kertokaahan että miten pian raskauden alkamisesta voi ilmetä pahoinvointia?
minulla ollut parina viimepäivänä etova/oksettava olo, varsinkin syömisen tai kahvin jälkeen.. tänäänkin töissä palaverissa suunnittelin mielessäni mikä olisi lyhyn reitti wc:hen kun olin kahvia ja pullaa ottanut juuri ennen palaveria ja tuli niin etova olo..
luulen kyllä että tämä on jotain muuta, viikko sitten tein raskaustestin joka näytti negaa..
onko muilla ollut vastaavaa?
pahoinvoinnista..
3
672
Vastaukset
- samaa
itselläni on ollu parina päivänä pahoinvointia juuri kahvin jälkeen. Alotin kuun alussa ehkäisyrenkaan käytön, mutta kävi sellainen moka että en käyttänyt 7 ensimmäisen päivän aikana kortsua vaikka niin oli neuvottu. ja renkaan asetuskin myöhästyi parilla päivällä.
Nyt ruumiinlämpökin on ollut välillä 37 tietämillä. - oma.
tariani.
Molemmat raskaudet olen voinut tasan tarkkaan pahoin alusta loppuun. Pahoinvointi alkoi jo ennen kuin muuten mitkään testit raskautta osoittivat. - xarah
..tein raskaustestin ja sekin näytti negaa.. ja kun kuukautistenkaan pois jäämisestä en voi päätellä olenko raskaana vai en, kun pillereiden lopetuksen jälkeen ei ole tullut kuin tyhjennysvuoto.. pillerit lopetin elokuun alussa..
tuossa 13. päivä tätä kuuta luulin jo että kukautiseni alkavat kun oli kuukautiskipujen tapaista kipua ja vuotoakin tuli, mutta ihan todella minimaalisen vähän.. mietinkin olisiko ne silti voineet olla kuukautiset vai oliko ovulaatio?
tietenkin toivoisin että olisin raskaana, että raskaus vain ei olisi vielä näkynyt testissä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1314635Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1033921Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363549- 513320
- 443097
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182559Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest282539- 232226
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201878Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351755