Haluaisin nyt yksityiskohtaisen selostuksen mikä ero on näillä erilaisilla siteillä: Pilot-siteet, SNS-profil siteet ja Rottefella-siteet? Tarvitsen tätä yhtä selvitystä varten...
siteet
6
3001
Vastaukset
- asd
Kuvat siteistä:
SNS Pilot:
http://gallery.rei.com:80/media/716078_9996Prd.jpg
SNS Profil:
http://www.rolskitotaal.nl/Afbeeldingen/Salomon SNS Profile Skate 3.jpg
NNN [Rottefella]:
http://www.passsport.it/cgi-bin/image/foto sci/rottefella r3 skate.jpg
sitten lyhyt selitys:
eli
SNS-siteessä on yksi "ura" ja NNN-siteessä kaksi "uraa".
Pilot side kiinni kahdesta kohdasta monoon (keula ja ~4cm taempaa), Profil kiinni yhdestä kohdasta (keula), myös NNN-side on kiinni yhdestä kohdasta (keula).
Kelpaako ?- jeejeejee
Ja Pilot -mono menee kiinni myös Profil-siteeseen,
mikään muu sekakäyttö ei onnistu. - olet
kumpi on parempi? SNS vai NNN? Minut saatiin ylipuhuttua Rottefellan siteisiin ja Alpinen monoihn pari vuotta sitten, kun kuulemma Rottefellalla saa paremman potkun kun SNS-siteellä. Olen heikkopotkuinen hiihtäjä, joka tarvii seinäpidon, enkä ole eroa huomannut. Voitelunkin olisi pitänut helpottua...Monot ovat kyllä leveälestisenä minulle hyvät.
- asd
olet kirjoitti:
kumpi on parempi? SNS vai NNN? Minut saatiin ylipuhuttua Rottefellan siteisiin ja Alpinen monoihn pari vuotta sitten, kun kuulemma Rottefellalla saa paremman potkun kun SNS-siteellä. Olen heikkopotkuinen hiihtäjä, joka tarvii seinäpidon, enkä ole eroa huomannut. Voitelunkin olisi pitänut helpottua...Monot ovat kyllä leveälestisenä minulle hyvät.
mielellläni en ota kantaa tuohon side asiaan, koska en ole hiihtänyt NNN-siteillä eläessäni kuin max. 20km. Sukset ovat olleet testisuksia (Atomic) kuten monotkin.
Ei niissä ollut mitään vikaa hiihtää, mutta kun mono on uusi niin jalka ei ole tottunut siihen. Molemmat side tyypit ovat varmasti hyviä, mutta mielestäni ratkaisevampi asia on monon sopivuus eli jos löydät sopivan monon niin ota myös sen mukainen side. Mm. Fischer:llä on huomattavasti leveämpi lestisempi mono kuin Salomon:lla.
Tuohon seinäpitoon puolestaan vaikuttaa suksen profiili, eivät hyvä side ja mono sitä enää pelasta, jos suksi ei ole oikeanlainen.
Mutta taatusti NNN-sidekkin on toimiva, koska sillä hiihdetään maailmacuppia menestyksekkäästi, joten ei se voi olla huonokaan, kuten ei mielestäni oli SNS-sidekkään.
Toinen juttu minkä takia minulla on SNS-side on se ettei täälläpäin ole kunnon monoja myynnissä NNN-siteeseen ja hiihdän "väärän" merkkisillä suksilla. ja olen löytänyt jalkaani sopivan monon SNS-puolelta.
Koettakaa saada selvää tuosta - tarvii tietää
asd kirjoitti:
mielellläni en ota kantaa tuohon side asiaan, koska en ole hiihtänyt NNN-siteillä eläessäni kuin max. 20km. Sukset ovat olleet testisuksia (Atomic) kuten monotkin.
Ei niissä ollut mitään vikaa hiihtää, mutta kun mono on uusi niin jalka ei ole tottunut siihen. Molemmat side tyypit ovat varmasti hyviä, mutta mielestäni ratkaisevampi asia on monon sopivuus eli jos löydät sopivan monon niin ota myös sen mukainen side. Mm. Fischer:llä on huomattavasti leveämpi lestisempi mono kuin Salomon:lla.
Tuohon seinäpitoon puolestaan vaikuttaa suksen profiili, eivät hyvä side ja mono sitä enää pelasta, jos suksi ei ole oikeanlainen.
Mutta taatusti NNN-sidekkin on toimiva, koska sillä hiihdetään maailmacuppia menestyksekkäästi, joten ei se voi olla huonokaan, kuten ei mielestäni oli SNS-sidekkään.
Toinen juttu minkä takia minulla on SNS-side on se ettei täälläpäin ole kunnon monoja myynnissä NNN-siteeseen ja hiihdän "väärän" merkkisillä suksilla. ja olen löytänyt jalkaani sopivan monon SNS-puolelta.
Koettakaa saada selvää tuostaSopiikos nämä kaikki sidetyypit sekä luistelu- että perinteisentyylin hiihtoon vai mites ne käy?
- asd
tarvii tietää kirjoitti:
Sopiikos nämä kaikki sidetyypit sekä luistelu- että perinteisentyylin hiihtoon vai mites ne käy?
SNS:
Pilot pelkästään luisteluun
Profil sopii molempiin, riippuen tietysti siitä muovipalasta (sijaitsee monon edessä), yksi on luisteluun(punainen), toinen pertsaan(keltainen) ja kolmas siltä väliltä eli combi(oli aikoinaan vihreä).
NNN:
sopii molempiin, riippuen taas siitä muovipalasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman481558Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 261099
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊881064- 88970
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187906Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99855Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20851- 82821
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70789