsilla tekemässä tutkimuksessa päiväannos oli 800 mg jaettuna kahteen osaan, toinen aamulla ja toinen illalla. Valmisteessa oli mukana vähän myös sinkkiä ja E-vitamiinia, aivan kuten Bio-Carnosin Fortessakin nykyään on.
http://www.biovita.fi/suomi/terveyssivut/karnosiini_chez.html
Jyväskylän yliopiston Niilo Mäki Instituutissa meneillään olevassa koululaisten lukivaikeustutkimuksessa Bio-Carnosinin annos on 400 mg ja lisäksi lapset saavat E-EPAa 500 mg. Tässä lisää tietoa tutkimuksesta:
http://www.biovita.fi/suomi/uutiset_tiedotteet/181005_01.html - biokemisti
paikkaansa kirjoitti:
sillä esim. amerikkalainen lastenneurologi Michael G. Chezin autistisilla lapsilla tekemässä tutkimuksessa päiväannos oli 800 mg jaettuna kahteen osaan, toinen aamulla ja toinen illalla. Valmisteessa oli mukana vähän myös sinkkiä ja E-vitamiinia, aivan kuten Bio-Carnosin Fortessakin nykyään on.
http://www.biovita.fi/suomi/terveyssivut/karnosiini_chez.html
Jyväskylän yliopiston Niilo Mäki Instituutissa meneillään olevassa koululaisten lukivaikeustutkimuksessa Bio-Carnosinin annos on 400 mg ja lisäksi lapset saavat E-EPAa 500 mg. Tässä lisää tietoa tutkimuksesta:
http://www.biovita.fi/suomi/uutiset_tiedotteet/181005_01.htmlVoi olla, että lapsilla toi 800mg riittää. Tosi hienoa nuo tutkimukset, muistan sen Hartolan? vanhainkodin tutkimuksen (Seleeni jne) -80 luvulla, sitä ei juurikaan noteerattu vaikka tulokset oli selkeitä, ajat ovat toivottavasti muuttuneet.
- noteerattiin
biokemisti kirjoitti:
Voi olla, että lapsilla toi 800mg riittää. Tosi hienoa nuo tutkimukset, muistan sen Hartolan? vanhainkodin tutkimuksen (Seleeni jne) -80 luvulla, sitä ei juurikaan noteerattu vaikka tulokset oli selkeitä, ajat ovat toivottavasti muuttuneet.
kyllä sillä lailla, että maatalousministeriöhän määräsi 1984 Kemiran lisäämään seleeniä lannotteisin, koska suomalaisten seleenin saanti ruoasta oli aivan liian vähäistä. Sitä ennen olivat Kansanterveyslaitoksen "asiantuntijat", etunenässä Jussi Huttunen ja Anti Aro vähätelleet seleeniä ja väittäneet ettei sitä mihinkään tarvita.
Harvardin yliopisto julkaisi juuri ison tutkimuksen, jonka mukaan selenin piilevä puute lisää riskiä sairasua nivelrikkoon. Sitähän suomalaisilla riittää.
Yhdysvaltain terveysvirasto antaa SELECT-projektissa seleeniä ja E-vitamiinia (tai lumetta) yli 30 000 miehelle siinä tarkoituksessa että ne ehkäisisivät eturauhassyöpää.
- tytti
paniikkihäiriöön ja olen kuulemma nuoremman näköinen.
- 2 viikkoa syönyt
Mikä on sun päiväannos ja syötkö muitakin luotaistuotteita?
- ainakin
sukulaisella yhdistelmänä kalaöljy ja bio-carnosin. Alensi ainakin kolesterolia lyhyessä ajassa niin paljon, ettei lääkäri ollut törmännyt aiemmin moiseen... Erittäin luotettava sukulainen on!
- tutkitaan
karnosiinia monien tautien lisähoitona. Esimerkiksi Pittsburghin yliopistossa näkyy käynnistyneen hoitokoe kaksisuuntaisessa mielialahäirössä. Sen oletetaan edistävän monella tapaa potilaiden kognitiivisia taitoja. Päiväannos nostetaan vähitellen 500:sta 2000 mg:aan päivässä.
http://www.clinicaltrials.gov/ct/gui/show/NCT00177463 - vvvvv
minä söin 2kk, 60kpl bio garnosinia, verenpaine laski 145/90 - 125/75,( n.) en keksi muutakaan
syytä !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!571711Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1321378Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka701241La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt10836- 64811
- 69691
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko39531- 36477
- 45476
- 52442