Ryhtiliike

Eikö ketään enään kiinnosta mitä talossa tapahtuu? Tuntuu siltä että menossa on paniikinomainen sielujen kalastelu pudonneiden kilpailijoiden kannattajista. Missä on keskustelu tehtävistä? Aivan järjetöntä aloitustulvaa kun yritetään pitää etusivulla mahdollisimman monta omaan ehdokasta puoltavaa kirjoitusta. Mistään ei kannata keskustella kun se tunnin päästä on pudonnut jonnekkin kauas. 1500 viestiä vuorokaudessa tuli vielä viikonloppuna ja asiaa oli vähän. Eihän siinä toisaalta mitään että on paljon viestejä mutta olisipa edes kerran tälläkin palstalla jokin keskustelu käytynä "tappiin asti" eli 200 vastausta...

Nyt, eräänlaisena viimeisenä radikaalina yrityksenä saada palsta vielä toimimaan, aion karsia rankalla kädellä noita aloituksia niin kauaksi kuin jaksan. Lähtövuorossa on kaikki sellaiset ketjut jossa ei ole oikeastaan mitään sellaista mitä ei olisi voinut laittaa johonkin edelliseen viestiin. Tyyliin "äänestän kilpalija XXX:ää". Uskon että ymmärrätte mitä tarkoitan. Tätä en luonnollisestikkaan voi tehdä 24h vuorokaudessa, mutta katsotaan nyt vieläkö tähän saisi jotain järkeä...

8

702

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      oliko shokki? vetikö mielen matalaksi?

    • Perttu.best

      meinas karata jo itseltäkin mopo käsistä

      • jo.....

        aikakin...Mietin itsekseni eikö ihmiset ymmärrä sanaa keskustelu...Palsta kaatuu omaan mahdottomuuteensa..Joko nettietiketti on unohtunut tai sitä ei ole ollutkaan...Sana on toki vapaa mutta kohtuudella ja järjellä...


    • ^-^^

      mistä tehtävistä?? onks viikkotehtävä jo annettu??:O

    • ei ole päätä..

      eikä häntää näkyvissä.Keskustelusta ei tule mitään..aloitukset poukkoilevat,kuin popcornit kattilassa.Menee mielenkiinto koko touhuun, kun oma aloituskin on jo kolmannella sivulla!Paras olis,kun sefu laittasit valkoisen blankon eteen ja aloitettaisiin puhtaalta pöydältä!!!!Tsemppiä!
      santtu

    • ..............

    • Eräs mummeli

      En ole kylläkään kirjoitellut vann lukenut ahkerasti ja nauranut vedet silmissä. Toivotaan että Pertulle antamat mukavat kannustukset jäävät voimaan. Toivottavasti tämä ei mene sellaiseksi että sinun "suojattisi" jyllää. No olen varmaan väärässä ja olet varmasti oikeuden mukainen.
      Terv. Pertun kannattaja

      • BB talon touhuja??

        minäkin mummi...ja vaarin kans kippurassa naurataan talon touhuille....ps.joku kirjoittaa oitis perään:HANKKIKAA elämäuskokkos!!!meilää on rikas elämä ja oheisviihdyttäjänä BB
        heippa mummeli!:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      969
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe