Mariah on ehdolla viidessä kategoriassa:
Best Pop Album (for "The Emancipation of Mimi")
Best Female Artist: Pop
Best R&B Album (for "The Emancipation of Mimi")
Best Female Artist: R&B
The AMA's T-Mobile Text In Award: Mariah (Soul / R&B)
Ja hän aikoo esittää Don't Forget About Us:n. Oon innoissani!! Toivottavasti Carey voittaa kaikki palkinnot. Enkä malta oottaa et nään DFAUn ekan live-esityksen. :)
American Music Awards
7
385
Vastaukset
- Johanna
Carey lauloi DFAUn aivan loistavasti! Alku lähti vähän huonosti, mut parani loppuu kohden. Se loppu oli aivan uskomaton! Se pitkä nuotti! Ladatkaa mariahdaily:sta.
Hän voitti yhden palkinnon Best female artist: RnB. :)- sit
voittanutkaan kun yhden palkinnon..tässä tas näkee ettei mariah pärjää madonnalle erilaisissa palkinnoissa..ei taas liittynyt asiaan mitenkän....:D
- Johanna
sit kirjoitti:
voittanutkaan kun yhden palkinnon..tässä tas näkee ettei mariah pärjää madonnalle erilaisissa palkinnoissa..ei taas liittynyt asiaan mitenkän....:D
Tuo ei kyllä todista yhtään mitään, Madonna ei ollut edes ehdokkaana missään. :P Ja Carey oli ehdolla 5 kategoriassa, enemmän kuin kukaan muu. :) Ja sai sentään yhden. :)
Jos palkintoja verrataan, Carey pesee Madonnan mennen tullen.
- make
Mariah voitti vain yhden kategorian ja se oli paras R&B nais artisti. ja esiintymis videon ja palkinnon vastaanoton näet www.mariahdaily.com. ladatkaa sieltä! sit mariah laulaa tos saman biisin grammy awardseis et sillee!!
- Lamb
Laulaako Mimi grammyissä?
Taasko noi Madonnafriikit on tullu tänne terrorisoimaan? Pysyis nyt jo perkele omalla puolellaan - make
Lamb kirjoitti:
Laulaako Mimi grammyissä?
Taasko noi Madonnafriikit on tullu tänne terrorisoimaan? Pysyis nyt jo perkele omalla puolellaanlaulaapi se! en ollu varma et laulaaks se sen ekan biisin koko tilaisuudessa, mut siinä ku se harjotteli äänitestauksessa ni se laulo shake it offia mun lempparii. xD ni se varmaan sen laulaa.
- LAMB
http://www.mariahdaily.com/temp/scans/121205/intouch3.jpg
Mariahilla oli esityksessä päällä Swarovski kristeista tehty mekko seko Swarovski timanteilla päällystetty mikki. :D DIVA!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2172889
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1292831En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791816Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va731428Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371352- 471108
- 991011
- 110896
- 46843
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6843