Villapaidasta=)

Olen jo pitkään katsonut Pertun villa paitaa vähän kulmat kurtussa.Ei oikein nuorelle miehelle sovi.Näyttää vaan olleen siihen hyvin kiintynyt ja laittanut sen ylleen aina kun on joku erikoinen tapahtuma(esim.vieraan saapuminen ja häätö tilaisuudet),kun on pitänyt olla "hienona".Sanoihan vihdoin joku sen ääneen Pertulle.Toivottavasti ymmärsi yskän eikä pahoittanut mieltään.Kerrankin Terhille plussa hyvän maun osoituksesta.Kyllä nainen tietää=)...

11

1067

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se valkonen paita

      sopii Pertulle oikein hyvin :)

      • mirva

        sopis varmaan muuten mut ku se on ihan omituisen muotonen,ei istu yhtään,eli värissä ei vikaa:)


    • Pertun vaatteet

      Pertun villapaita on ihan hyvä. Ei kai mies tuollaisia asioita tarvitse niin osata. EIkä ne vaatteet kilpaile vaan ihmiset. Perttu on ihana!

    • princess

      herranjestas, siis mikäli oikein ymmärsin niin puhut pertun eilisessä lähetyksessä pitämästä valkeasta paidasta? sehän on ihan perus-paita ja istuu oikein hyvin nuorelle jäpikälle. ja et nyt kyllä voi väittää että se antin valkoinen kauluspaita-nappeja auki- kaulukset ylhäällä kaikkine kaulakoruineen ja hikinauhoineen tähän lisättynä resuinen perta ja yli pitkä tukka olisi ainakaan sananoikeassa tarkoituksessa SIISTIMPI? itse ainakin olen nähnyt samanlaisia kauluspaitoja, villapaitoja ja huppareita kaikilla 20vuotiailla nuorillamiehillä. ja ei en ole mikään fanaatikko perttu fani ja puolustelija.

    • princess

      puhuit terhistä että kyllä nainen tietää ja osoitti hyvän maun tyylissä. siis YRITÄTKÖ NAURATTAA :D TERHI TIETÄISI JOTAIN TYYLIKKYYDESTÄ? buahahaahaha. okei, jos tyyliä on kääritty housut joiden kanssa varvastossut ja valkoiset polvisukat niin ok :D:D ja vielä se hirveä sotku hiuspehko. ja 30vuotiaan naisen järjetön pipon käyttö, ja mikä vielä pahempaa; pipo jonka alla lippis :D:D:D terhi ja tyylikkyys eivät kyllä kuulu samaan lauseeseen. ps. ei minulla muuten ole mitään terhiä vastaan, ihan tavis mutta tyylitaju on kyllä se mikä siltä ainakin puuttuu. luulisi paljon muiden pukeutumista arvostelevan :D

      • kirjoitinkin että KERRANKIN terhillä oli silmää.Olen aivan samaa mieltä siitä, että sen omassa tyylissä olis paljon parantamisen varaa.


    • Paula

      kamala se villapaita. Mutta kamala on jätkä itsekin, että silleen sopii hyvin yhteen ;)

      • nyt aivan muodoton...

        Vanunut ja venynyt, virttyny kauhtana. Ei mitään mallia tahi muotoa... Alahelma repsotaa kuin hamonen...Siis se Pertun valkonen paita...

        Eikä ne Terhinkään vaatteet mitään loistokkaita ole.


      • princess
        nyt aivan muodoton... kirjoitti:

        Vanunut ja venynyt, virttyny kauhtana. Ei mitään mallia tahi muotoa... Alahelma repsotaa kuin hamonen...Siis se Pertun valkonen paita...

        Eikä ne Terhinkään vaatteet mitään loistokkaita ole.

        itse en ole niin paljon katsonut että olisin paidan huomannut kulunut ja kauhtunut olevan, mikä tietenkin on mahdollista. mutta miehet on miehiä, ei ne nyt tuollaisia ajattele :D eipä varmaan antin punainen hupparikaan ole uudemmasta päästä. ja vielä mitä tulee, niin onhan pertullakin musta ja valkoinen kauluspaita mutta ehkäpä vaan itse kokee mukavammaksi tuon villapaidan. ja sanokaa paidan kunnosta mitä tahansa, niin on pertun perustyyli kyllä siistimpi kun antin resuteini-look. hikinauhoja ja puuhelmikaulakoruja :D voi apua. talon ainut tyylitaituri taisi olla tuo timo joka tosiaan taisi olla aika tarkka pukeutumisestaan ja kiinnitti siihen enemmän ajatusta kuin miehen yleensä.


    • ..............

      se valkonen neulepaita (jos sitä tarkotit) sopii Pertulle.

    • Monet tässä ketjussa ovat mollanneet antin pukeutumista.Se pukeutuu mielestäni juuri persoonansa mukaan,vähän hippimäisesti.On löytänyt tyylinsä=).Mielestäni oikein kivan näköinen vähän "resuississa" vaatteissaan.
      Pertun muuhun pukeutumiseen en olekaan puuttunut.Ehkä villapaita on ihan siisti, jonkun päällä,mutta pertulle se ei istu ollenkaan.Kotipaitana ehkä juuri ja juuri käy,mutta ei erikoistilaisuuksiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1782
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1277
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      674
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe