ärsyttää

mikä neuvoksi?

oma ujouteni! olisin kiinnostunut yhdestä naisesta, mutten keksi millään että miten häntä lähestyisin, asioin usein paikassa jossa hän on töissä. en tiedä hänen suuntautumistaan, kovasti olen yrittänyt kyllä tutkailla häntä ja etsiä ns vinkkejä. sen olen pannut merkille että jos en asioi hänenkanssaan niin hän kuitenkin tulee lähietäisyydelle hymyillen tervehtimään..:) kohteliaisuuttako vai jotain muuta..

11

2297

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sulle salaisuuden

se on että:jos et mitään keksi, unohda ja mene eteenpäin.

Kun se menee vähän niin että jos hän tulee sua hymyillen tervehtimään ja sä et saa suutas auki jutteluun ja vaikka kahville pyytämiseen, niin ei siihen kuule ole lääkkeitä.

Jos mä oisin sä, mä kelaisin asian jotenkin näin:

Tuossa on nainen joka TODELLA kiinnostaa, mutta mahtaakohan hän olla mihin päin, ja haluanko mä todella tietää? Jos haluan niin seuraavan kerran kun hän tulee moikkaamaan mä joko kuolen siihen paikkaan tai teen yhden rohkeen vedon ja kysyn kahville. Sitten jos sanoo ei mä voin kuolla häpeästä eli sama lopputulos.

Yksi sana, lähtisitkö....kyllä sen uskaltaa, se on minimi=)

• ja kaunis kysymys

Mitä päiväsi on mennyt?
        Mitä teet töiden jälkeen..Ah.. Ja kohta oottekin jo sun makuukammarissa:)

• Toivoton tunari
        ja kaunis kysymys kirjoitti:

Mitä päiväsi on mennyt?
        Mitä teet töiden jälkeen..Ah.. Ja kohta oottekin jo sun makuukammarissa:)

Jospa kaikki olisikin noin helppoa... Yksi rohkea hymy vain ja saisi kenet ikinä haluaa... Huoh...

• se onnistuu Sulta
        Toivoton tunari kirjoitti:

Jospa kaikki olisikin noin helppoa... Yksi rohkea hymy vain ja saisi kenet ikinä haluaa... Huoh...

ja toi hymy just on tärkeä:)

Ehkä voisit jonkun kukkapuskankin ojentaa, ja toivottaa kaunista päivän jatkoa:)

• kenties

siellä asiointi välttämättömyys? Tietääkö hän nimesi? Tiedätkö sinä hänen? Lähetä kukkapuska, varusta se kortilla, jossa pyydät ulos.. laita puh.nrosi ja pyydä vastaamaan vaikka tekstarilla, kiinnostaako/ eikö kiinnosta.. Jos ei kiinnosta, niin et sitten näytä naamaasi siellä enää ikinä... tai jtn.

• hänen

liiveihin--

Äläkä anna hänelle turhia vaihtoehtoja - vaan oo varma asiastasi ja ehdotuksestas - sä johdat toimintaa, muista se:)

Sanot vaa "et hei, mennäänks kahville"?:)

Sit se lähtee ujosti sun mukaan..

• Parodi

Ei siinä minust ole pahaa, ettei saa ilmaistua itseään heti kun on huomannut ihastuksen. Omasta kokemuksestani voin sanoa, etten ikimaailmassa olisi saanut (luultavasti) nykyistä puolisoani, jos olisin käyttänyt yllämainittuja taktiikoita. Hän ei pidä painostuksesta ja "lämpenee" hitaasti. Itse arastelin, koska ikäeromme on aika suuri.
        Mutta jos jotain on syntyäkseen, eiköhän se synny. Kannattaa kuitenkin hienovaraisesti huomioda tätä ihastuksen kohdetta, vastahuomio lämmittää aina mieltä.

