siteet

tarvii tietää

Haluaisin nyt yksityiskohtaisen selostuksen mikä ero on näillä erilaisilla siteillä: Pilot-siteet, SNS-profil siteet ja Rottefella-siteet? Tarvitsen tätä yhtä selvitystä varten...

6

3200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asd
      • jeejeejee

        Ja Pilot -mono menee kiinni myös Profil-siteeseen,
        mikään muu sekakäyttö ei onnistu.


      • olet

        kumpi on parempi? SNS vai NNN? Minut saatiin ylipuhuttua Rottefellan siteisiin ja Alpinen monoihn pari vuotta sitten, kun kuulemma Rottefellalla saa paremman potkun kun SNS-siteellä. Olen heikkopotkuinen hiihtäjä, joka tarvii seinäpidon, enkä ole eroa huomannut. Voitelunkin olisi pitänut helpottua...Monot ovat kyllä leveälestisenä minulle hyvät.


      • asd
        olet kirjoitti:

        kumpi on parempi? SNS vai NNN? Minut saatiin ylipuhuttua Rottefellan siteisiin ja Alpinen monoihn pari vuotta sitten, kun kuulemma Rottefellalla saa paremman potkun kun SNS-siteellä. Olen heikkopotkuinen hiihtäjä, joka tarvii seinäpidon, enkä ole eroa huomannut. Voitelunkin olisi pitänut helpottua...Monot ovat kyllä leveälestisenä minulle hyvät.

        mielellläni en ota kantaa tuohon side asiaan, koska en ole hiihtänyt NNN-siteillä eläessäni kuin max. 20km. Sukset ovat olleet testisuksia (Atomic) kuten monotkin.

        Ei niissä ollut mitään vikaa hiihtää, mutta kun mono on uusi niin jalka ei ole tottunut siihen. Molemmat side tyypit ovat varmasti hyviä, mutta mielestäni ratkaisevampi asia on monon sopivuus eli jos löydät sopivan monon niin ota myös sen mukainen side. Mm. Fischer:llä on huomattavasti leveämpi lestisempi mono kuin Salomon:lla.

        Tuohon seinäpitoon puolestaan vaikuttaa suksen profiili, eivät hyvä side ja mono sitä enää pelasta, jos suksi ei ole oikeanlainen.

        Mutta taatusti NNN-sidekkin on toimiva, koska sillä hiihdetään maailmacuppia menestyksekkäästi, joten ei se voi olla huonokaan, kuten ei mielestäni oli SNS-sidekkään.

        Toinen juttu minkä takia minulla on SNS-side on se ettei täälläpäin ole kunnon monoja myynnissä NNN-siteeseen ja hiihdän "väärän" merkkisillä suksilla. ja olen löytänyt jalkaani sopivan monon SNS-puolelta.

        Koettakaa saada selvää tuosta


      • tarvii tietää
        asd kirjoitti:

        mielellläni en ota kantaa tuohon side asiaan, koska en ole hiihtänyt NNN-siteillä eläessäni kuin max. 20km. Sukset ovat olleet testisuksia (Atomic) kuten monotkin.

        Ei niissä ollut mitään vikaa hiihtää, mutta kun mono on uusi niin jalka ei ole tottunut siihen. Molemmat side tyypit ovat varmasti hyviä, mutta mielestäni ratkaisevampi asia on monon sopivuus eli jos löydät sopivan monon niin ota myös sen mukainen side. Mm. Fischer:llä on huomattavasti leveämpi lestisempi mono kuin Salomon:lla.

        Tuohon seinäpitoon puolestaan vaikuttaa suksen profiili, eivät hyvä side ja mono sitä enää pelasta, jos suksi ei ole oikeanlainen.

        Mutta taatusti NNN-sidekkin on toimiva, koska sillä hiihdetään maailmacuppia menestyksekkäästi, joten ei se voi olla huonokaan, kuten ei mielestäni oli SNS-sidekkään.

        Toinen juttu minkä takia minulla on SNS-side on se ettei täälläpäin ole kunnon monoja myynnissä NNN-siteeseen ja hiihdän "väärän" merkkisillä suksilla. ja olen löytänyt jalkaani sopivan monon SNS-puolelta.

        Koettakaa saada selvää tuosta

        Sopiikos nämä kaikki sidetyypit sekä luistelu- että perinteisentyylin hiihtoon vai mites ne käy?


      • asd
        tarvii tietää kirjoitti:

        Sopiikos nämä kaikki sidetyypit sekä luistelu- että perinteisentyylin hiihtoon vai mites ne käy?

        SNS:
        Pilot pelkästään luisteluun
        Profil sopii molempiin, riippuen tietysti siitä muovipalasta (sijaitsee monon edessä), yksi on luisteluun(punainen), toinen pertsaan(keltainen) ja kolmas siltä väliltä eli combi(oli aikoinaan vihreä).

        NNN:
        sopii molempiin, riippuen taas siitä muovipalasta


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      125
      1308
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      956
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      623
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      488
    Aihe