Kuinka monta koiraa teillä on?
Itsellä on yksi ja mieli tekisi toinen ottaa kaveriksi. mutta aika näyttää sitten.
gallup
18
1110
Vastaukset
- bereniken
on sakemannivauva ja sarkaa riittää tuossa yhdessä hulivilissä pitkäksi aikaa ja tuskin otetaan lähivuosina toista koiraa...vaikka vannomatta paras ;).
- hurtta-83
Kotona täällä meillä vaikuttaa yksi ja nuorena saamani vanharouva asustaa vanhempieni luona suurmmaksi osaksi, siellä kun on elämänsä viettänyt ja siihen verkkaseen päivärytmiin tottunut.
Eli siis yksi koira asustaa täällä.
...joskus jahka jostain isompi luuukku löydetään, otetaan toinen...ehkä kolmaskin, mut aika näyttää ;) - RäsyKarhu...xD
meille tulee 1 koiranpanetu.
- Shirie
... tiedän, ettet halua kenenkään sekaantuvan asioihisi ... mutta, mutta ... kun mulla on melkein sun ikäinen tytär ja suojelen sitä joskus ihan sairaan liikaakin ja kun maailmassa ei ole vain hyviä ihmisiä ... ota kiltti pikkuinen se kuvasi pois sieltä galleriasta ... lupaathan miettiä.
- ymmärrä???
Shirie kirjoitti:
... tiedän, ettet halua kenenkään sekaantuvan asioihisi ... mutta, mutta ... kun mulla on melkein sun ikäinen tytär ja suojelen sitä joskus ihan sairaan liikaakin ja kun maailmassa ei ole vain hyviä ihmisiä ... ota kiltti pikkuinen se kuvasi pois sieltä galleriasta ... lupaathan miettiä.
Miks kuva pitäis poistaa?
- visitingPlanet
Shirie kirjoitti:
... tiedän, ettet halua kenenkään sekaantuvan asioihisi ... mutta, mutta ... kun mulla on melkein sun ikäinen tytär ja suojelen sitä joskus ihan sairaan liikaakin ja kun maailmassa ei ole vain hyviä ihmisiä ... ota kiltti pikkuinen se kuvasi pois sieltä galleriasta ... lupaathan miettiä.
samaa mieltä.kaikilla ei oo suojelijaa hoitamassa turvapuolta
- kuin sinne ..
ja puoli
Meillä on yksi koiruus,mutta ens vuoden alussa luultavasti joukkoomme liittyy toinen koiruus..:)
- mindetys
yksi, ja saa riittää tähän hätään:)
Meidän laumaan kuuluu kaksi koiraa, mutta mä oon enempi keskittynyt tämän toisen kanssa touhuiluun. Olen sellainen yhdenkoiranihminen, ainakin toistaiseksi.
- buffy
meillä on kaksi koiraa. ja kolmatta ollaan suunnittelemassa vuoden sisällä.
- ...kuin pienessä kylässä...
Koiria seitsemän,ja sitten muut nelijalkaiset päälle:)
Keräisin vaikka kaikki maailman onnettomat meille jollei mies hieman löisi tossua jarruksi... - jennaaa
meil on 2 koiraa. toinen on 8v. kääpiöpinseri ja toinen 8kk pitkäkarvanen collie. on elämä mielenkiintosta
- sallalainen
Meillä on kolme hirvikoiraa,yksi karjalankarhukoira ja kaksi valkoista ruotsinhirvikoiraa ja tarkoitus olisi pennuttaa tuo valkoinen lähiaikoina.
- cher.i
sallalainen kirjoitti:
Meillä on kolme hirvikoiraa,yksi karjalankarhukoira ja kaksi valkoista ruotsinhirvikoiraa ja tarkoitus olisi pennuttaa tuo valkoinen lähiaikoina.
..kuinkas teillä toimii mettällä? ihan mielenkiinnosta vain :)
- sallalainen
cher.i kirjoitti:
..kuinkas teillä toimii mettällä? ihan mielenkiinnosta vain :)
Meidän "vanhaherra" 8v on erikoistunut vasojen pyyntiin.Siis menee hirville ja alkaa "leikkimään" emän kanssa,laittaa etujalat pitkälle eteen ja haukkuu aivan vimmatusti ja kun emä hyökkää perään niin lähtee karkuun ja vasa jää ilman suojaa,ja jatkaa niin kauan että isäntä pääsee ampumaetäisyydelle.Meidän karhukoiraa sanotaankin " täystehoksi" Moni vasa on menettänyt henkensä tämän koiran edessä.Tokihan se haukkuu myös aikuisia hirviä.
- XSaphire
..yhden juuri hyvästelin. Ensi vuonna ehkä otan uuden turrikan taas tuomaan lisää töminää taloon.
- <<<<
JOS JOSKUS OIS NIIN 7 0-7. 9 0-9 KOIRAA
1.BERNHARDINKOIRA < 7 0-7.9 0-9
2.SUURSNAUTSERI < 4 4-8.5 1-6
3.ROTTWEILER < 4 3-7.1 2-3
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä611725- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1271270- 1401064
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55664Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625