sellaista ongelmaa ettei pääse sähköpostiin ollenkaan. Ja alhaalla näkyy teksti "on tapahtunut virhe"? Tunti sitten se toimi ihan hyvin.
Moi! Onko kellään muulla
11
632
Vastaukset
- Nimetön
Juuri sama homma mulla, nyt en pääse lukemaan posteja... täytyy kai odotella!
- päivänä
ei oo päässy laatikolle, ylläpito H-E-R-Ä-T-Y-S !!!!!
- Nimetön
muulla myös on
- Nimetön
ei pelaa tämä sähköposti taaskaan, kello on jo kohta kuusi eikä tästä tule mitään. olis jopa tärkeitä tiedostoja pitäny tulla postissa, mutta mitenkäs luet???...kele kolmesta asti oon yrittäny
- Nimetön
Juu, on tästä jo puhelimitsekin ilmoiteltu tuonne tekniseen tukeen, mutta ovat vissiin kesälomilla tai talviunilla,kun ei mitään tapahdu! Menee sähköposti vaihtoon melko vinhaa vauhtia!
- vaikka
IE:llä,sillä oon itte päässy sisään,ei oo oopperaa kelpuuttanu koko päivänä..
Itselläni on sohlannut postiin kirjautuminen kello 15 eteenpäin...eikä yhtään nauruta. Kaikki tärkeet viestit tulee tonne ja tuolla ne nyt makaa lukemattomana. Suorastaan v.......!Viestiä asiasta laitettu jne...kuinkahan kauan vian korjaaminen kestää ??
- Nimetön
alkaa todellakin olla pikkuhiljaa tiimalasi täynnä ja yli kuus tuntia on jo ne tietoviisaat pelannu vissiin pokeria ku ei aukee... vai liekö sitte sitä "tukea" ollenkaan...ei tuu mittään, mistään.... joutuu vaihtamaan vissiin postilaatikkoo....
- Nimetön
odottelen eikä posti toimi vieläkään! Nyt alkaa jo rauhallisellakin ihmisellä "keittämään". Stn! Mulla myös on siellä tärkeitä tiedostoja. Voi jummi sanon minä. Taidan lopettaa tämän postin käytön.
- juttalii
Nimetön kirjoitti:
odottelen eikä posti toimi vieläkään! Nyt alkaa jo rauhallisellakin ihmisellä "keittämään". Stn! Mulla myös on siellä tärkeitä tiedostoja. Voi jummi sanon minä. Taidan lopettaa tämän postin käytön.
Olen lähettänyt palautetta jo monta kertaa, mutta mitään ei tapahdu.
Eivät viitsi edes tiedotetta asiasta uudistaa.
Onko tapahtunut virhe, kun on valittu suomi24??? - Nimetön
juttalii kirjoitti:
Olen lähettänyt palautetta jo monta kertaa, mutta mitään ei tapahdu.
Eivät viitsi edes tiedotetta asiasta uudistaa.
Onko tapahtunut virhe, kun on valittu suomi24???Joo, kyllä ottaa aivoon. Kauanpa kestää tämä vian korjaaminen. Taisi olla virhe valita suomi24. Otinkin tänään toisen postin käyttöön, koska tulevaisuudessa en enää halua joutua tällaisen eteen. Jahka tuo suomi-posti toimii taas, alan ilmottelemaan uutta meiliosotetta ympäri maailmaa.
Onhan se todellakin kumma, etteivät tuota tiedostetta päivitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202810Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472447Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262232Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o392226Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581818Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181349Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121342- 701223
- 551200
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?61163