Tarja Halosen seikkailut

Heikki.Huttunen

Tarja ja Pertti olivat juovuksissa Kehä kolmosella. Heikki söi hapankaalia ja kumosi tuopin jos toisenkin kuivaan kurkkuunsa. Tarja oli nähtävästi saanut jonkun kohtauksen, koska hän rikkoi auton tuulilasin ja työnsi päänsä siitä ulos.
Juuri silloin eteläiseltä rampilta tuli auto noin 150 km/h nopeudella. Tämä auto kuului Kala-Kekelle joka oli palaamassa Kauppatorin silakkamarkkinoilta. Nyt herra Keke oli matkalla läntistä ohitusväylää takaisin kotiinsa Porvooseen. Tarja ja Pertti taas Turkuun. Heikki laittoi jalkansa kaasulle ja kiihdytti vauhtia sellaiset about 200 kilsaa tunnissa. "BOOOOOMMMRÄISKISMOISKIS!!!!!!!" Kuului niin helvetinmoinen pamaus ja kaksi autoa oli kasassa keskellä tietä.


Tarja heräsi sairaalassa. Hänen päätänsä kolotti ja hän oksenteli koiranruokaa lattialle. Yhtäkkiä hän havahtui kun joku puhutteli häntä: "Sinä lapsi, sinä olet niin rikas, niin rikas. Anna leipää minulle. Minä en tee lapsille pahaa." sanoi tuntematon. "AAAARGGGGG!!!! Karvanaamainen Michael Jackson!" Huusi Tarja ja repi itsensä sairaalan letkuista ja pakeni käytävään. Käytävässä oli hälinää. Jeesukseksi itseään kutsuva parta hemmo lähenteli sairaalan henkilökuntaa ja soitti tuomiopäivän musiikkia. Yhtäkkiä Tarja muisti: "Hei missä helvetissä Pertti on?" Tarja juoksi kohti Ylilääkärin päivystystä ja kompastui matkalla sähköjohtoihin. "Ai jumalauta! Nyt meni paskaksi jalat !" Tietämättään hän oli katkaissut erään aivokuolleen ernestin elintoiminnot. (Lohdutukseksi voin kertoa että Ernesti ei tuntenut kipuja tässä onnettomuudessa.)
Tarja jatkoi vaivalloista matkaansa Ylilääkärin luokse ja onnistui viimein pääsemään sinne. Tarja koputti oveen ja sisältä kuului "Sisään." Kun Tarja astui sisään, hänen eteensä hyppäsi Hesburgerista tuttu hilpeä Hese-koira. "Tervee, haluatko halata minua? Isooo haliii!!!" Sanoi koira mutta Tarja heitti tämän huoneen ikkunasta ja nyt oli kaikki hyvin. Sitten ylilääkäri sanoi: "Mitä asiaa tollasella älyykääpiöllä on minulle?" Ja Tarja vastasi ja kysyi siihen: "Niin jotta tiedättekö onko täällä sen nimistä tyyppiä hoidossa kun Pertti?" "Mitä helvettiä, se on ruumishuoneella. Etkö tiennyt punikki?" Sen kuultuaan Tarja juoksi takaisin käytävään ja murtautui siivojan koppiin mutustamaan saippuaa.


Päästyään kotiin Tarja murtautui Talonsa alla sijaitsevaan salaiseen kellarihuoneistoon rikkoen Pertin toiveita. Pertti oli aikoinaan uhannut Tarjaa: "Jos sinä menet kellariin minä syön sinut ja kasvatan parran!" Nyt kun Pertti oli vainaa Tarja rikkoi tätä käskyä ja tunkeutui varastamallaan naapurin Masan tankilla sisään. Samalla tosin sortui koko talo mutta se lienee vähäpätöisempi seikka. "Mitä vit*ua!! Tässä kellarissa on hauta! Mitä siinä lukee?:


Tässä lepää Hitler


Itävalta 20.huhtikuuta 1889

Tämä kellari 30.huhtikuuta 1945


"Mitä helvettiä tämä tarkoittaa? Minun talossani on Hitlerin hauta??? Voi jumalauta, parempi tehdä itsemurha kun jäädä tänne keikkumaan sekopäisenä:" Epätoivoisena Tarja loi katseen kellarin nurkassa olleeseen pöytään. Pöydällä oli pieni purkki jossa luki "Syanidikapseleita". Tarja käveli pöydän luokse ja tyhjensi purkin. Sitten hän söi sen sisällön ja sanoi: "Herran haltuun." Ne jäivät hänen viimeisiksi sanoikseen.

1

282

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nagi

      Kuinka dramaattista... Nyyh..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      198
      4666
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      274
      2750
    3. 134
      1707
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1401
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      203
      1357
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1156
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1124
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      74
      1077
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1057
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1051
    Aihe