Tässä ois pieni Gallup. :)
1. Kauan olet ollut fani?
2. Kuinka monta levyä omistat?
3. Paras&Huonoin biisi?
4. Paras&Huonoin musavideo?
5. Paras levy?
Siinä ens alkuun. :)
Omat vastaukseni
1. Pari vuotta
2. Neljä: TEOMn, Butterflyn, Music Boxin ja Rainbown.
3. Paras on We Belong Together ja huonoin varmaankin Bliss.
4. En oo nähny kovin montaa, mutta Don't Forget About Us:n musavideo on tosi kiva. Loverboyn on aika karmea.
5. Ehdottomasti TEOM.
Galluppia
5
255
Vastaukset
- make
1. fani olen ollut yli 3v
2. Kaikki 14 levyä eli Mariah Carey/Emotions/Music box/Unplugged/Merry Christmas/Butterfly/1#/Gratest Hits/Rainbow/Glitter/TEOM/The Remixes/Daydream/Charm Bracelet
3.Paras: The Wind, Emotions, Fade Away esim. ja Huonoin vaik ex-girlfriend.
4.Paras: Crybaby, Huonoin: se joka on poistettu heti eka kerran näyttämisen jälkee eli se oli se There's got to be away.
5. Emotions tai Merry Christmas - Mena
1. taisin alkaa fanittaa heti eka sinkun aikaan, oliko se vuosi 90?
2. Multa puuttuu remixes ja #1
3. Melkein mahdoton valita. Viimeksi olen erityisesti pitänyt we belong together-biisistä. Your girl uudelta levyltä on kamala.
4. Videoista tykkään the roof ja my all. ai niin ja butterfly. alkuajan videot aika karseita. samoin loverboy.
5. Paras levy on varmaan butterfly. - Lamb
1. 6v.
2. kaikki
3. paras: Anytime you need a friend
huonoin??:heitetään nyt vaikka "to the floor"
4. paras: honey.(loverboy oli hyvä)
huonoin: shake it off
5. Varmaankin Rainbow - Thomas
Tässä mun vastauksia:
1. Olen ollut fani muutaman vuoden, ehkä n. 5 vuotta
2. Kaikki paitsi MTV Unplugged ja Emotions
3. Paras: Lead the way, huonoin... vaikee sanoa, vaikkapa Boy (I need you)
4. Paras video: Heartbreaker, huonoin: Dreamlover
5. Ehkä Daydream tai Glitter (myös TEOM Ultra Platinum Edition) - iikken
1. Kunnon fani olen ollut vasta reilun vuoden.
2. 12: Mariah Carey, Emotions, MTV Unplugged, Music Box, Merry Christmas, Daydream, Butterfly, Rainbow, Glitter ja The Emancipation Of Mimi (tilasin just #!1's ja Charmbracelet).
3. Paras: We Belong Together tai Vision Of Love (en osaa päättää)
Huonoin: Want You
4. Paras: Heartbraker
Huonoin: I Don't Wanna Cry
5. The Emancipation Of Mimi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.495161- 783556
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3212148Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2651875Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151719Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531316Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951270- 701222
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331187Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2871161