Koiraveron pitäisi olla

Verottaja

Ainakin 3000e vuodessa, ja sakko haukkumisesta klo ilta 10:n jälkeen tai paskantamisesta kadulle 10000e/ kerta. Kerrostalossa koiran pitäminen laittomaksi, jos jäisi kiinni, 4 vuotta linnaa. Ja koiran omistajille porttikielto julkisiin tiloihin epähygieenisyyden takia.

11

1148

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koiranvihaaja

Hyväksyisin heti tuollaiset lait.

• ...

Kerroppa miksi vihaat koiria? Vihaatko kissoja, hevosia, lehmiä, lampaita, kettuja ja susiakin? Minä vihaan ampiaisia, mikä johtuu siitä että pelkään niitä. Viattoman luontokappaleen vihaaminen johtuu peloista!!! Ikävää, jos sinulla on pelottavia kokemuksia koirista, mutta ota huomioon, ne johtuvat melkein aina omistajasta.

• ... kirjoitti:

Kerroppa miksi vihaat koiria? Vihaatko kissoja, hevosia, lehmiä, lampaita, kettuja ja susiakin? Minä vihaan ampiaisia, mikä johtuu siitä että pelkään niitä. Viattoman luontokappaleen vihaaminen johtuu peloista!!! Ikävää, jos sinulla on pelottavia kokemuksia koirista, mutta ota huomioon, ne johtuvat melkein aina omistajasta.

pelot kyllä johtuvat ihan ihmisestä itsestään... Onhan tietysti olemassa joillakin henkilöillä tosi traumaattisia kokemuksia, mutta kyllä ne ovat kahden prosentin ellei promillen vähemmistö yleisistä peloista.

Itse ainakin olen sitä mieltä, että jos ihminen haluaa pelätä hiiriä, hautausmaita, koiria, korkeita paikkoja, raiskaajia, ahtaita paikkoja, ukkosenilmaa, ja mitä kaikkia pelkoja sitä nyt ikinä voi keksiäkään, niin tokihan hänellä on siihen oikeus!

Eikä noita toivottomia tapauksia kannata yrittää peloistaan päästää selittämällä. Ei niihin pelkoihin järkisyyt pure: päinvastoin. Kaikenlainen vakuuttelu tämän puiston turvallisuudesta, hissin luotettavuudesta, koiran kiltteydestä, jne jne on vain omiaan herättämään entistä enemmän epäilyjä.

Antakaamme ihmisten pelätä vapaasti. Heillä on siihen oikeus.

• kun se
        tiinamuori kirjoitti:

pelot kyllä johtuvat ihan ihmisestä itsestään... Onhan tietysti olemassa joillakin henkilöillä tosi traumaattisia kokemuksia, mutta kyllä ne ovat kahden prosentin ellei promillen vähemmistö yleisistä peloista.

Itse ainakin olen sitä mieltä, että jos ihminen haluaa pelätä hiiriä, hautausmaita, koiria, korkeita paikkoja, raiskaajia, ahtaita paikkoja, ukkosenilmaa, ja mitä kaikkia pelkoja sitä nyt ikinä voi keksiäkään, niin tokihan hänellä on siihen oikeus!

Eikä noita toivottomia tapauksia kannata yrittää peloistaan päästää selittämällä. Ei niihin pelkoihin järkisyyt pure: päinvastoin. Kaikenlainen vakuuttelu tämän puiston turvallisuudesta, hissin luotettavuudesta, koiran kiltteydestä, jne jne on vain omiaan herättämään entistä enemmän epäilyjä.

Antakaamme ihmisten pelätä vapaasti. Heillä on siihen oikeus.

koira pelastaa lähimmäisenne hengen?
        Mikä on ihmishengen hinta?
        Tällä hetkellä kaikki koirat ollut verottomia v-76 lähtien!
        t: etsintäpartio!