• gila
        Parodi kirjoitti:

Ei siinä minust ole pahaa, ettei saa ilmaistua itseään heti kun on huomannut ihastuksen. Omasta kokemuksestani voin sanoa, etten ikimaailmassa olisi saanut (luultavasti) nykyistä puolisoani, jos olisin käyttänyt yllämainittuja taktiikoita. Hän ei pidä painostuksesta ja "lämpenee" hitaasti. Itse arastelin, koska ikäeromme on aika suuri.
        Mutta jos jotain on syntyäkseen, eiköhän se synny. Kannattaa kuitenkin hienovaraisesti huomioda tätä ihastuksen kohdetta, vastahuomio lämmittää aina mieltä.

Minunkaan mielestäni ei kannata hyökätä kimppuun kuin sika limppuun.

Ensin voisi vain jutella jostain ja jatkaa samalla linjalla jonkun aikaa. Osoita ilosi siitä, että tapaatte, hymyilemällä. Täytyykö olla varma siitä, että lopputulos voi olla "valloitus"? Tuntuuko siltä, että et viitsi haaskata huomiotasi, jos hän onkin hetero? Siinä tapauksessa et ehkä olekaan aivan umpi-ihastunut.

Mikäli hän on lesbo, hän varmaankin ymmärtää lähestymisesi merkityksen ja antaa itsekin selvempia signaaleja. Sitten voisit pyytää häntä kahville tms.

Ymmärrän kyllä kärsimättömyyden tällaisessa asiassa, olen itsekin hätähousu. Mutta joskus tulos on parempi, kun vähän hidastelee.

• ...

kyllä asiointi on välttämättömyys, työni takia..
        joten ei ihan mitä tahansa voi mennä tekemään koska jatkossakin kohtaamme:) en tiedä hänen nimeään, mutta ymmärtääkseni hän tietää nimeni, koska olen sen joutunut asioidessani kirjoittamaan

• Löysin-jo-ihanan-naisen-poi...
        gila kirjoitti:

Minunkaan mielestäni ei kannata hyökätä kimppuun kuin sika limppuun.

Ensin voisi vain jutella jostain ja jatkaa samalla linjalla jonkun aikaa. Osoita ilosi siitä, että tapaatte, hymyilemällä. Täytyykö olla varma siitä, että lopputulos voi olla "valloitus"? Tuntuuko siltä, että et viitsi haaskata huomiotasi, jos hän onkin hetero? Siinä tapauksessa et ehkä olekaan aivan umpi-ihastunut.

Mikäli hän on lesbo, hän varmaankin ymmärtää lähestymisesi merkityksen ja antaa itsekin selvempia signaaleja. Sitten voisit pyytää häntä kahville tms.

Ymmärrän kyllä kärsimättömyyden tällaisessa asiassa, olen itsekin hätähousu. Mutta joskus tulos on parempi, kun vähän hidastelee.

Rakastan miesystävääni todella, syvästi. Siitä huolimatta kaipaan naisen rakkautta, syliä, ajatuksia, kaikkea....

Olen mielenkiintoisen naisen tavatessani miettinyt, että mahtaakohan hän silmistäni nähdä,mitä ajattelen.En tiedä, mikä minua toisessa naisessa tarkalleen ottaen kiinnostaa, mutta mielestäni naiset enimmäkseen ovat niin ihania. Tämä ei tietenkään tarkoita,että haluaisin kenet ja ketä tahansa. Mutta: ihana nainen on aivan vastustamattoman ihana! Sanokoot miehet mitä tahansa, mutta minusta kahdessa naisessa on aivan uskomatonta voimaa ja ties mitä! Jos saisin valita, haluaisin löytää naisen, johon voisin rakastua ja jonka kanssa tehdä kaikkea - ja siitä huolimatta olla parisuhteessa ja rakastaa miestäni. Ja tietää, että hänkin rakastaa minua. Luultavasti näin ei tule koskaan käymään.

Niinpä minun ei kannata muuta kuin toivottaa hyvää yötä kaikille! Hyvää yötä ; )

• kun putiikki

menee kii. Ja jos vaikka vahingossa näkisitte kadulla. Siitkin voi päätellä, jos hää vaikka
      hiihtelee ohi tervehtimättä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      68
      4537
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      70
      4292
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      2947
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      69
      2854
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      22
      2156
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      58
      2008
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1689
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1513
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      111
      1383
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1298
    Aihe