On tosiaan yhden tyylin näyttelijä. Vetää kaikki roolit samalla tyylillä. Neloselta tuleva kylmäverisesti sinun on hyvä esimerkki, kaveri vetää aivan samalla tyylillä sen, kuin ykkösellä ne kaikki pääroolissa sarjassa.
Ville Virtanen huono
6
2069
Vastaukset
- hyvä
ehjää ei kannata korjata eikä hyvää tyyliä vaihtaa
- Erkko
Olen kuullut kerrottavan, että kaikkein vaikeinta on näytellä tavallista ihmistä. Millä sellaiseen saa uskottavuuden? Kylmäverisesti sinun sarja on loistava esimerkki siitä, että sarjoja voidaan tehdä tavallisista ihmisistä, joilla on tavallisia ongelmia ja tavallisia onnen aiheita. Toisin kuin missään jenkki sarjoissa, tässä ei ole haettu mitään glamouria.
Mielestäni aivan loistava sarja ja hyvät näyttelijät. Täytyy kyllä samaan hengen vetoon myöntää, että ensimmäinen kausi oli parempi vaikka se jauhettiinkin pilalle näyttämällä 4 kertaan. - Volvo.M
Olen joutunut pitkän elämäni aikana monen poliisi
viranomaisen kanssa tekemisiin enkä ole yhtäkään
en tavallista en originellia poliisia puhuvan
tuolla tyylillä, mitä Ville esittää. Pidän kyllä sarjasta, mutta joudun aina silloin, kun Ville
replikoi koventamaan äänen voimakkuutta ja pyytä-
mään vaimoa ja pienokaisia olemaan hegittämättä,
jotta saisin selvää Villen repliikistä. 2000-
3000 Hz kuuloalueella minulla on tosin tapahtunut
kuulon heikkenemistä ja kenties sillä alueella
liikutaan...- Mädääm
Ville on loistava vaikka samat maneerit toistuu sarjasta toiseen... Mitä se haittaa vaikka niin käy? Voihan niitä ajatella näyttelijän omiksi vahvuuksiksi niitä maneereita, ei ne heikkouksia aina ole!
Samaa mieltä olen V.Markkasen kans siitä että äänisuunnittelu on aivan syvältä. Ei normaalillakaan kuulolla varustettu saa puheesta mitään selvää jos haluaa pitää musakit sillä tasolla ettei naapurin mummo herää. Ongelma on turhan yleinen suomalaisissa sarjoissa. Ehkä tekijät tekee aina toiverikkaasti elokuvaversioita??
- katsojaks
Samat sanat. Virtanen sössöttää ja mökeltää ja äänittäjät on olevinaan suuriakin taiteilijoita suurine dynamiikkavaihteluineen. Selvää ei saa kun jumalattomalla voluumilla.
- mummelina
Aki ja Turo sanoi Sitä teks teks,, ei töks töks
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.344051Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131533Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2481486Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1821244Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ831015Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1301011Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht254978Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34953- 62949
Kaipaan sua, Jii
Haluaisin vaan olla sylissäsi ja kuunnella mitä ajattelet, mistä haaveilet, mistä olet huolissasi jne 🥹 🫂56785