Eikö ketään enään kiinnosta mitä talossa tapahtuu? Tuntuu siltä että menossa on paniikinomainen sielujen kalastelu pudonneiden kilpailijoiden kannattajista. Missä on keskustelu tehtävistä? Aivan järjetöntä aloitustulvaa kun yritetään pitää etusivulla mahdollisimman monta omaan ehdokasta puoltavaa kirjoitusta. Mistään ei kannata keskustella kun se tunnin päästä on pudonnut jonnekkin kauas. 1500 viestiä vuorokaudessa tuli vielä viikonloppuna ja asiaa oli vähän. Eihän siinä toisaalta mitään että on paljon viestejä mutta olisipa edes kerran tälläkin palstalla jokin keskustelu käytynä "tappiin asti" eli 200 vastausta...
Nyt, eräänlaisena viimeisenä radikaalina yrityksenä saada palsta vielä toimimaan, aion karsia rankalla kädellä noita aloituksia niin kauaksi kuin jaksan. Lähtövuorossa on kaikki sellaiset ketjut jossa ei ole oikeastaan mitään sellaista mitä ei olisi voinut laittaa johonkin edelliseen viestiin. Tyyliin "äänestän kilpalija XXX:ää". Uskon että ymmärrätte mitä tarkoitan. Tätä en luonnollisestikkaan voi tehdä 24h vuorokaudessa, mutta katsotaan nyt vieläkö tähän saisi jotain järkeä...
Ryhtiliike
8
702
Vastaukset
- ...
oliko shokki? vetikö mielen matalaksi?
- Perttu.best
meinas karata jo itseltäkin mopo käsistä
- jo.....
aikakin...Mietin itsekseni eikö ihmiset ymmärrä sanaa keskustelu...Palsta kaatuu omaan mahdottomuuteensa..Joko nettietiketti on unohtunut tai sitä ei ole ollutkaan...Sana on toki vapaa mutta kohtuudella ja järjellä...
- ^-^^
mistä tehtävistä?? onks viikkotehtävä jo annettu??:O
- ei ole päätä..
eikä häntää näkyvissä.Keskustelusta ei tule mitään..aloitukset poukkoilevat,kuin popcornit kattilassa.Menee mielenkiinto koko touhuun, kun oma aloituskin on jo kolmannella sivulla!Paras olis,kun sefu laittasit valkoisen blankon eteen ja aloitettaisiin puhtaalta pöydältä!!!!Tsemppiä!
santtu ..............
- Eräs mummeli
En ole kylläkään kirjoitellut vann lukenut ahkerasti ja nauranut vedet silmissä. Toivotaan että Pertulle antamat mukavat kannustukset jäävät voimaan. Toivottavasti tämä ei mene sellaiseksi että sinun "suojattisi" jyllää. No olen varmaan väärässä ja olet varmasti oikeuden mukainen.
Terv. Pertun kannattaja- BB talon touhuja??
minäkin mummi...ja vaarin kans kippurassa naurataan talon touhuille....ps.joku kirjoittaa oitis perään:HANKKIKAA elämäuskokkos!!!meilää on rikas elämä ja oheisviihdyttäjänä BB
heippa mummeli!:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 136969
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514