lauantaina Tokioon

Nella

lähdemme,mutta vain yhdeksi päiväksi.Olemme matkalla siitä vielä eteenpäin,mutta vietämme koneen vaihdon ajan Tokiossa.
Semmoista kysyisin vaan,lentokentän käytäntöä,että mitenkä se sujuu,kentältä ulosmeno,ja paluu terminaaliin?

Jos siis aikoo lähteä Naritan terminaalista Tokiota katselemaan,olenko ymmärtänyt oikein,että siinä välissä ei pidä mennä terminaaliin "kunnolla sisälle",siis turvatarkastuksiin sun muuta,sillä sen jälkeenhän ei ole mitään asiaa enää kentältä ulos??

Entä onko kellään tietoa,onko Naritalla aina kova jonotus check iniin,montako tuntia yleensä menee??

Ja vielä,kun meillä on se koneenvaihto siellä(emme ole ikinä ennen olleet noin kaukana),niin meneekö matkalaukkumme automaattisesti jatkolennolle,vai pitääkö ne itse hakea hihnalta,ja viedä taas check inin kautta uudelleen uudelle jatkolennolle??

Tiedän,ihan tyhmiä kysymyksiä,mutta kun ei ole ennen mennyt,niin on ihan uuno.......ja kyllä ihan pikkuisen jännittääkin,sillä olen ainoa,joka osaa englantia edes ihan pikkuisen...

Kiitos,jos joku osaa vastailla.!=)

4

783

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Useasti käynyt

      Naritasta Tokion keskustaan on matkaa ajallisesti 60 ... 80 minuuttia. Yhdensuuntainen matka junalla maksaa muistaakseni 3500 yeniä (25 Eur). Toinen vaihtoehto on ottaa ns. limousine bussi, hinta lähes sama. Jos olet vain ns. stop over matkustaja eli tulet aamulla ja lähdet eteenpäin illalla niin Tokiossa käymiseen aika on rajallinen.

      Minulle on sattunut jopa niin, että Tokiossa heti koneesta tulon jälkeen on ollut vastassa ystävällisiä japanilaisia virkailijoita, jotka kädestä pitäen vieneet eteenpäin jatkolennolle.

      Kantsii varmaan ainakin lähteä terminaalialueelta ulos, eli passintarkastuksen kautta. Kysy lentoemänniltä mitä silloin kannattaa laittaa osoitteeksi maihinnousukorttiin. Itse laitan muuten aina Hilton Tokio, ja aina mennyt läpi vaikken kyseisessä hotellissa koskaan ole ollutkaan.

      Matkatavarasi siirtyvät automaattisesti jatkolennolle jos olet checkannut ne jo lähtöpaikassa sinne.

      Japani on mielestäni yksi maailman palveluystävällisimmistä maista etkä varmasti joudu pulaan. Voit aina kysyä keneltä vaan neuvoa. Onnea matkaan, vaikka se Japanin osalta lyhyt onkin.

      • Nella

        sinulle!!!!!!

        Aivan ihana ja asiallinen vastaus,josta oli tosi paljon apua.Aion printata vastauksesi paperille,ja näyttää vaikka lentoemolle koneessa luettavaksi(Finnair),niin toivottavasti osaa vastailla tuohon maihinnousukortti asiaan.

        Ja tuota kiitos,onnea toki tarviimme paljonkin matkalla,sillä eka kertaa tällä tavalla matkustetaan,ilman matkanjärjestäjää.

        Mukavaa joulunalus aikaa sinulle!!

        PS.Minä olen iäti ollut Japanista hyvinkin kiinnostunut,ja odotan paljon,ja yritän nähdä niin paljon kuin mahdollista tällä lyhyellä visiitillä.


      • hachidori

        Taitaa tulla Nellalle myohassa tama tieto, mutta samassa ajassa ilman vaihtoja Tokion asemalle paasee paikallisjunalla noin 750 jenilla. Kuten sanottu, kysymalla ei raiteilta eksy.


      • Docomo
        hachidori kirjoitti:

        Taitaa tulla Nellalle myohassa tama tieto, mutta samassa ajassa ilman vaihtoja Tokion asemalle paasee paikallisjunalla noin 750 jenilla. Kuten sanottu, kysymalla ei raiteilta eksy.

        Viimeksi kun olen tullut junalla niin halvin lippu oli Keisein futsuu ressha 950 yen. Ja sehan puksuttaa Tokyon asemalle ruhtinaalliset parituntia, mutta saipahan nukkua.

        Hanedasta paasee 400 yenilla Shinagawaan Keikyu linella ja se ei kesta kun vajaan parikyt minsaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3673
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      166
      2287
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      1999
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1874
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      398
      1286
    6. 80
      1205
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1094
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1020
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      980
    Aihe