MIKSIKÖHÄN Perttu.Sucks

Virtanen Irma

saa kirjoittaa mitä vaan..vaikka minkälaista törkytekstiä on tuolla ja monella sivulla ja ei niitä ole pois pyyhitty..herää kysymys mistä on kysymys?

12

789

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • henen

      tekstinsä on ollut siistejä muihin täällä oleviin kirjoituksiin verrattuna. Vaikka hän ei olekkaan Perttu fani niin kuin minä, ei hänen tekstinsä ole samoin ärsyttänyt kuten on esim. noiden Terhin haukkujien tekstit.

      • hän haukkuu

        Perttua kirjoituksissaan jälkeenjääneeks ja jopa sairaaks mikä on kaikkea muuta kun siistiä kirjoitusta! Ikäisekseen todella epäkypsää touhua...nimimerkkiä myöten! Kyllä 32 vuotiaalla on normaalisti muutakin elämää kun tv ohjelma...esim perhettä ja lapsia!! Jos ei niitä niin eiköhän tuohon mennessä ole kerenny hommata muutakin elämää...
        Cesar ei puutu millään tavalla Perttu.sucksin haukkumisiin mikä panee kyllä vähän miettimään tätä hommaa...
        Muutenkin Perttua saa haukkua mielin määrin eikä niitä viestejä poisteta mutta muita kyllä...kovin on siis puolueellinen sefu!! Kyllähän sefullakin saa olla oma suosikkinsa mutta sen ei pitäisi näkyä näin selvästi ja puolueellisesti tässä palstan valvonnassa...


      • Virtanen Irma

        ne on paljon pahempia..mä soisin kyllä terhille että pääsis toiseksi pertun kanssa kilpailemaan voitosta


      • mää vaan
        hän haukkuu kirjoitti:

        Perttua kirjoituksissaan jälkeenjääneeks ja jopa sairaaks mikä on kaikkea muuta kun siistiä kirjoitusta! Ikäisekseen todella epäkypsää touhua...nimimerkkiä myöten! Kyllä 32 vuotiaalla on normaalisti muutakin elämää kun tv ohjelma...esim perhettä ja lapsia!! Jos ei niitä niin eiköhän tuohon mennessä ole kerenny hommata muutakin elämää...
        Cesar ei puutu millään tavalla Perttu.sucksin haukkumisiin mikä panee kyllä vähän miettimään tätä hommaa...
        Muutenkin Perttua saa haukkua mielin määrin eikä niitä viestejä poisteta mutta muita kyllä...kovin on siis puolueellinen sefu!! Kyllähän sefullakin saa olla oma suosikkinsa mutta sen ei pitäisi näkyä näin selvästi ja puolueellisesti tässä palstan valvonnassa...

        kyllä harmitti vimmatusti ja katsoin myös nii kaikki taitaa olla säästyneet..ne Perttu.Sucks kirjoitukset..mistä sää tiedät et se on 32 v? mutta kuka todellisuudessa onkaan Perttu.Sucks


      • Perttu.sucksin
        mää vaan kirjoitti:

        kyllä harmitti vimmatusti ja katsoin myös nii kaikki taitaa olla säästyneet..ne Perttu.Sucks kirjoitukset..mistä sää tiedät et se on 32 v? mutta kuka todellisuudessa onkaan Perttu.Sucks

        profiilista...jos se siis on todellista ikää lähelläkään!!!


    • varmaan kun oli Mikan kanna...

      ..sefu myös oli Mikan kannattaja. Ei silloin ole varmaan tarve poistaa niitä. Epäreilua on silti kun kaikkia ei poisteta.

    • "vaikka minkälaista törkytekstiä"... No laitappa esimerkkejä ja linkit niihin niin katsotaan. En ole sallinut hänelle yhtään sen rankempia ilmaisuja kuin muillekkaan kirjoittajille.

      • se toistelee

        kirjoituksiaan, aloittelee samankaltaisia viestejä kuin mitä on ollut jo olemassa, eikä niitäkään ole poistettu.
        Tuossahan olisi jo monta syytä.
        Monia muitakin viestejä on poistettu samoista syistä.


      • Kummastelija

        että tiukassa paikassa Perttu.Sucksin kirjoitelut täyttäisivät herjauksen tunnusmerkkejä Perttua ja hänen kannattajiaan kohtaan. Toisen henkilön älykyyttä, ulkomuotoa, psykologista kehitysastetta jne. en menisi arvioimaan julkisesti atk-teknisen koulutuksen perusteella. Voisihan Perttu tai Pertun kannattajat nostaa joukkokanteen Perttu.Sucksin kirjoittelujen perusteella. Perttu.Sucksin kirjoittelut ovat hyvää suomea ja perusteltuja, mutta niiden sävy ei ole enää kaikilta osin sääntöjen mukaista. Herjausta, mainontaa, yhden kilpailijan herjausta ja muiden hymistelyä. Kerro miksi on näin Cesar ? Ja miksi hän saa jatkaa toimiaan ?


      • Kummastelija kirjoitti:

        että tiukassa paikassa Perttu.Sucksin kirjoitelut täyttäisivät herjauksen tunnusmerkkejä Perttua ja hänen kannattajiaan kohtaan. Toisen henkilön älykyyttä, ulkomuotoa, psykologista kehitysastetta jne. en menisi arvioimaan julkisesti atk-teknisen koulutuksen perusteella. Voisihan Perttu tai Pertun kannattajat nostaa joukkokanteen Perttu.Sucksin kirjoittelujen perusteella. Perttu.Sucksin kirjoittelut ovat hyvää suomea ja perusteltuja, mutta niiden sävy ei ole enää kaikilta osin sääntöjen mukaista. Herjausta, mainontaa, yhden kilpailijan herjausta ja muiden hymistelyä. Kerro miksi on näin Cesar ? Ja miksi hän saa jatkaa toimiaan ?

        Näyttö pöytään missä kohtaa olen hänelle sallinut enemmän kuin toisille.


    • nimimerkillään

      uskaltanut kirjoitella. Nyt näkyy skrivailevan vaihtelevilla nimimerkeillä...kyllähän tuon silti tunnistaa.

      • Busterman

        voi olla sama henkilö.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      143
      1444
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      563
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe