Ajattelin vain että minkä ikäisiä te ranman lukijat olette? Mä olen 16 ja rakastan lukea niitä ja ostan kaiken omaksi! :D Mutta siis älkää saako väärää käsitystä, minä luen vaikka olisin minkä ikänen. Mutta: Onko se ihan idioottia? Siis mun sisko 19 lukee niitä kanssa, mutta siis, mua on kiusattu siitä. Ajattelin vaan että olenko tosiaan ainoa tämän ikäinen lukija! :D
Ranma
4
389
Vastaukset
- 33 v. äijä
Lueskelin alkuperäisiä jenkki irtonumeroita 90-luvun alkupuolella (jossain pahvilaatikossa on nippu). Pakkohan Ranmaa nyt on suomeksikin lukea... Jenkkikäännös on kyllä parempi ja suomalainen painojälki toisinaan vähän suttua.
- minä vain
Mä oon 14w tyttö ja mun mielest ei oo olleskaa outoo ku noin "vanhat" lukee ranmaa... Eihän sitä ihan nuorille ole tarkoitettukaan. Mutta ens viikon tiistaina alkaa ilmestyy Inuyasha, se on kanssa Rumikon käsialaa. Oon kattonu sitä japanin ja enkun kielisenä animena sekä lukenu enkuks vähä ja musta tuntuu et se on vielä parempaa kuin Ranma... Jos huvittaa ni kirjottele lisää ossaan [email protected]
- Inuyasha fani
13 vuotias olen..hyvä pokkari Ranma muuten onkin.
xDD - makoto
ranmaa lukee aikuiset sekä lapset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"164632Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1394505Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m753340- 262764
Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään62537Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset412533Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv862482Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html232480Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta412476Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä312465