Shirstone

Wille

Ja löytyskö keneltäkään kokemuksia Shirstone 1,5-4 X 21 kiikarista? Onko mistään kotoisin hirvihommissa? Mitäpä suosittelette ns. yleiskiikariksi? Onhan selvää, että tälläämällä 1000 juroa tiskiin saa varmasti jo kunnon putken, mutta jos liikutaan vaikka 150-200 juron haitarissa...?

5

7523

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuitit talteen

Muistaakseni Shirstonelle saa joko 5 tai 10 v takuun putkesta riippuen? SE on niin hyvä.
      Jollekin saku putkelle saa jotain 20 - 30 v. SE on niin hyvä.
      Myös laadussa ja miten sillä näkee ja míten säädöt toimii ja pysyy on eroa.
      Kannattaako maksaa 5 - 10 kertaa enemmän on sitten arvostus ja käyttö kysymys. Huonolla putkella näet päivänvalossa ja lähelle suurin piirtein yhtä hyvin kuin kalliilla ja jos et ajatellut säätöihin koskea kuin kohdistaessa: Niin se on siinä.
      Riittävä aiottuun käyttötarkoitukseen.

• forestman

ei oo mistään kotosin...jos hommaa hirvihommiin kiikarin niin 4-10x45 shirstone on hyvä yleiskiikari maksaa 150€

• Jussijoo

Ihan ok vehkeitä, joskin kiikari kannattaa ostaa gold-sarjasta. Niillä on paras rekyylin ja sään kesto. Oma suosikkini on 1,5-5x20. Toimii hyvin suomalaisessa hirvijahdissa.

• Wille
        Jussijoo kirjoitti:

Ihan ok vehkeitä, joskin kiikari kannattaa ostaa gold-sarjasta. Niillä on paras rekyylin ja sään kesto. Oma suosikkini on 1,5-5x20. Toimii hyvin suomalaisessa hirvijahdissa.

Joo, entä miten Bushnellin kapistukset? Kävin paikallisessa erä-liikkeessä ja eipä oikein kehuneet Bushnellin Trophy 3-4X40 miksikään...suoraan löivät nokan eteen Burrista ja sen hintaluokan vehkeitä. Ite ku aattelin laittaa tuon .308 sekä hirvi&lintu metille passaavaksi niin isompaa zoomia kaipaa. Tosin budjetti on se mikä se on. Kyse onkin:mikä halvoista (alle 200 juroa) on paras? Tai mitä ei ainakaan kannata hankkia...

• ainakin

Shirestone on pelittäny aivan kiitettävästi. Kiikari on 4-12x56 punapiste ja kiinni Tikan T3.ssa. Parallax säätö ja valovoimariitää hyvin perakytiksillekin. ja osumapisteeiole kertaakaan muuttunu tai, joson , niin vika on ollutukin takana elikkä itessä. Hinta kylläkin oli kohtalainen eli ei saanu ihan 200eurolla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4672
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1987
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      132
      1702
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      148
      1275
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1181
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1066
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      963
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      936
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      892
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      868
    Aihe