Kun itsetyydytän, saan AINA orkut!! Oon aina saanu tähän päivään mennes...
mut mikä on, ku jätkä sormettaa ni ei tuu nii helpol? Yhen kerran oli lähel mut en kyl tajuu miksei orkku tuu sillon..
Johtuiskohanko se siit, ku jos toinen tekee sen, niin sil on ehkä eri tyyli? eli mun kroppa on sen ohjattavana...
aika tyhmä kyssä mut mietityttää vaan.
Ja sit...Aina sanotaan et naiset masturbois vähemmän ku mioehet mut mä oon joku poikkeus:D mä saatan masturboida jopa 6 kertaa päiväs.. oikeesti :D mul alkaa tekee mieli aika usein vaik en näkiskään mitään kiihottavaa. :D sieluntovereita? :D
Outoo..
4
689
Vastaukset
- minä
Tuo kuuluu aikuistumiseen ja muuttuuu ajan myötä usko pois ; )
- Tare
Ne jätkät ei haltsaa hommaa niinkuin sä kun on oma kehos ja tunnet sen niin helppoo se sit on.
- tietäjäjä
siksi koska orgasmiin täytyy liittyä tiettyä tunnetta. sinun päässäsi täytyy tapahtua samaan aikaan jotain. ei orgasmia tule vain jos joku hinkkaa alapäätä. siinä ´täytyy kiihottua sekä mieleltään että ruumiltaan.
myös jännitäminen saattaa aiheuttaa tuollaista. tai voi olla myös jännitystä siitä että pelkäät ettet saa orgasmia.
"mul alkaa tekee mieli aika usein vaik en näkiskään mitään kiihottavaa." --> jos et näe mitään kiihottavaa tässä jätkässä ei ole ihme ettet saa orgasmia.- aaa
Itselläni on ainakin paljon vähemmän tunnetta mukana kun yksin hommailen! Tottakai sitä nyt itse tietää parhaiten miten orgasmin saa, kun omassa kropassaankin elänyt koko elämänsä ja tietää tasantarkkaan mikä tuntuu miltä. Ei se ole tunteisiin verrattavissa, sillä itsehän saisin silloin seksin aikana jatkuvasti monta orgasmia ja yksin en yhtään - ja näinhän ei ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h613984- 593980
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062861Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv552682Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551982Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211859Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151649- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061327- 1801261