Mihin se

hävisi?

Mihin se eräs keskustelu on kadonnu?
Tais osua arkaan paikkaan, muutama eilinen kirjoitus.
Mutta voimia kaikille nörteille ja nörttien kohteille.
t. Mickke

7

673

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • avohoitopotilas

Keskustelu ei ehkä edennyt Sulon toiveiden mukaan ja siksi hän poisti sen keskustelun pelottavista manneista ja jengiläisistä. Onhan se kyllä kunnioitettavaa, että Sulo niin tarmokkaasti koittaa rikollisveljiään palstalla puolustaa ja nostaa heidän arvostustaan nörttien silmissä.

• avohoitopotilas

Olen aloittanut omalotteisesti pienentään mulle määrättyjä lääkkeitä. Aamulla oli 250 milliä Largaa, päivällä sama ja illalla 400 milliä plus 200 milliä Levotziniä ja 50 milliä Oxepamia. Nyt oon pienentänyt Largaa 100 milliä kerta. Koville se ottaa mutta mulla on munaa.

• avohoitopotilas
        avohoitopotilas kirjoitti:

Olen aloittanut omalotteisesti pienentään mulle määrättyjä lääkkeitä. Aamulla oli 250 milliä Largaa, päivällä sama ja illalla 400 milliä plus 200 milliä Levotziniä ja 50 milliä Oxepamia. Nyt oon pienentänyt Largaa 100 milliä kerta. Koville se ottaa mutta mulla on munaa.

Sinulla onkin paljon kovempi lääkitys kuin minulla vai oletko käynyt vankilassa opiskelemassa lääkkeiden nimiä? Muista kumminkin olla lääkityksen vähentämisessä tarkkana. Mikähän lääke muuten toi Larga on?

• paskahousuja

mitä olen niitä itse linnassa nähnyt,eipä niitä yleisellä osastolla juuri näy,pelkäävät jengejä ja niitä kavereita joilla tietää olevan "kovia"kavereita takana kuin ruttoo,säälittää kun eivät tosi paikan tullen uskalla mitään tehä

• Oikeus ja kohtuus

Me olemme kaikki täällä kaurahattuja. Kun olemme rehellisiä ei meistä ole mihinkään. Koko jengi ollaan kurat housuissa kun joku karjasee metrossa. Täällä me pullistellaa mutta livenä ei.

t. Mickke

• elä rosvoa

Äläpäs mouhua siinä.
        t. Original Mickke

• Lopeta!!
        elä rosvoa kirjoitti:

Äläpäs mouhua siinä.
        t. Original Mickke

Minä olen tässä!
        t. Original Mickke

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6003
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4772
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3025
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2810
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2085
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1506
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1057
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      960
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      764
    Aihe