Laitetaan vähän gallupin poikasta kehiin. Milloin Uskoisit pääsevän ensi kertaa pilkille näin tulevan kauden aikana? Täältä järvisuomesta(saimaan alueella) huutelisin että siinä 15.12.
milloin kausi alkaa?
4
1102
Vastaukset
- pilkkijä
joka vuosi on päästy pilkille sitten kun jää on tarpeeksi vahvaa elikkäs n.5-8 cm.ajankohta taas riippuu keleistä jäätä alkaa syntymään vasta kun lämpötila laskee nollan alapuolelle.
- esa
Mua ei sais millään 5 sentin jäälle. Pitää olla vähintään tuo 8cm ennen kuin uskallan mennä. Kohta pääsee,jos pakkaset jatkuu JEEEE!!!!!:D
- samma här
esa kirjoitti:
Mua ei sais millään 5 sentin jäälle. Pitää olla vähintään tuo 8cm ennen kuin uskallan mennä. Kohta pääsee,jos pakkaset jatkuu JEEEE!!!!!:D
On hyvä et ihminen tiedostaa, missä uskaltaa liikkua. Kyllähän 5 senttinen jää kannattaa, mut silti varovaisuus kannattaa pitää yllä.
Tietenkään et voi tietää kuin paksu se jää on allasi kulloinkin, lähteiden ja virtausten takia.
Eikun pilkille ja turvallisesti.
- myry
joo... oltiin tossa tapaninpäivänä toijan salmessa pilkkii eli täällä eteläisellä saimaalla. Jäätä oli ehkä 15 senttii ja kalaa tuli kohan ylös viitti kiskoo :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948509
- 926545
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon636399Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345061Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo603827- 493401
- 503325
- 512992
- 562892
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512866