Moi! Onko kellään muulla

sellaista ongelmaa ettei pääse sähköpostiin ollenkaan. Ja alhaalla näkyy teksti "on tapahtunut virhe"? Tunti sitten se toimi ihan hyvin.
11639
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 11

Vanhimmat

Juuri sama homma mulla, nyt en pääse lukemaan posteja... täytyy kai odotella!

Äänestä
  • ei oo päässy laatikolle, ylläpito H-E-R-Ä-T-Y-S !!!!!

Äänestä

muulla myös on

Äänestä

ei pelaa tämä sähköposti taaskaan, kello on jo kohta kuusi eikä tästä tule mitään. olis jopa tärkeitä tiedostoja pitäny tulla postissa, mutta mitenkäs luet???...kele kolmesta asti oon yrittäny

Äänestä
  • Juu, on tästä jo puhelimitsekin ilmoiteltu tuonne tekniseen tukeen, mutta ovat vissiin kesälomilla tai talviunilla,kun ei mitään tapahdu! Menee sähköposti vaihtoon melko vinhaa vauhtia!

Äänestä

IE:llä,sillä oon itte päässy sisään,ei oo oopperaa kelpuuttanu koko päivänä..

Äänestä

Itselläni on sohlannut postiin kirjautuminen kello 15 eteenpäin...eikä yhtään nauruta. Kaikki tärkeet viestit tulee tonne ja tuolla ne nyt makaa lukemattomana. Suorastaan v.......!Viestiä asiasta laitettu jne...kuinkahan kauan vian korjaaminen kestää ??

Äänestä

alkaa todellakin olla pikkuhiljaa tiimalasi täynnä ja yli kuus tuntia on jo ne tietoviisaat pelannu vissiin pokeria ku ei aukee... vai liekö sitte sitä "tukea" ollenkaan...ei tuu mittään, mistään.... joutuu vaihtamaan vissiin postilaatikkoo....

Äänestä
  • odottelen eikä posti toimi vieläkään! Nyt alkaa jo rauhallisellakin ihmisellä "keittämään". Stn! Mulla myös on siellä tärkeitä tiedostoja. Voi jummi sanon minä. Taidan lopettaa tämän postin käytön.

Äänestä

• Nimetön kirjoitti:

odottelen eikä posti toimi vieläkään! Nyt alkaa jo rauhallisellakin ihmisellä "keittämään". Stn! Mulla myös on siellä tärkeitä tiedostoja. Voi jummi sanon minä. Taidan lopettaa tämän postin käytön.

Olen lähettänyt palautetta jo monta kertaa, mutta mitään ei tapahdu.
    Eivät viitsi edes tiedotetta asiasta uudistaa.

Onko tapahtunut virhe, kun on valittu suomi24???

Äänestä

• juttalii kirjoitti:

Olen lähettänyt palautetta jo monta kertaa, mutta mitään ei tapahdu.
    Eivät viitsi edes tiedotetta asiasta uudistaa.

Onko tapahtunut virhe, kun on valittu suomi24???

Joo, kyllä ottaa aivoon. Kauanpa kestää tämä vian korjaaminen. Taisi olla virhe valita suomi24. Otinkin tänään toisen postin käyttöön, koska tulevaisuudessa en enää halua joutua tällaisen eteen. Jahka tuo suomi-posti toimii taas, alan ilmottelemaan uutta meiliosotetta ympäri maailmaa.

Onhan se todellakin kumma, etteivät tuota tiedostetta päivitä.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

APUA kirjoitti:

sellaista ongelmaa ettei pääse sähköpostiin ollenkaan. Ja alhaalla näkyy teksti "on tapahtunut virhe"? Tunti sitten se toimi ihan hyvin.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu