tampereelta huoltoaseman pihasta. teksti; Matilta 5.6.90. saa noutaa sopivankokoista sormea ja tuntomerkkejä vastaan.
[email protected]
LÖYDETTY VIHKISORMUS!
4
1921
Vastaukset
- Leidi
Mitä sinä tällaiselle hiljaiselle maankattavalle palstalle ilmoittelemaan? Vie löydös paikalliseen löytötavaratoimistoon, sieltä sitä kysymään tullaan. Mokoma varas.
- ihminen
Olet sinä joka vastasit alkuperäiseen viestiin. Toivottavasti en kohtaa tuollaisia elämäni aikana kovin montaa.
- Leidi
ihminen kirjoitti:
Olet sinä joka vastasit alkuperäiseen viestiin. Toivottavasti en kohtaa tuollaisia elämäni aikana kovin montaa.
En tarkoittanut että alkuperäinen kirjoittaja olisi kirjaimellisesti varastanut sormuksen kantajaltaan.
Epäsuorasti hän kuitenkin on varas, koska ei toimita löytämäänsä arvoesinettä asianmukaiseen osoitteeseen eli löytötavaratoimistoon. On äärimmäisen epätodennäköistä että sormuksen omistaja löytää kirjoittajan viestin täältä. - Pläää
Leidi kirjoitti:
En tarkoittanut että alkuperäinen kirjoittaja olisi kirjaimellisesti varastanut sormuksen kantajaltaan.
Epäsuorasti hän kuitenkin on varas, koska ei toimita löytämäänsä arvoesinettä asianmukaiseen osoitteeseen eli löytötavaratoimistoon. On äärimmäisen epätodennäköistä että sormuksen omistaja löytää kirjoittajan viestin täältä.Minusta hän taas toimii ihan oikein, hän ilmoitti asiasta! Olen hänen kaltaisensa ihmisen vuoksi löytänyt kadotettamani sormuksen. Minun sormuksen löytäjä lmoitti asiasta lehdessä. Ja sinä kutsut häntä varkaaksi. Pieni sieluinen olet itse!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1215896
- 574316
- 582721
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282518Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161855- 151524
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹341372Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗241311- 261157
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431101