Mulla ollut tämä tele f liittymä nyt siitä asti kun acn lakkasi olemasta. Toiminut moitteettomasti tähän saakka.
Nyt ei enää onnistu MMS viestien lähetys saatika vastaanotto. Kovasti olen lähetellyt ko. viestejä, mutta elokuun 30.pvän jälkeen ei enää yhtäkkiä onnistunutkaan!! AIna ilmoittaa, että multimediaviestin lähetys epäonnistui tai saapunut vieti täytyy käydä netissä katsomassa.
Soitin as.palveluun eilen ja laittoivat muka toimimaan, mutta paskat. Nyt eivät sitten vastaa. Voi helvetti, että menee hermot.
Taidan lähteä liittymän vaihtoon.
MMS
7
998
Vastaukset
- lunta tupaan
sim-korttisi on ilmeisesti etäpäivitetty, eiköhän rupea pelittämään.
- optimistinenko
Ajattele asian valoisa puoli,ainoana operaattorina tai soneran leikkioperaattrina toimiva telefinland, rahastaa myös asiakaspalveluun soitetuista puheluista:) Näin ei telefinlandia lainkaan haittaa se, että sul on ongelmia, sinä kun itse maksat niistä sinne soitetuista puheluista!
Kotimaisiakin vaihtoehtoja on ja ilmainen asiakaspalvelu löytyy dna:lta ja vähemmän kotimaisilta elisan porukoilta.
Aí niin, jos vaihdat danaan, saat nuo viestit ilmaiseksi vuoden loppuun saakka:)- muiltakin
samat viestit kuuluu saunalahden valikoimaan, myös ilmaiseksi.
- Helpompaa kuin vaivainen li...
Jos on varaa "mennä liittymän vaihtoon", ei olisi suurempaa vaivaa mennä vaikka jollekin Sonera-kauppiaalle, joka kyllä osaa laittaa sen kuntoon, tai ainakin auttaa sen kuntoonlaittamisessa.
Jos kuitenkin jostakinsyystä päätät vaihtaa kokonaan operaattoriasi (ja menettää mahdollisen Kumppani-liittymäsi sisäiset puheaikatarjoukset), suosittelen sinulle eniten dna:ta.
Itse en lainkaan suosittele SaunaElisan palveluja ainakaan. - vai laittaa
Helpompaa kuin vaivainen li... kirjoitti:
Jos on varaa "mennä liittymän vaihtoon", ei olisi suurempaa vaivaa mennä vaikka jollekin Sonera-kauppiaalle, joka kyllä osaa laittaa sen kuntoon, tai ainakin auttaa sen kuntoonlaittamisessa.
Jos kuitenkin jostakinsyystä päätät vaihtaa kokonaan operaattoriasi (ja menettää mahdollisen Kumppani-liittymäsi sisäiset puheaikatarjoukset), suosittelen sinulle eniten dna:ta.
Itse en lainkaan suosittele SaunaElisan palveluja ainakaan.kuntoon.Itselläni sonera kauppias haukku koko liittymän, että se on lapsellinen, ja tarkoitettu teineille.Ja sano ettei siinä ole mitään hyvää.
- Kannattaa kuitenkin kokeill...
vai laittaa kirjoitti:
kuntoon.Itselläni sonera kauppias haukku koko liittymän, että se on lapsellinen, ja tarkoitettu teineille.Ja sano ettei siinä ole mitään hyvää.
" kuntoon.Itselläni sonera kauppias haukku koko liittymän, että se on lapsellinen, ja tarkoitettu teineille.Ja sano ettei siinä ole mitään hyvää."
Tuo on juuri ollut kyseisen kauppiaan henkilökohtainen mielipide.
Auttamishalukkuus vaihtelee/voi vaihdella kauppiasliikeittäin (siis juuri kun
eri liikkeitten myyjillä voi olla erilaisia omia mielipiteitään).
Kannattaa kuitenkin kokeilla lähikaupiaalla,
ja jos se ei ole halukas auttamaan/palvelemaan, voi halutessaan mennä johonkin kauempana/muualla olevalle Sonera-kauppiaalle.
- MMS viesti
Josta ei onnistu MMS viestien lähetys toisen operaattorin liittymiin.
vain telefinlandin kesken onnistuu.
Itsekkin olin ennen ACN:n asiakas.
olen soitellut asian takia jo neljä kertaa TF:n asiakaspalveluun mutta eivät ole saaneet toimimaan viestejä.
Taitaa pitää vaihtaa operaattoria jos sitten rupeasi toimimaan,kun hinnoissakaan ei ole eroa.
Ihan sama miltä palvelut ottaa hinnan puolesta mutta jos jollakin muulla operaattorilla menisi MMS viestit muidenkin verkkoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12671Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511248Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä14892- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 39832