• Nimetön

maksuja vielä pitäisi olla?

Koirat ja kissat pitää monen ihmisen leivän syrjässä kiinni.
      Eikös koiralliset tarpeeksi maksa maksuja, kun vertaan koirattomiin.Ja vieläpä vapaa ehtoisesti.
      Mites ne epähygieeniset ihmiset saadaan maksamaan
      ovimaksu julkisiin tiloihin.
      Mites on räkijät ja niiden klimpit kadulla?
      Voi, voi löytyis ihan ihmisistäkin verotettavaa
      samaan malliin kuin eläimistäkin.

puhdasrotuinen

• !!!

ihmiset sotkevat luontoa huomattavasti paljon enemmän kuin eläimet. olisi se kyllä kieltämättä huvittavaa kun kissa vie rikkinäisen pesukoneen metikköön, tai vaikka koira hylkää autonsa tienposkeen! Voisin melkein väittää että ihmisestä löytyy huomattavasti paljon enemmän verotettavaa ja vikoja kuin eläimistä.. onneksi meitä on sentään muutamia kunnollisia!!

• !!! kirjoitti:

ihmiset sotkevat luontoa huomattavasti paljon enemmän kuin eläimet. olisi se kyllä kieltämättä huvittavaa kun kissa vie rikkinäisen pesukoneen metikköön, tai vaikka koira hylkää autonsa tienposkeen! Voisin melkein väittää että ihmisestä löytyy huomattavasti paljon enemmän verotettavaa ja vikoja kuin eläimistä.. onneksi meitä on sentään muutamia kunnollisia!!

särkevät pulloja pitkin uimarannan hiekkaa, että ihmislapset satuttavat niihin jalkansa.

Hevoset levittelevät muovipulloja, pusseja ja karkkipapereita pitkin metsiä ja ulkoilureittejä.

Kissat kylvävät tupakantumppejaan ihan joka paikkaan muoriskan juuri kävelemään oppineen lapsenlapsen poimittavaksi ja syötäväksi.

Kyllä noille tosiaan joku vero pitäisi asettaa. Itse tosin olisin valmis laittamaan ne suorittamaan yhdyskuntapalvelua, jos ja kun jäävät tekosistaan kiinni...

• ehdotuksia

-parvekkeelle tupakansavun tunnistin. Suora yhteys verottajalle. Jos poltat tupakkaa parvekkeella, vero voisi olla 10000 euroa.
      - satelliitit ja kamerat joka kolkkaan. Pullojen rikkomisesta veroa 20000 euroa.
      - alkoholille ylimääräinen vero, joka sisältää myös pullojen rikkomisen 30000 euroa.
      -ravintoloille veroa 50000, jos tarjoilevat minkäänlaista alkoholia
      - veroa maksettava, jos ulkona liikkuu kukaan muu kuin koiran taluttaja. Vero samaa luokkaa kuin edellä.
      Ja paljon muutakin voisi olla, tässä vain muutamia esimerkkejä.

• hau

Miksi sitten ei ole isoa veroa haiseville, kuseville, okseteleville ja roskaaville ihmisille? ylimääräinen reilu vero näille joilla PITÄISI olla järki mutta se on jonnekin unohtunut. Koira on viaton luontokappale jota taas ei voi sanoa ainakaan kaikista ihmisistä.

• Verolle

Asuntoni ikkunasta näen JOKA PÄIVÄ aamusta iltaan koiran ulkoiluttajia jotka antavat koiransa paskantaa jalkakäytävälle ja kuseksia portin pieliin. En ole nähnyt ikkunastani vielä YHTÄÄN KERTAA kuseksivaa tai paskantavaa ihmistä.

Verolle nämä sottaajat !!

• myöskin

kadulle kuseminen riitely/tappelu..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5239
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3440
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2830
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      56
      2643
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      170
      2312
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      24
      2119
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1881
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1845
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1761
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1391
    Aihe