Niin. Ensimmäisenä,toisena ja kolmantena päivänä menkkojen aikana on joka yö mennyt takapuolen puolelta selällään maatessa lakanalle ja siitä myös petauspatjalle...
Oisko kenelläkään mitään keinoja saada se veri pois niistä ja keinoja myös miten ei noin kävisi??
lakanassa verta..
11
6962
Vastaukset
- joo.
Käy ostamassa luontaistuotekaupasta sappisaippuaa, maksaa n. 3e ja sillä lähtee veri ja muutkin tahrat.
Käytä ns. yösiteitä ja nuku pyyhkeen päällä.- Näin...
Tuoreet veritahrat lähtevät liottamalla kylmässä vedessä ja sitten pesukoneeseen. Petauspatjan voi pestä myös koneessa. Laita muovisuoja patjaan, niin vältyt jatkuvilta pesuilta. Hanki imukykyisiä, pidempiä yösiteitä näiksi öiksi. Patjan päälle vain pyyhe, niin ei tarvitse lakanoita pestä.
- mempsu
Näin... kirjoitti:
Tuoreet veritahrat lähtevät liottamalla kylmässä vedessä ja sitten pesukoneeseen. Petauspatjan voi pestä myös koneessa. Laita muovisuoja patjaan, niin vältyt jatkuvilta pesuilta. Hanki imukykyisiä, pidempiä yösiteitä näiksi öiksi. Patjan päälle vain pyyhe, niin ei tarvitse lakanoita pestä.
mut kun ei ole tuoreita veritahroja? kai ne pesussa lähtee... ??
- tuurista kiinni
mempsu kirjoitti:
mut kun ei ole tuoreita veritahroja? kai ne pesussa lähtee... ??
veri pitäisi tietenkin heti yrittää kylmällä vedellä hanan alla pestä pois.yöllä on tietty vaikeempi pesemään ruveta, veren lähtö pesukoneessa on sattumanvaraista, yleensä ei ole meillä täysin pesemällä veri lähteny vaatteista.
- Beatrix
Varmin tapa sutata lakanat yöllä on käyttää sidettä silloin. Lsäksi on vaikea nukkua, kun se hiostaa, ruttaantuu ja persvako on märkä. Saat löytää aika ison siteen, ettei se varmasti päästä mitään lakanoille!
Parempi ratkaisu on käyttää yöllä tamponia tai kuukautiskuppia. Tamponia voi pitää kahdeksan tuntia, jos vain sen imukyky riittää. Jos ei riitä, hanki kuukautiskuppi. Se vetää paljon isomman määrän kuin tamponit. Sitä voi lisäksi käyttää 12 tuntia putkeen. Se on myös tamponia hygieenisempi, koska siinä eivät bakteerit kasva niin helposti. Oikein asennettuna se ei tunnu lainkaan, joten voit nukkua yhtä hyvin kuin silloin, kun sinulla ei ole kuukautisia, koska olo ei ole märkä.- kuppikunta
Beatrixiin: Kuukautiskupit on varma keino pitää lakant puhtaina! Itse ainakin olen supertyytyväinen kuppiin. eipä hiosta enää hirveet siteet, ja yök sitä hajua!
- ei kupeille
kuppikunta kirjoitti:
Beatrixiin: Kuukautiskupit on varma keino pitää lakant puhtaina! Itse ainakin olen supertyytyväinen kuppiin. eipä hiosta enää hirveet siteet, ja yök sitä hajua!
ompa aika riskaapelia hommaa olla yö kuppi emättimessä ja vuodot siellä muhimassa empä suosittele tulehdusten takia.Yöksi tarpeeksi paksu/pitkä side tai vaikka tena pantsit jalkaan niin eipä tule takaa läpi nukuitpa missä asenossa tahansa
- yks vaan
nuku "tiukat" housut/shortsit jalassa niin side ei pääse liikkumaan yön aikana jos käännyt... ei pitäis mennä yli. Kokeiltu on ja toimii hyvin ku mä oon ite semmonen et pöyrin koko yön sängyssä! =)
- Mummukka
Käytä vauvanvaippaa noina öinä. Leikkaa pois ne kiristimet , että tulee suorakaide.
Uusilla Arieleillä ja muilla vastaavilla (kalliilla) pesuaineilla veri lähtee liottamattakin. Petauspatja kantsii kuiteskin viedä pesulaan, koska siitä ei vanhat tahrat taida lähteä enää....- kokemusta
Käytän öisin sidettä,tamponit olis kyllä hyviä
mutta lääkärin mukaan niitä ei suositella yöllä
käytettäviksi,pöpöt vaarana.Tamponin vaihtoväli
on 6 h enintään.Mä laitan siteen päälle pehme-
ää vessapaperia jonkun verran niin pitkälti
että saan sen loppupään asetettua takapuolen
vakoon,toinen vaihtoehto on laittaa pumpulia
siihen kohtaan mistä lähtee valumaan selkää
pitkin eli lähes vuotokohtaan.Opetin tyttärel-
lenikin ja meillä ei ole pesty lakanapyykkiä
sen vuoksi :)
- Anonyymi
Siis itselläni on todella runsaat menkat ja todella epäsäännölliset viiem yönä ne olivat sitten alakanaert ja lakanalla noin 15cmx15cm kokrinrn veri tahra joka oli mennyt myös petaus patjalle ja patjalle ensin otin kylmällä vedellä poiis ittrn laitoin pyhhkeedeen jääkylmää vettä ja perus käsisaippua petarista lähti kokonaan patjsan jäi semmoset kusi jäljen näköiset mutta voin sanoa että kanini on kjssut siihen joskus ja lakanan heitin suosiolla roskikseen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279