siteet

tarvii tietää

Haluaisin nyt yksityiskohtaisen selostuksen mikä ero on näillä erilaisilla siteillä: Pilot-siteet, SNS-profil siteet ja Rottefella-siteet? Tarvitsen tätä yhtä selvitystä varten...

6

3019

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asd
      • jeejeejee

Ja Pilot -mono menee kiinni myös Profil-siteeseen,
        mikään muu sekakäyttö ei onnistu.

• olet

kumpi on parempi? SNS vai NNN? Minut saatiin ylipuhuttua Rottefellan siteisiin ja Alpinen monoihn pari vuotta sitten, kun kuulemma Rottefellalla saa paremman potkun kun SNS-siteellä. Olen heikkopotkuinen hiihtäjä, joka tarvii seinäpidon, enkä ole eroa huomannut. Voitelunkin olisi pitänut helpottua...Monot ovat kyllä leveälestisenä minulle hyvät.

• asd
        olet kirjoitti:

kumpi on parempi? SNS vai NNN? Minut saatiin ylipuhuttua Rottefellan siteisiin ja Alpinen monoihn pari vuotta sitten, kun kuulemma Rottefellalla saa paremman potkun kun SNS-siteellä. Olen heikkopotkuinen hiihtäjä, joka tarvii seinäpidon, enkä ole eroa huomannut. Voitelunkin olisi pitänut helpottua...Monot ovat kyllä leveälestisenä minulle hyvät.

mielellläni en ota kantaa tuohon side asiaan, koska en ole hiihtänyt NNN-siteillä eläessäni kuin max. 20km. Sukset ovat olleet testisuksia (Atomic) kuten monotkin.

Ei niissä ollut mitään vikaa hiihtää, mutta kun mono on uusi niin jalka ei ole tottunut siihen. Molemmat side tyypit ovat varmasti hyviä, mutta mielestäni ratkaisevampi asia on monon sopivuus eli jos löydät sopivan monon niin ota myös sen mukainen side. Mm. Fischer:llä on huomattavasti leveämpi lestisempi mono kuin Salomon:lla.

Tuohon seinäpitoon puolestaan vaikuttaa suksen profiili, eivät hyvä side ja mono sitä enää pelasta, jos suksi ei ole oikeanlainen.

Mutta taatusti NNN-sidekkin on toimiva, koska sillä hiihdetään maailmacuppia menestyksekkäästi, joten ei se voi olla huonokaan, kuten ei mielestäni oli SNS-sidekkään.

Toinen juttu minkä takia minulla on SNS-side on se ettei täälläpäin ole kunnon monoja myynnissä NNN-siteeseen ja hiihdän "väärän" merkkisillä suksilla. ja olen löytänyt jalkaani sopivan monon SNS-puolelta.

Koettakaa saada selvää tuosta

• tarvii tietää
        asd kirjoitti:

mielellläni en ota kantaa tuohon side asiaan, koska en ole hiihtänyt NNN-siteillä eläessäni kuin max. 20km. Sukset ovat olleet testisuksia (Atomic) kuten monotkin.

Ei niissä ollut mitään vikaa hiihtää, mutta kun mono on uusi niin jalka ei ole tottunut siihen. Molemmat side tyypit ovat varmasti hyviä, mutta mielestäni ratkaisevampi asia on monon sopivuus eli jos löydät sopivan monon niin ota myös sen mukainen side. Mm. Fischer:llä on huomattavasti leveämpi lestisempi mono kuin Salomon:lla.

Tuohon seinäpitoon puolestaan vaikuttaa suksen profiili, eivät hyvä side ja mono sitä enää pelasta, jos suksi ei ole oikeanlainen.

Mutta taatusti NNN-sidekkin on toimiva, koska sillä hiihdetään maailmacuppia menestyksekkäästi, joten ei se voi olla huonokaan, kuten ei mielestäni oli SNS-sidekkään.

Toinen juttu minkä takia minulla on SNS-side on se ettei täälläpäin ole kunnon monoja myynnissä NNN-siteeseen ja hiihdän "väärän" merkkisillä suksilla. ja olen löytänyt jalkaani sopivan monon SNS-puolelta.

Koettakaa saada selvää tuosta

Sopiikos nämä kaikki sidetyypit sekä luistelu- että perinteisentyylin hiihtoon vai mites ne käy?

• asd
        tarvii tietää kirjoitti:

Sopiikos nämä kaikki sidetyypit sekä luistelu- että perinteisentyylin hiihtoon vai mites ne käy?

SNS:
        Pilot pelkästään luisteluun
        Profil sopii molempiin, riippuen tietysti siitä muovipalasta (sijaitsee monon edessä), yksi on luisteluun(punainen), toinen pertsaan(keltainen) ja kolmas siltä väliltä eli combi(oli aikoinaan vihreä).

NNN:
        sopii molempiin, riippuen taas siitä muovipalasta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      189
      4946
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      41
      2561
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2192
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1729
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1354
    6. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1281
    7. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      32
      1203
    8. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      145
      1200
    9. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      105
      959
    10. Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi

Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannan­hoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.
      Lieksa
      117
      887
    Aihe