Haluaisin nyt yksityiskohtaisen selostuksen mikä ero on näillä erilaisilla siteillä: Pilot-siteet, SNS-profil siteet ja Rottefella-siteet? Tarvitsen tätä yhtä selvitystä varten...
siteet
6
3200
Vastaukset
- asd
Kuvat siteistä:
SNS Pilot:
http://gallery.rei.com:80/media/716078_9996Prd.jpg
SNS Profil:
http://www.rolskitotaal.nl/Afbeeldingen/Salomon SNS Profile Skate 3.jpg
NNN [Rottefella]:
http://www.passsport.it/cgi-bin/image/foto sci/rottefella r3 skate.jpg
sitten lyhyt selitys:
eli
SNS-siteessä on yksi "ura" ja NNN-siteessä kaksi "uraa".
Pilot side kiinni kahdesta kohdasta monoon (keula ja ~4cm taempaa), Profil kiinni yhdestä kohdasta (keula), myös NNN-side on kiinni yhdestä kohdasta (keula).
Kelpaako ?- jeejeejee
Ja Pilot -mono menee kiinni myös Profil-siteeseen,
mikään muu sekakäyttö ei onnistu. - olet
kumpi on parempi? SNS vai NNN? Minut saatiin ylipuhuttua Rottefellan siteisiin ja Alpinen monoihn pari vuotta sitten, kun kuulemma Rottefellalla saa paremman potkun kun SNS-siteellä. Olen heikkopotkuinen hiihtäjä, joka tarvii seinäpidon, enkä ole eroa huomannut. Voitelunkin olisi pitänut helpottua...Monot ovat kyllä leveälestisenä minulle hyvät.
- asd
olet kirjoitti:
kumpi on parempi? SNS vai NNN? Minut saatiin ylipuhuttua Rottefellan siteisiin ja Alpinen monoihn pari vuotta sitten, kun kuulemma Rottefellalla saa paremman potkun kun SNS-siteellä. Olen heikkopotkuinen hiihtäjä, joka tarvii seinäpidon, enkä ole eroa huomannut. Voitelunkin olisi pitänut helpottua...Monot ovat kyllä leveälestisenä minulle hyvät.
mielellläni en ota kantaa tuohon side asiaan, koska en ole hiihtänyt NNN-siteillä eläessäni kuin max. 20km. Sukset ovat olleet testisuksia (Atomic) kuten monotkin.
Ei niissä ollut mitään vikaa hiihtää, mutta kun mono on uusi niin jalka ei ole tottunut siihen. Molemmat side tyypit ovat varmasti hyviä, mutta mielestäni ratkaisevampi asia on monon sopivuus eli jos löydät sopivan monon niin ota myös sen mukainen side. Mm. Fischer:llä on huomattavasti leveämpi lestisempi mono kuin Salomon:lla.
Tuohon seinäpitoon puolestaan vaikuttaa suksen profiili, eivät hyvä side ja mono sitä enää pelasta, jos suksi ei ole oikeanlainen.
Mutta taatusti NNN-sidekkin on toimiva, koska sillä hiihdetään maailmacuppia menestyksekkäästi, joten ei se voi olla huonokaan, kuten ei mielestäni oli SNS-sidekkään.
Toinen juttu minkä takia minulla on SNS-side on se ettei täälläpäin ole kunnon monoja myynnissä NNN-siteeseen ja hiihdän "väärän" merkkisillä suksilla. ja olen löytänyt jalkaani sopivan monon SNS-puolelta.
Koettakaa saada selvää tuosta - tarvii tietää
asd kirjoitti:
mielellläni en ota kantaa tuohon side asiaan, koska en ole hiihtänyt NNN-siteillä eläessäni kuin max. 20km. Sukset ovat olleet testisuksia (Atomic) kuten monotkin.
Ei niissä ollut mitään vikaa hiihtää, mutta kun mono on uusi niin jalka ei ole tottunut siihen. Molemmat side tyypit ovat varmasti hyviä, mutta mielestäni ratkaisevampi asia on monon sopivuus eli jos löydät sopivan monon niin ota myös sen mukainen side. Mm. Fischer:llä on huomattavasti leveämpi lestisempi mono kuin Salomon:lla.
Tuohon seinäpitoon puolestaan vaikuttaa suksen profiili, eivät hyvä side ja mono sitä enää pelasta, jos suksi ei ole oikeanlainen.
Mutta taatusti NNN-sidekkin on toimiva, koska sillä hiihdetään maailmacuppia menestyksekkäästi, joten ei se voi olla huonokaan, kuten ei mielestäni oli SNS-sidekkään.
Toinen juttu minkä takia minulla on SNS-side on se ettei täälläpäin ole kunnon monoja myynnissä NNN-siteeseen ja hiihdän "väärän" merkkisillä suksilla. ja olen löytänyt jalkaani sopivan monon SNS-puolelta.
Koettakaa saada selvää tuostaSopiikos nämä kaikki sidetyypit sekä luistelu- että perinteisentyylin hiihtoon vai mites ne käy?
- asd
tarvii tietää kirjoitti:
Sopiikos nämä kaikki sidetyypit sekä luistelu- että perinteisentyylin hiihtoon vai mites ne käy?
SNS:
Pilot pelkästään luisteluun
Profil sopii molempiin, riippuen tietysti siitä muovipalasta (sijaitsee monon edessä), yksi on luisteluun(punainen), toinen pertsaan(keltainen) ja kolmas siltä väliltä eli combi(oli aikoinaan vihreä).
NNN:
sopii molempiin, riippuen taas siitä muovipalasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251308
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa289956- 43845
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html145623- 38587
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528518Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44501- 107488