gallup

-.-.-.-.-

Kuinka monta koiraa teillä on?
Itsellä on yksi ja mieli tekisi toinen ottaa kaveriksi. mutta aika näyttää sitten.

18

1110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bereniken

      on sakemannivauva ja sarkaa riittää tuossa yhdessä hulivilissä pitkäksi aikaa ja tuskin otetaan lähivuosina toista koiraa...vaikka vannomatta paras ;).

    • hurtta-83

      Kotona täällä meillä vaikuttaa yksi ja nuorena saamani vanharouva asustaa vanhempieni luona suurmmaksi osaksi, siellä kun on elämänsä viettänyt ja siihen verkkaseen päivärytmiin tottunut.
      Eli siis yksi koira asustaa täällä.

      ...joskus jahka jostain isompi luuukku löydetään, otetaan toinen...ehkä kolmaskin, mut aika näyttää ;)

    • RäsyKarhu...xD

      meille tulee 1 koiranpanetu.

      • Shirie

        ... tiedän, ettet halua kenenkään sekaantuvan asioihisi ... mutta, mutta ... kun mulla on melkein sun ikäinen tytär ja suojelen sitä joskus ihan sairaan liikaakin ja kun maailmassa ei ole vain hyviä ihmisiä ... ota kiltti pikkuinen se kuvasi pois sieltä galleriasta ... lupaathan miettiä.


      • ymmärrä???
        Shirie kirjoitti:

        ... tiedän, ettet halua kenenkään sekaantuvan asioihisi ... mutta, mutta ... kun mulla on melkein sun ikäinen tytär ja suojelen sitä joskus ihan sairaan liikaakin ja kun maailmassa ei ole vain hyviä ihmisiä ... ota kiltti pikkuinen se kuvasi pois sieltä galleriasta ... lupaathan miettiä.

        Miks kuva pitäis poistaa?


      • visitingPlanet
        Shirie kirjoitti:

        ... tiedän, ettet halua kenenkään sekaantuvan asioihisi ... mutta, mutta ... kun mulla on melkein sun ikäinen tytär ja suojelen sitä joskus ihan sairaan liikaakin ja kun maailmassa ei ole vain hyviä ihmisiä ... ota kiltti pikkuinen se kuvasi pois sieltä galleriasta ... lupaathan miettiä.

        samaa mieltä.kaikilla ei oo suojelijaa hoitamassa turvapuolta


    • kuin sinne ..

      ja puoli

    • Meillä on yksi koiruus,mutta ens vuoden alussa luultavasti joukkoomme liittyy toinen koiruus..:)

    • mindetys

      yksi, ja saa riittää tähän hätään:)

    • Meidän laumaan kuuluu kaksi koiraa, mutta mä oon enempi keskittynyt tämän toisen kanssa touhuiluun. Olen sellainen yhdenkoiranihminen, ainakin toistaiseksi.

    • buffy

      meillä on kaksi koiraa. ja kolmatta ollaan suunnittelemassa vuoden sisällä.

    • ...kuin pienessä kylässä...

      Koiria seitsemän,ja sitten muut nelijalkaiset päälle:)

      Keräisin vaikka kaikki maailman onnettomat meille jollei mies hieman löisi tossua jarruksi...

    • jennaaa

      meil on 2 koiraa. toinen on 8v. kääpiöpinseri ja toinen 8kk pitkäkarvanen collie. on elämä mielenkiintosta

      • sallalainen

        Meillä on kolme hirvikoiraa,yksi karjalankarhukoira ja kaksi valkoista ruotsinhirvikoiraa ja tarkoitus olisi pennuttaa tuo valkoinen lähiaikoina.


      • cher.i
        sallalainen kirjoitti:

        Meillä on kolme hirvikoiraa,yksi karjalankarhukoira ja kaksi valkoista ruotsinhirvikoiraa ja tarkoitus olisi pennuttaa tuo valkoinen lähiaikoina.

        ..kuinkas teillä toimii mettällä? ihan mielenkiinnosta vain :)


      • sallalainen
        cher.i kirjoitti:

        ..kuinkas teillä toimii mettällä? ihan mielenkiinnosta vain :)

        Meidän "vanhaherra" 8v on erikoistunut vasojen pyyntiin.Siis menee hirville ja alkaa "leikkimään" emän kanssa,laittaa etujalat pitkälle eteen ja haukkuu aivan vimmatusti ja kun emä hyökkää perään niin lähtee karkuun ja vasa jää ilman suojaa,ja jatkaa niin kauan että isäntä pääsee ampumaetäisyydelle.Meidän karhukoiraa sanotaankin " täystehoksi" Moni vasa on menettänyt henkensä tämän koiran edessä.Tokihan se haukkuu myös aikuisia hirviä.


    • XSaphire

      ..yhden juuri hyvästelin. Ensi vuonna ehkä otan uuden turrikan taas tuomaan lisää töminää taloon.

    • <<<<

      JOS JOSKUS OIS NIIN 7 0-7. 9 0-9 KOIRAA
      1.BERNHARDINKOIRA < 7 0-7.9 0-9
      2.SUURSNAUTSERI < 4 4-8.5 1-6
      3.ROTTWEILER < 4 3-7.1 2-3

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1969
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      128
      1394
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1353
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe