siteet

tarvii tietää

Haluaisin nyt yksityiskohtaisen selostuksen mikä ero on näillä erilaisilla siteillä: Pilot-siteet, SNS-profil siteet ja Rottefella-siteet? Tarvitsen tätä yhtä selvitystä varten...

6

3001

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asd
      • jeejeejee

Ja Pilot -mono menee kiinni myös Profil-siteeseen,
        mikään muu sekakäyttö ei onnistu.

• olet

kumpi on parempi? SNS vai NNN? Minut saatiin ylipuhuttua Rottefellan siteisiin ja Alpinen monoihn pari vuotta sitten, kun kuulemma Rottefellalla saa paremman potkun kun SNS-siteellä. Olen heikkopotkuinen hiihtäjä, joka tarvii seinäpidon, enkä ole eroa huomannut. Voitelunkin olisi pitänut helpottua...Monot ovat kyllä leveälestisenä minulle hyvät.

• asd
        olet kirjoitti:

kumpi on parempi? SNS vai NNN? Minut saatiin ylipuhuttua Rottefellan siteisiin ja Alpinen monoihn pari vuotta sitten, kun kuulemma Rottefellalla saa paremman potkun kun SNS-siteellä. Olen heikkopotkuinen hiihtäjä, joka tarvii seinäpidon, enkä ole eroa huomannut. Voitelunkin olisi pitänut helpottua...Monot ovat kyllä leveälestisenä minulle hyvät.

mielellläni en ota kantaa tuohon side asiaan, koska en ole hiihtänyt NNN-siteillä eläessäni kuin max. 20km. Sukset ovat olleet testisuksia (Atomic) kuten monotkin.

Ei niissä ollut mitään vikaa hiihtää, mutta kun mono on uusi niin jalka ei ole tottunut siihen. Molemmat side tyypit ovat varmasti hyviä, mutta mielestäni ratkaisevampi asia on monon sopivuus eli jos löydät sopivan monon niin ota myös sen mukainen side. Mm. Fischer:llä on huomattavasti leveämpi lestisempi mono kuin Salomon:lla.

Tuohon seinäpitoon puolestaan vaikuttaa suksen profiili, eivät hyvä side ja mono sitä enää pelasta, jos suksi ei ole oikeanlainen.

Mutta taatusti NNN-sidekkin on toimiva, koska sillä hiihdetään maailmacuppia menestyksekkäästi, joten ei se voi olla huonokaan, kuten ei mielestäni oli SNS-sidekkään.

Toinen juttu minkä takia minulla on SNS-side on se ettei täälläpäin ole kunnon monoja myynnissä NNN-siteeseen ja hiihdän "väärän" merkkisillä suksilla. ja olen löytänyt jalkaani sopivan monon SNS-puolelta.

Koettakaa saada selvää tuosta

• tarvii tietää
        asd kirjoitti:

mielellläni en ota kantaa tuohon side asiaan, koska en ole hiihtänyt NNN-siteillä eläessäni kuin max. 20km. Sukset ovat olleet testisuksia (Atomic) kuten monotkin.

Ei niissä ollut mitään vikaa hiihtää, mutta kun mono on uusi niin jalka ei ole tottunut siihen. Molemmat side tyypit ovat varmasti hyviä, mutta mielestäni ratkaisevampi asia on monon sopivuus eli jos löydät sopivan monon niin ota myös sen mukainen side. Mm. Fischer:llä on huomattavasti leveämpi lestisempi mono kuin Salomon:lla.

Tuohon seinäpitoon puolestaan vaikuttaa suksen profiili, eivät hyvä side ja mono sitä enää pelasta, jos suksi ei ole oikeanlainen.

Mutta taatusti NNN-sidekkin on toimiva, koska sillä hiihdetään maailmacuppia menestyksekkäästi, joten ei se voi olla huonokaan, kuten ei mielestäni oli SNS-sidekkään.

Toinen juttu minkä takia minulla on SNS-side on se ettei täälläpäin ole kunnon monoja myynnissä NNN-siteeseen ja hiihdän "väärän" merkkisillä suksilla. ja olen löytänyt jalkaani sopivan monon SNS-puolelta.

Koettakaa saada selvää tuosta

Sopiikos nämä kaikki sidetyypit sekä luistelu- että perinteisentyylin hiihtoon vai mites ne käy?

• asd
        tarvii tietää kirjoitti:

Sopiikos nämä kaikki sidetyypit sekä luistelu- että perinteisentyylin hiihtoon vai mites ne käy?

SNS:
        Pilot pelkästään luisteluun
        Profil sopii molempiin, riippuen tietysti siitä muovipalasta (sijaitsee monon edessä), yksi on luisteluun(punainen), toinen pertsaan(keltainen) ja kolmas siltä väliltä eli combi(oli aikoinaan vihreä).

NNN:
        sopii molempiin, riippuen taas siitä muovipalasta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      48
      1558
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1355
    3. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      26
      1099
    4. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      88
      1064
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      88
      970
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      187
      906
    7. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      99
      855
    8. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      851
    9. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      821
    10. 70
      789
    Aihe